Bekijk volle/desktop versie : Damessss



07-01-2011, 16:49
Salaam,,

er zijn 2 jongens die gek zijn op me. 1 waar ik 100 percent zeker ben en hem al 2 jaar ken { gewoon contact} en hij heeft prachtige kennis vn deen en de andere jongen ken ik maar 3 weken ken, en hij beweerd me graag te zien.. { ik geloof er niet veel vn} mohim en nu die blijf me stalken, en zeggen dat hij me graag zie bla bla bla.. kwil beslissen dat ik hem niet wil, en ik heb het hem vaak gezegd dat ik geen gevoelens heb..

kwil hem niet kwetsen,, maar pffttt hij is zo lief. het klikt gewoon niet.

helleuuuuuuup

07-01-2011, 16:53


wat ik mij dan afvraag is weten beiden jongens van elkaar af dus dat je met ze beide contact hebt, kies gewoon voor 1 en overweeg serieuze stappen en betrek jullie ouders erbij.

07-01-2011, 16:55
17 jaar en al een sletje ...gaat goed

07-01-2011, 17:05
waarom uberhaupt contact met jongens, kom op zuster doe dit jezelf niet aan en je familie

07-01-2011, 17:20


Vraag 1. Hoe oud ben je ?


Vraag 2. Wat moet ik verstaan onder gewoon contact ?

07-01-2011, 17:25

Citaat door Sousia17:
Salaam,,

er zijn 2 jongens die gek zijn op me. 1 waar ik 100 percent zeker ben en hem al 2 jaar ken { gewoon contact} en hij heeft prachtige kennis vn deen en de andere jongen ken ik maar 3 weken ken, en hij beweerd me graag te zien.. { ik geloof er niet veel vn} mohim en nu die blijf me stalken, en zeggen dat hij me graag zie bla bla bla.. kwil beslissen dat ik hem niet wil, en ik heb het hem vaak gezegd dat ik geen gevoelens heb..

kwil hem niet kwetsen,, maar pffttt hij is zo lief. het klikt gewoon niet.

helleuuuuuuup


Afstand. Je bent 17? Een relatie aangaan is altijd slecht maar als jong meisje vooral, dan ben je heel beïnvloedbaar en naïef.

07-01-2011, 17:56
'Ga voor de jongen met de deen.
Die zal nooit van jou vragen om af te spreken,
enkel op de dag dat hij jouw hand komt vragen.
Je kunt veel van hem leren,
dat zou heel erg mooi zijn.

07-01-2011, 18:07
Het klikt niet maar hij is wel zo leuk? Apart, dan zou het juist moeten klikken. Ik denk dat je ergens wel nieuwschierig bent over hoe deze jongen nu werkelijk in real life is. But don't!