Bekijk volle/desktop versie : Mn vriend ziet me als zn zusje



Pagina's : [1] 2

15-09-2004, 11:39
hij kan me niet knuffelen, of zich uitten ik word er gek van en als ik tegen hem zeg waarom zegt ie ik weet niet ik wil niets verkeerds doen met je ik zie je als mn zusje alleen voor jou heb ik gevoelens vind ik goed!! kom dan naar mn huis....kan ik nog niet zegt ie heb nog geen huis enz... wat moet ik dan?? its hard om zo met iemand te zijn waar je wat voor voelt wat te doen in zo een situatie....

15-09-2004, 11:43


Wat je moet doen? Allah vrezen en kappen met die haramrelatie. Dus of hij komt om je hand vragen of je maakt er een einde aan.

Mocht je geen moslim zijn, dan kun je bovenstaande als niet gelezen beschouwen.

15-09-2004, 11:48

Citaat:
Origineel gepost door xxjes
hij kan me niet knuffelen, of zich uitten ik word er gek van en als ik tegen hem zeg waarom zegt ie ik weet niet ik wil niets verkeerds doen met je ik zie je als mn zusje alleen voor jou heb ik gevoelens vind ik goed!! kom dan naar mn huis....kan ik nog niet zegt ie heb nog geen huis enz... wat moet ik dan?? its hard om zo met iemand te zijn waar je wat voor voelt wat te doen in zo een situatie....
WOELAH RESPECT VOOR JE ZO'N VRIEND..VRAAG OF HIJ JE HAND WIL KOMEN VRAGEN EN NIET AAN HARAM RELATIE BEGINNEN!! THALLA

15-09-2004, 11:48

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Wat je moet doen? Allah vrezen en kappen met die haramrelatie. Dus of hij komt om je hand vragen of je maakt er een einde aan.

Mocht je geen moslim zijn, dan kun je bovenstaande als niet gelezen beschouwen.

15-09-2004, 11:50



Citaat:
Origineel gepost door xxjes
hij kan me niet knuffelen, of zich uitten ik word er gek van en als ik tegen hem zeg waarom zegt ie ik weet niet ik wil niets verkeerds doen met je ik zie je als mn zusje alleen voor jou heb ik gevoelens vind ik goed!! kom dan naar mn huis....kan ik nog niet zegt ie heb nog geen huis enz... wat moet ik dan?? its hard om zo met iemand te zijn waar je wat voor voelt wat te doen in zo een situatie....
je wordt er gek van dat hij je niet knuffeld?amai meisjes dromen om een jongen te vinden die hen met RESPECT behandelt en neit als lustobject!
en wat moet je doen?ewa als hij toch van je houd enz, dan moet je maar wachten dat hij langskomt, en als hij dat niet doet dan heb je niets verkeerds gedaan met hem, dus heb je geen schuldgevoelend tegenover hem!
je moet hem ook duidelijk maken dat hij om je hand moet komen vragen, zo is jullie "relatie" halal, want ook al doe je niet met hem, je weet wel dat het neti hoort. en het feit dat hij geen huis heeft enz, dat speelt geen rol om iemands hand te vragen. de meeste koppels zoeken samen een woning!
veel succes
THALLA

15-09-2004, 11:56

Citaat:
Origineel gepost door xxjes
hij kan me niet knuffelen, of zich uitten ik word er gek van en als ik tegen hem zeg waarom zegt ie ik weet niet ik wil niets verkeerds doen met je ik zie je als mn zusje alleen voor jou heb ik gevoelens vind ik goed!! kom dan naar mn huis....kan ik nog niet zegt ie heb nog geen huis enz... wat moet ik dan?? its hard om zo met iemand te zijn waar je wat voor voelt wat te doen in zo een situatie....
Wat je moet doen!?!?!? Geef hem een schop onder z'n kon.t richting je pa en ma!!


15-09-2004, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door tattie
Ik heb niets verkeerds gezegd

15-09-2004, 12:04
haha jeps zo hoort het islamitisch gezien wel ik weet het allemaal ook wel.... maar ik ben nog jong en hij ook en we hebben onze dingen gewoon niet als hij wil trouwen is het eerste wat mn pa vraagt... werk je?we zitten nog op school heb je een huis.... is het antwrd. nee is mn pa heel snel klaar met hem hoor... hij wil iemand die zn dochter kan onderhouden vrij logisch lijkt me... dus trouwen zit er gewoon nog lang niet in. kappen die handel dan maar?? ik ken m oook nog niet zo lang ongeveer 3mnd...

15-09-2004, 12:04
en ik ben zn zusje niet!!!! klaar dat moet ie gewoon inzien... behandel me met respect maar er is een verschil

15-09-2004, 12:06

Citaat:
Origineel gepost door xxjes
(...)
ik zie je als mn zusje
(...)
Wat begrijp je niet?

15-09-2004, 12:07

Citaat:
Origineel gepost door xxjes
haha jeps zo hoort het islamitisch gezien wel ik weet het allemaal ook wel.... maar ik ben nog jong en hij ook en we hebben onze dingen gewoon niet als hij wil trouwen is het eerste wat mn pa vraagt... werk je?we zitten nog op school heb je een huis.... is het antwrd. nee is mn pa heel snel klaar met hem hoor... hij wil iemand die zn dochter kan onderhouden vrij logisch lijkt me... dus trouwen zit er gewoon nog lang niet in. kappen die handel dan maar?? ik ken m oook nog niet zo lang ongeveer 3mnd...
Natuurlijk kappen die handel. Hij komt maar terug, wanneer hij het aan kan.


15-09-2004, 12:08
nee nee hij begrijpt mij niet.

15-09-2004, 12:12



Citaat:
Origineel gepost door xxjes
haha jeps zo hoort het islamitisch gezien wel ik weet het allemaal ook wel.... maar ik ben nog jong en hij ook en we hebben onze dingen gewoon niet als hij wil trouwen is het eerste wat mn pa vraagt... werk je?we zitten nog op school heb je een huis.... is het antwrd. nee is mn pa heel snel klaar met hem hoor... hij wil iemand die zn dochter kan onderhouden vrij logisch lijkt me... dus trouwen zit er gewoon nog lang niet in. kappen die handel dan maar?? ik ken m oook nog niet zo lang ongeveer 3mnd...
Waarom ben je dan die haramrelatie aangegaan? Om een paar jaar te spelen?

15-09-2004, 12:14

Citaat:
Origineel gepost door xxjes
en ik ben zn zusje niet!!!! klaar dat moet ie gewoon inzien... behandel me met respect maar er is een verschil
Als de islam je niets kan schelen...
Ga dan naar het station. Daar zijn genoeg dwalende mannen die je willen knuffelen.

15-09-2004, 12:22
haha najib tochh je snapt er niet veel van ik weet dat een relatie haram is dat is mijn pakkie an but only god can judge me ik word op mijn daden gepakt en ik word voor mijn daden gestraft ok en aan die mensen op t station heb ik dus al heleamaaal geen behoefte vriend!

Pagina's : [1] 2