Bekijk volle/desktop versie : Yusuf Islam cd's



15-09-2004, 10:52
Salaam beste mensen,

Ik heb laatst een engelse cd gehoord van Yusuf Islam(Cat Stevens vroeger) dit was een soort anasheed(denk ik) in het Engels echt heeeel mooi.

Ik ben nu op zoek naar cd's van hem lijkt mij geweldig ..

Ik zoek een zaak in NL liefst brabant, ik heb al op het net gekeken maar kan alleen met creditcard kopen in Engeland

Wie kan me helpen??

Dank je wel..

slemma

15-09-2004, 16:09


salaam aleikoem zuster ik heb een hele mooie maaar hier in amsterdam gekocht

15-09-2004, 16:26

Citaat:
Origineel gepost door IslamicGirl
salaam aleikoem zuster ik heb een hele mooie maaar hier in amsterdam gekocht
salaam

mmm Amsterdam.. beetje ver voor mij, maar mag ik je nog een paar dingetjes vragen dan??

waar in a'dam heb die gekocht?

Is er op Islamitisch gebied veel te koop in A'dam (jelbabs(moderne) van die leuke Pakistaanse kleren enzo? Hier in Brabant vrij weinig, dus misschie is het een optie om toch een dagje A'dam te doen??

Alvast bedankt..

16-09-2004, 09:03
nog niemand antwoord ?????

16-09-2004, 11:01


Je kunt hem in Beverwijk halen. Of op Nederlandse sites bestellen. Daar hebben ze meerdere. Je betaalt zonder creditcard. Je moet eerst bestellen, dan een overschrijving sturen via de bank en daarna krijg je het per post opgestuurd. Ik vind 'Praise of the last Prophet' heet goed:

http://www.arabesques.net/dutch

16-09-2004, 12:03
Salaam Najib,

Heel erg bedankt voor de link, bijzonder interessante site,

groetjes

ps: Vind jij dat de beste ?

Ik heb muziek van hem gehoord en weet niet welke cd, maar ik vond het echt mooi, ook dat in het Engels gezongen werd geweldig!!

17-09-2004, 10:18

Citaat:
Origineel gepost door zoekertje75
Salaam Najib,

Heel erg bedankt voor de link, bijzonder interessante site,

groetjes

ps: Vind jij dat de beste ?

Ik heb muziek van hem gehoord en weet niet welke cd, maar ik vond het echt mooi, ook dat in het Engels gezongen werd geweldig!!
Er is ook een hele mooie van children of the sea ..

egt mashAllah...ook op de Beverwijkse bazaar gekocht ..
als je er moeite mee hebt om het te krijgen wil ik het best opsturen..

indien je het mij toevertrouwd..anders vind ik het ook vrij logisch

salaamS

17-09-2004, 16:59
http://www.anasheed.com/artist/yusufislam.html

ik hoop dat het hier mee zal lukken en anders gewoon http://www.anasheed.com en doe je de rest zelf...

18-09-2004, 12:30

Citaat:
Origineel gepost door Oem_mujahid
salaam ou alaykoum wrwb

Ik had ook de cd van yusuf islaam maar bij veel nummers worden instrumenten gebruikt subhanallah dus ik raad hem eerder af dan aan!

salaam ou alaykoum wrwb
Salaam,
mmm maar ik ben nog maar een beginnertje(zoekertje) betreft Islam, ik probeer nu juist geen extreme muziek meer te luisteren en vind Yusuf een inspiratie om door te gaan in de Islam, maar bedankt voor je advies..


18-09-2004, 12:31
Salaam bedankt voor alle links

groetjes

18-09-2004, 14:14

Citaat:
Origineel gepost door Oem_mujahid
salaam ou alaykoum wrwb

Ik had ook de cd van yusuf islaam maar bij veel nummers worden instrumenten gebruikt subhanallah dus ik raad hem eerder af dan aan!

salaam ou alaykoum wrwb
Alaikoem salaam

Bij mijn weten zit er alleen maar de daf (trom) in. En dat is toegestaan.

18-09-2004, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door zoekertje75
Salaam,
mmm maar ik ben nog maar een beginnertje(zoekertje) betreft Islam, ik probeer nu juist geen extreme muziek meer te luisteren en vind Yusuf een inspiratie om door te gaan in de Islam, maar bedankt voor je advies..

Yusuf Islam gebruikt geen haram instrumenten in zijn muziek. Dus maak je daar geen zorgen over.

Verder raad ik je de muziek van Zain Bhika aan. Prachtige liedjes, die ook gemakkelijk via kazaa zijn te downloaden.

Wa salaam aleikoum!

18-09-2004, 16:46


Kazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

meer zeg ik niet

20-09-2004, 20:47
thanks, maar ik ben zelf niet in het bezit van een computer dus donloaden gaat nog niet InshaAllah binnenkort wel

nogmaals dank allemaal

20-09-2004, 20:49

Citaat:
Origineel gepost door BaNdEd_EsSiE
Er is ook een hele mooie van children of the sea ..

egt mashAllah...ook op de Beverwijkse bazaar gekocht ..
als je er moeite mee hebt om het te krijgen wil ik het best opsturen..

indien je het mij toevertrouwd..anders vind ik het ook vrij logisch

salaamS
salaam,

bedankt dat je dat voor mij wilt doen , ik ga zelf ws over twee weken dus mocht het niet doorgaan dan wil ik graag van je aanbod gebruik maken..?

Dan pm ik je ok??

dank je