Bekijk volle/desktop versie : gezocht: plaat s voor auto handel ??



15-09-2004, 13:17
HOi
ik ben een startende ondernemmer en ben ik hard opzoek naar een bedrijfruimte waar ik een auto bedrijf kan starten.
of misschien weten iemand opwelk internet sites kan ik zo een bedrijfuimte zoeken ???

15-09-2004, 22:28


Enjoy the club!!!


Je kan overal wel bedrijfsruimte vinden, maar waar wil je en hoeveel heb je er voorover.

Want mocht je 2000 euro per maand over hebben, dan kan je zo een mooi pandje huren!

wasalaam

15-09-2004, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door soennia83
Enjoy the club!!!


18-09-2004, 20:17

Citaat:
Origineel gepost door soennia83
Enjoy the club!!!


Je kan overal wel bedrijfsruimte vinden, maar waar wil je en hoeveel heb je er voorover.

Want mocht je 2000 euro per maand over hebben, dan kan je zo een mooi pandje huren!

wasalaam
een startende ondernemer GAAAAAAAAAAAT niet in een pandje van 2000 p maand zitten

18-09-2004, 20:39



Citaat:
Origineel gepost door CharlieDaSilva
een startende ondernemer GAAAAAAAAAAAT niet in een pandje van 2000 p maand zitten
Zeg dat niet te hard, want ze zijn er wel degelijk.. ( misschien een uitzondering: Als je het geld hebt, why not!!) tenslotte zorgt dat wel voor een mooie uitstraling, wat weer meer klanten kan trekken.

wasalaam

19-09-2004, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door Hamed_24
HOi
ik ben een startende ondernemmer en ben ik hard opzoek naar een bedrijfruimte waar ik een auto bedrijf kan starten.
of misschien weten iemand opwelk internet sites kan ik zo een bedrijfuimte zoeken ???
Je kan al voor zo'n 150 tot 250 euro een kleine garage huren. Alleen je moet goed zoeken. Ik neem aan dat je klein begint, eerst 4 auto's. Dan 8 etc etc.......Maar ik moet je wel zeggen dat de automarkt nu erg slecht draait, door de economische crisis gaat het niet zo goed met de autohandelaren. Mijn neef is ook zo begonnen, maar in deze tijd gaat het wat minder. Zelfs de grote garages hebben er last van. Ik heb afgelopen maand een auto gekocht bij een grote garage en ik heb de prijs met bijna 1000 kunnen verlagen, want die man had al zowat een week niks verkocht. Autorijden wordt steeds duurder en dat merken autohandelaars. Je kan je het best richten op kleine zuinige auto's. VW polo bijvoorbeeld is erg gewild. succes met je bedrijf.

19-09-2004, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door soennia83
Zeg dat niet te hard, want ze zijn er wel degelijk.. ( misschien een uitzondering: Als je het geld hebt, why not!!) tenslotte zorgt dat wel voor een mooie uitstraling, wat weer meer klanten kan trekken.

wasalaam
2000 euro betaal je alleen als je bedrijf redelijk is gegroeid. Die jongen gaat net beginnen. Je hebt mensen die 2000 euro kunnen neerleggen en zogenaamd een autobedrijf beginnen, maar meestal is dat een dekmantel voor andere "activiteiten", als je begrijpt wat ik bedoel. Denk aan drugshandel e.d. op die manier kan men het geld witwassen.

19-09-2004, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door Atlasleeuw
2000 euro betaal je alleen als je bedrijf redelijk is gegroeid. Die jongen gaat net beginnen. Je hebt mensen die 2000 euro kunnen neerleggen en zogenaamd een autobedrijf beginnen, maar meestal is dat een dekmantel voor andere "activiteiten", als je begrijpt wat ik bedoel. Denk aan drugshandel e.d. op die manier kan men het geld witwassen.
Je hebt de kern eruit gehaald!

petje af!


Ik gaf het alleen als voorbeeld


wat betreft de autohandel, daar heb je ook gelijk in. Het gaat nu allemaal erg stroefjes, maar bij ons begint het al aardig te lopen en dan heb ik het inderdaad over de wat kleinere auto's.

wasalaam

p.s: Je kan ook terrein huren: een stuk grond waar je circa 8 auto's kan stallen.. maar dan moet je wel een kantoortje regelen waar je de nodige spullen in kan opslaan die ze bij de rdw van je vragen ( kluis etc ).