Bekijk volle/desktop versie : Wie zou ooit voor een weddin planner gaan....



07-01-2011, 11:35

Beste dames/heren,
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die voor een wedding planner zouden kiezen.
Ik ben van mezelf wedding planner, ik heb nu zelf 8 bruiloft gepland zowel van al me broers en zussen.
Ik word ook vaak gevraagd voor meidenfeest en babyfeesten, De bruiloft van onze enige echte Sweet_Lehoub die in oktober is getrouwd heb ik voor de helft gepland.
Ik ben nu benieuwd wie ooit voor een wedding planner zal gaan?

Laat et weten..

Groet,


07-01-2011, 11:38


Wat doe je dan allemaal als weddingplanner? Dat vraag ik me echt af.
Gewoon echt alles zelf regelen, van catering tot dj?

07-01-2011, 11:40
Als het goed is trouw je maar 1x inshallah. Voor een bruidspaar is er volgens mij niets mooiers om dit samen te regelen. Zeker als je op tijd begint. Zaaltjes bezoeken, inbeelden hoe mooi het eruit ziet als het helemaal gedecoreerd is, proeverijen etc.

Maar kan me ook wel voorstellen dat er bruidsparen zijn die last minute alles moeten regelen en wel wat hulp kunnen gebruiken. dan is het misschien wel weer handig. Maar zelf kies ik voor op tijd alles zelf regelen.

Ma3a salama en succes.
PS: heb de opleiding tot weddingplanner ook net afgerond omdat ik trouwerijen en feesten regelen altijd al leuk heb gevonden.

07-01-2011, 11:40

Citaat door Ess.:
Wat doe je dan allemaal als weddingplanner? Dat vraag ik me echt af.
Gewoon echt alles zelf regelen, van catering tot dj?


Ik regel van aan bedankje tot zaal
Dus alles wat de wensen zijn van het bruidspaar

07-01-2011, 11:43


Ik wil persoonlijk zelf alles regelen, alles zelf zien enzo. Maar er zijn genoeg bruidjes die dat liever niet willen doen. Ik wens je veel succes met het weddingplannen.

07-01-2011, 11:43

Citaat door CreativeLady:
Als het goed is trouw je maar 1x inshallah. Voor een bruidspaar is er volgens mij niets mooiers om dit samen te regelen. Zeker als je op tijd begint. Zaaltjes bezoeken, inbeelden hoe mooi het eruit ziet als het helemaal gedecoreerd is, proeverijen etc.

Maar kan me ook wel voorstellen dat er bruidsparen zijn die last minute alles moeten regelen en wel wat hulp kunnen gebruiken. dan is het misschien wel weer handig. Maar zelf kies ik voor op tijd alles zelf regelen.

Ma3a salama en succes.
PS: heb de opleiding tot weddingplanner ook net afgerond omdat ik trouwerijen en feesten regelen altijd al leuk heb gevonden.



Klopt helemaal daarom was ik benieuwd.
Ik ken mensen die er liever bij willen worden geholpen.
Daarom was ik benieuwd wat jullie er over dachten.

07-01-2011, 11:43

Citaat door Ess.:
Wat doe je dan allemaal als weddingplanner? Dat vraag ik me echt af.
Gewoon echt alles zelf regelen, van catering tot dj?


Je regelt niet alleen alles zoals de zaal, band/dj, catering, decoratie, bloemen etc. Je bent op de dag zelf ook aanwezig en het eerste aanspreekpunt voor alle ingehuurde bedrijven.
Je zorgt ervoor dat alles op tijd wordt geserveerd etc.
Dat was ff een korte beschrijving.

07-01-2011, 11:43

Citaat door Larousa_2011:
Ik wil persoonlijk zelf alles regelen, alles zelf zien enzo. Maar er zijn genoeg bruidjes die dat liever niet willen doen. Ik wens je veel succes met het weddingplannen.


Dank je wel!
Je hebt helemaal gelijk per bruid verschilt het.

07-01-2011, 11:44

Citaat door CreativeLady:
Je regelt niet alleen alles zoals de zaal, band/dj, catering, decoratie, bloemen etc. Je bent op de dag zelf ook aanwezig en het eerste aanspreekpunt voor alle ingehuurde bedrijven.
Je zorgt ervoor dat alles op tijd wordt geserveerd etc.
Dat was ff een korte beschrijving.



Klopt Helemaal!