Bekijk volle/desktop versie : Wiens man/verloofde/vriend is koppig?



Pagina's : [1] 2

07-01-2011, 16:15

Nou, wie heeft er een koppige geliefde?
En hoe gaan jullie daarmee om?
Pff
Hij MOET gewoon gelijk hebben en als het zijn fout is dan blijft hij denken dat het jouw fout is.



En vertel eens een verhaaltje als het niet te veel moeite kost


Citaat:
Ik heb altijd wat met verdomde TopicTitels. ''Het moet natuurlijk zijn: Wiens man/verloofde/vriend is koppig?''

07-01-2011, 16:46


Ow nu heeft iedereen een geliefde die een ja-knikker is?

07-01-2011, 16:53
Ik ben koppiger dan hem! Ik heb gewoon vaak gelijk en hij niet.

07-01-2011, 17:01
ahh komt me bekend voor we hadden net weer ruzie hij mengde in vrouwen dingen en ik had daar gelijk in zegt die nee jij weet niks ??? ik zei zo ben je altijd je haat het als ik gelijk heb en toen is die boos hij kan niet terug praten gelijk schreeuwen en ze3ma onschuldig tazzzz

07-01-2011, 17:06



Citaat door sissyy:
ahh komt me bekend voor we hadden net weer ruzie hij mengde in vrouwen dingen en ik had daar gelijk in zegt die nee jij weet niks ??? ik zei zo ben je altijd je haat het als ik gelijk heb en toen is die boos hij kan niet terug praten gelijk schreeuwen en ze3ma onschuldig tazzzz



Ik haat dat

Een vriendin zei tegen haar verloofde dat ze hem mist en niet tegen het verdriet kan en toen zei hij: Niet zeuren ! En daarna kregen ze ruzie. Hij is zo koppig

07-01-2011, 17:12

Citaat door LickMyShoeII:
Ik haat dat

Een vriendin zei tegen haar verloofde dat ze hem mist en niet tegen het verdriet kan en toen zei hij: Niet zeuren ! En daarna kregen ze ruzie. Hij is zo koppig


ik haat dat verschrikkelijk bah bah en dan ga ik ook terug schreeuwen wat denkt die wel niet je vriendin moet juist niet tegen hem zeggen ik kan niet tegen verdriet zo kan hij over haar heen lopen . ze moet sterk zijn

07-01-2011, 17:19

Citaat door sissyy:
ik haat dat verschrikkelijk bah bah en dan ga ik ook terug schreeuwen wat denkt die wel niet je vriendin moet juist niet tegen hem zeggen ik kan niet tegen verdriet zo kan hij over haar heen lopen . ze moet sterk zijn


Ze wilt hem gewoon laten weten dat ze hem mist, dat heeft niets te maken met erover-heen-lopen.
We snappen nog steeds niet waarom hij er zo een big-deal van heeft gemaakt jezus

07-01-2011, 17:43
Beiden erg koppig .

07-01-2011, 17:46
Beiden koppig

07-01-2011, 18:02

Citaat door SPARKLING_:
Beiden erg koppig .


Citaat door Niihal-:
Beiden koppig


Ik haat koppige mensen. Ik ben het zelf ook EEN BEETJE daar niet van..

Maar soms wil ik de verloofde van mijn vriendin echt...:

07-01-2011, 18:02

Citaat door LickMyShoeII:
Ze wilt hem gewoon laten weten dat ze hem mist, dat heeft niets te maken met erover-heen-lopen.
We snappen nog steeds niet waarom hij er zo een big-deal van heeft gemaakt jezus


ja ik begrijp het mannen zijn echt rare wezens nooit zal ik een man begrijpen

07-01-2011, 18:55
Pff ²

07-01-2011, 19:07


de mijne houdt heel wijs zijn mond, als ik iets niet wil of wel wil.




























En daarna gaat hij weg en doet hij toch of niet.




TA3ANNANT.

08-01-2011, 18:56
@mmu2

27-01-2011, 20:28
Als mijn man dit had gelezen zou hij heel hard roepen "JAAA MIJN VROUW"

Ik ben inderdaad heel erg koppig en eigenzinnig. Mijn wil moet altijd wet zijn. En ik maak het ook nooit goed uit eigen iniatief.

Pagina's : [1] 2