Bekijk volle/desktop versie : Sauna aquatis in deurne



Pagina's : [1] 2

07-01-2011, 12:13
Is het het waard om anderhalfuur naar Deurne te rijden om gebruik te maken van sauna aquatis??? En wie is er weleens geweest en hoe is dat bevallen?

07-01-2011, 12:23


jazeker, het is wel de moeite waard, ik woon zelf in antwerpen,maar mijn vriendinnen en fam komen vanuit nl altijd hier naar de sauna en gelijk een dagje uit van maken,hier eten enzo.

07-01-2011, 12:24
Is het van breda lang rijden?


Als ik naar Antwerpen rijd doe ik er 20 minuten over, maar die bedrijven staan meestal in die dorpjes.

07-01-2011, 12:26

Citaat door klaagmuur:
Is het van breda lang rijden?


Als ik naar Antwerpen rijd doe ik er 20 minuten over, maar die bedrijven staan meestal in die dorpjes.



nee deurne is niet ver van centrum antwerpen zo,n 10min rijden ofzo.

07-01-2011, 12:26


Het is zeeer zeker de moeite waard! Ik ben er al heel geweest met enkele vriendinnen. Eerst gaan shoppen, daarna gaan eten en vervolgens 3h sauna, zwembad, jacuzzi enzzz. 1 woord Hééééérlijk!!

Je hebt ook verschillende formules. Nummer 5 is de duurste, maar ook de moeite!!

07-01-2011, 12:26

Citaat door Benisaidgirl:
jazeker, het is wel de moeite waard, ik woon zelf in antwerpen,maar mijn vriendinnen en fam komen vanuit nl altijd hier naar de sauna en gelijk een dagje uit van maken,hier eten enzo.


Ok misschien kan jij me dan verder helpen haha... Ik ben echt nog nooit een dagje weg geweest in België.. Deurne ligt bij Antwerpen neem ik aan? Dus als ik dan bijvoorbeeld in de ochtend naar die sauna ga, dan kan ik dus s'middags gewoon daar lekker het centrum in en de in de avond naar een restaurant toe.. Is dat allemaal mogelijk daar? Misschien een beetje raar dat ik het vraag maar heb geen idee wat ik kan doen in Antwerpen ahah

07-01-2011, 12:27

Citaat door klaagmuur:
Is het van breda lang rijden?

Als ik naar Antwerpen rijd doe ik er 20 minuten over, maar die bedrijven staan meestal in die dorpjes.
Volgens mij hoogstens 45 min. Maar het is de moeite hoor vooral als je het combineert met een dagje shoppen in antwerpen en eten enzo! succes

07-01-2011, 12:31

Citaat door halfbloedje21:
Ok misschien kan jij me dan verder helpen haha... Ik ben echt nog nooit een dagje weg geweest in België.. Deurne ligt bij Antwerpen neem ik aan? Dus als ik dan bijvoorbeeld in de ochtend naar die sauna ga, dan kan ik dus s'middags gewoon daar lekker het centrum in en de in de avond naar een restaurant toe.. Is dat allemaal mogelijk daar? Misschien een beetje raar dat ik het vraag maar heb geen idee wat ik kan doen in Antwerpen ahah


Zal ik je maar adviseren dan
Dat kan je idd makkelijk doen, het is zo'n kwartiertje rijden naar het centrum. Toen ik was geweest was ik zwanger dus shoppen zat er voor mij niet in aangezien ik daarna echt kapot was. Het beste is om na het zwemmen eerst ergens rustig te gaan lunchen en daarna lekker te winkelen.

Het is zeker de moeite waard, vooral als je met je man gaat.

07-01-2011, 12:31

Citaat door 87zahra87:
Het is zeeer zeker de moeite waard! Ik ben er al heel geweest met enkele vriendinnen. Eerst gaan shoppen, daarna gaan eten en vervolgens 3h sauna, zwembad, jacuzzi enzzz. 1 woord Hééééérlijk!!

Je hebt ook verschillende formules. Nummer 5 is de duurste, maar ook de moeite!!


Zo gezelligg... Ik krijg er gelijk zin in.. Me man en ik zijn 2 jaar getrouwd dus wil wat leuks doen inshaallah hoe kan je reserveren bij die sauna want dát zie ik niet echt staan.. En waar kan je lekker eten dan?

07-01-2011, 12:34
Het is zeker de moeite waard om te gaan. Het centrum is er ook niet ver vandaan.
Toen wij gingen hadden we eerst wat gewinkeld in Brussel, daarna zijn we na de sauna geweest op de avond uit eten en een hotel genomen om te overnachten. Lekker een weekendje weg van gemaakt.

Binnenkort willen we 3&4 nemen. Wie weet of die leuk is?

07-01-2011, 12:34

Citaat door Dikrayet:
Zal ik je maar adviseren dan
Dat kan je idd makkelijk doen, het is zo'n kwartiertje rijden naar het centrum. Toen ik was geweest was ik zwanger dus shoppen zat er voor mij niet in aangezien ik daarna echt kapot was. Het beste is om na het zwemmen eerst ergens rustig te gaan lunchen en daarna lekker te winkelen.

Het is zeker de moeite waard, vooral als je met je man gaat.


Ja ik ga ook met mijn man inshaallah... Heb je een goed adresjes om te eten toevallig?

07-01-2011, 12:36

Citaat door halfbloedje21:
Zo gezelligg... Ik krijg er gelijk zin in.. Me man en ik zijn 2 jaar getrouwd dus wil wat leuks doen inshaallah hoe kan je reserveren bij die sauna want dát zie ik niet echt staan.. En waar kan je lekker eten dan?



Het is ook heel gezellig. Ik zou wel aquatis laten voor het laatst. Dus nadat je eerst geshopt hebt, want dan ben je moe van het winkelen enzo. En dan is een beetje ontspanning zeker niet verkeerd.

Of je kan shoppen, aquatis, eten..

Op de site staat een nr, deze moet je bellen en reserveren. Je moet ook een voorschotje betalen.

Trouwens er zijn er 2 he. Dit is het nummer: 03/321.60.76

Veel succes en geniet ervan!

07-01-2011, 12:38



Citaat door halfbloedje21:
Ok misschien kan jij me dan verder helpen haha... Ik ben echt nog nooit een dagje weg geweest in België.. Deurne ligt bij Antwerpen neem ik aan? Dus als ik dan bijvoorbeeld in de ochtend naar die sauna ga, dan kan ik dus s'middags gewoon daar lekker het centrum in en de in de avond naar een restaurant toe.. Is dat allemaal mogelijk daar? Misschien een beetje raar dat ik het vraag maar heb geen idee wat ik kan doen in Antwerpen ahah



deurne is ongeveer 10min rijden van het centrum antwerpen,
ik zou eerst gaan shoppen in het centrum dan sauna pakken en daarna afsluiten met iets te gaan eten,dan raad ik je aan om te gaan eten op de turnhoutsebaan in borgerhout bij resto Roma is een marokkaanse tentje. is ook niet ver van de sauna in deurne, ongeveer 5min met de auto.

07-01-2011, 13:55

Citaat door 87zahra87:
Het is ook heel gezellig. Ik zou wel aquatis laten voor het laatst. Dus nadat je eerst geshopt hebt, want dan ben je moe van het winkelen enzo. En dan is een beetje ontspanning zeker niet verkeerd.

Of je kan shoppen, aquatis, eten..

Op de site staat een nr, deze moet je bellen en reserveren. Je moet ook een voorschotje betalen.

Trouwens er zijn er 2 he. Dit is het nummer: 03/321.60.76

Veel succes en geniet ervan!



Thanx meid..moet ik dan vanuit Nederland eerst 0032 doen toch. En inderdaad die volgorde is beter

07-01-2011, 13:58

Citaat door Benisaidgirl:
deurne is ongeveer 10min rijden van het centrum antwerpen,
ik zou eerst gaan shoppen in het centrum dan sauna pakken en daarna afsluiten met iets te gaan eten,dan raad ik je aan om te gaan eten op de turnhoutsebaan in borgerhout bij resto Roma is een marokkaanse tentje. is ook niet ver van de sauna in deurne, ongeveer 5min met de auto.


Owww leuk hartstikke bedankt meid.. Heb je een adres daar toevalling in de buurt waar we de auto kunnen parkeren..

Pagina's : [1] 2