Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Begin 30,wat is een echt goede dagcreme????



07-01-2011, 20:11
Ik ben opzoek naar dagcreme.heb lang vichy gebruikt,maar sinds n jaar niks.
Vichy was ok, maar niet wauw.nu 31 jaar,beetje droge huid.maar verder nergens last van.ook geen last van rimpels maar huid is niet meer zo strak als 10 jaar geleden. Liefst gebruik crèmes zonder al te veel troep erin. Dus dames adviseer mij aub.

Crème moet hieraan voldoen
- smeert goed uit
- geeft mooie gezonde gloed
- doet iets aan mogelijke komende rimpels
- goede basis voor make up.

Ben benieuwd.

08-01-2011, 00:49


nivea Q10 echt ideaal. Is heel verzorgend/ voelt lekker zacht aan. Je ziet ook daadwerkelijk resultaat vind ik. Ruikt lekker.

Ik gebruik de dag en nachtcrème.

Je hebt ook een rimpel vuller of oog roller daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee

08-01-2011, 00:51
Ohhh en hij is in de aanbieding nu bij de kruidvat voor 2 potjes voor 16 euro

normaliter is de dagcreme voor circa 10 euro en de nachtcreme circa 15,- euro

dus lekker nu inkopen. GOOD LUCK

08-01-2011, 09:57
Niemand anders dames

08-01-2011, 11:46


Je zult er een paar moeten uitproberen.

Sommige winkels geven monstertjes.

Voor mij. Werk de nivea Q10 nachtcreme.

08-01-2011, 12:47
Radiance energy capsules



Echt een aanrader !

08-01-2011, 13:27
He meid,

Ik heb ook nog pas een potje creme gehaald. Het bevalt heel goed. Ici paris verkoopt het. Het merk heet H2o en kost 37,- voor een potje. Ik heb ook allerlei creme's gehad. Zie dat de nivea q10 het hier goed doet, ik kreeg er puistjes van, zo ook de vichy, chanel, clinique, biodermal. Ik heb echt veel zooi geprobeerd.

08-01-2011, 14:18
Hoezo een dagcreme? Waarom zou je je huid afhankelijk maken van chemische troep in een potje? Ik smeerde eerst ook dagelijks verschillende dagcremes en mijn huid zag er niet uit. Nu smeer ik al een jaar of 2 helemaal niets meer op mijn huid en mijn huid ziet er nu echt veel beter uit. Als je gezond eet en veel water drinkt is dat hoe cliche dat ook klinkt al voldoende voor je huid aangezien je huid zelfvoorzienend is.

09-01-2011, 23:19
Ik heb t ook niet echt nodig,maar inmiddels na derde bevalling en net de dertig gepasseerd, voel ik toch wel dat me huid er behoefte aan heeft.voelt trekkerig aan en is wat puffy geworden....vooral in ochtend.

Smeer nu vaseline,mAar das tijdelijk want is veel te vettig.

11-01-2011, 22:34
Nou hefb gekeken voor niveau q10 en blijkt anti rimpel te zijn.dames ben begin dertig.....is die crème voor de rijpere huid???

11-01-2011, 22:54
Meiden, niet alleen anti-rimpel creme zorgt ervoor dat je jonger blijft uitzien. Maar ook een gezonde voeding.En veel drinken, en genoeg slapen.

18-01-2011, 22:45
Dat spreekt voor zich,ik wil gewoon een goede verzorgende dagcreme . Denk dat ik maar aan biodermal begin.