Bekijk volle/desktop versie : Je ware leren kennen



Pagina's : [1] 2 3

08-01-2011, 22:44
Hoe hebben jullie je man/vrouw/verloofde leren kennen? Zijn vaak mooie verhalen, dus plaatsen maar

08-01-2011, 22:46


Ik weet niet of het de 'ware' is, ik kijk nog even de kat uit de boom zonder dat hij iets door heeft. Maar hij is wel interessant..

08-01-2011, 22:47
De ware bestaat niet. Blabla-sprookjes.

08-01-2011, 22:48
Ware is bullshit, je hebt alleen geschikt en ongeschikt. Soort militairen-shit.

08-01-2011, 22:49


Zodra ik hem tegenkom ga ik hier uitgebreid verslag doen

08-01-2011, 22:49

Citaat door Sraam_ino.:
Ik weet niet of het de 'ware' is, ik kijk nog even de kat uit de boom zonder dat hij iets door heeft. Maar hij is wel interessant..



Moge het wat moois worden inshallah, vertel.. hoe hebben jullie elkaar leren kennen

08-01-2011, 22:52

Citaat door Kosmonaut:
Ware is bullshit, je hebt alleen geschikt en ongeschikt. Soort militairen-shit.



Iedereen is geschikt.
Op ieder potje past een dekseltje.

08-01-2011, 22:52

Citaat door fairandlovely:
Zodra ik hem tegenkom ga ik hier uitgebreid verslag doen




Nooit dus.

08-01-2011, 22:53

Citaat door saida_tetouania:
Moge het wat moois worden inshallah, vertel.. hoe hebben jullie elkaar leren kennen


We hebben elkaar eigenlijk ja niet echt leren kennen, wel elkaar een aantal keer op aparte wijze ontmoet, de eerste keer begon hij een gesprek en de andere keer was er eigenlijk niks. Van daar dat ik niet weet of het de 'ware' is en ik weet niet eens of ik 'm nog een keer tegenkom..

O, gosh. Dit klinkt zo gaar.

08-01-2011, 22:53
@Fairandlovely: Daar hou ik je aan meid hihi


@Kosmonaut en Lovelyme: Het bestaat wel, kijk maar naar je ouders. Op je voorhoofd staat al wie je ware is, volgens de Koran, dus twijfel daar niet aan.

08-01-2011, 22:53
Hahaha//

Een zus van een vriendin van mij, ze kwam haar toekomstige man tegen op haar werk, hij kwam tegen haar op en toen zei ze nog "Kan je niet uitkijken ofzo?" en toen liep hij door. Liet zijn Portomonee op de grond vallen met zijn ID erin, had dit terug gebracht naar zijn huis en toen hebben ze elkaar later beter leren kennen.. Nu 2 jaar getrouwd

08-01-2011, 22:53

Citaat door l0velyMe:
Nooit dus.



inderdaad

Want echte mannen zijn op

08-01-2011, 22:54



Citaat door saida_tetouania:
@Fairandlovely: Daar hou ik je aan meid hihi


@Kosmonaut en Lovelyme: Het bestaat wel, kijk maar naar je ouders. Op je voorhoofd staat al wie je ware is, volgens de Koran, dus twijfel daar niet aan.



Nou genoeg ouders die gescheiden zijn.

08-01-2011, 22:56

Citaat door Sraam_ino.:
We hebben elkaar eigenlijk ja niet echt leren kennen, wel elkaar een aantal keer op aparte wijze ontmoet, de eerste keer begon hij een gesprek en de andere keer was er eigenlijk niks. Van daar dat ik niet weet of het de 'ware' is en ik weet niet eens of ik 'm nog een keer tegenkom..

O, gosh. Dit klinkt zo gaar.



hahaha het klinkt inderdaad een beetje mysterieus. Waarom zou je denken dat het je ware is.. daar moet je dan wel een goede reden voor hebben, terwijl er zulke contact is tussen jullie?

08-01-2011, 22:58

Citaat door fairandlovely:
inderdaad

Want echte mannen zijn op



Als je er eentje vind stuur zijn broer door.
Ben wel opzoek naar een leuke knappe lekkere geile beer.

Pagina's : [1] 2 3