Bekijk volle/desktop versie : Wat mis jij in het nieuws? Zie jij misstanden in je omgeving, maar nooit op tv?



06-01-2011, 15:17
Hey,

Vanuit Marokko Media zijn wij op zoek naar nieuws dat niemand hoort of ziet, maar wat je wel graag eens in het nieuws zou willen zien. Uit je eigen omgeving, je kan denken aan gevallen van uitsluiting of discriminatie waar nooit aandacht aan wordt besteed, maar ook mooie verhalen die wel eens belicht mogen worden. Foto's, filmpjes, verhalen, wij horen ze graag en wie weet zie je ze binnenkort wel eens in het nieuws verschijnen.

Thanx, Fiona

06-01-2011, 15:26


Mijn input:
Het feit dat er PVV-geluiden zijn die ervoor zorgen dat gesubsidieerde multiculturele platformen worden gecensureerd.

06-01-2011, 15:39
Ik denk niet dat dat heel veel met PVV-geluiden te maken heeft persoonlijk, dat heeft meer te maken met binnen wettelijke grenzen blijven denk ik. Maar ik bedoelde eigenlijk gebeurtenissen uit het echte leven, die natuurlijk wel met PVV-geluiden te maken kunnen hebben.

06-01-2011, 15:50

Citaat door Zonne:
Ik denk niet dat dat heel veel met PVV-geluiden te maken heeft persoonlijk, dat heeft meer te maken met binnen wettelijke grenzen blijven denk ik. Maar ik bedoelde eigenlijk gebeurtenissen uit het echte leven, die natuurlijk wel met PVV-geluiden te maken kunnen hebben.



Als ik zeg:

Wilders is geen politicus, maar een rascist..........waarom wordt dat dan gecensureerd?

06-01-2011, 16:00


Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet. Het is inderdaad een mening, die je wat mij betreft gewoon mag hebben.

06-01-2011, 17:41
Wordt het HartvanNederland-achtig non-nieuws of is het kwalitatief inhoudelijke, 'nieuwe' (lees; anti-kudde) journalistiek wat jullie gaan brengen..?

06-01-2011, 19:48
Illegale afval dumping van het westen in Afrika !!

Bedreiging en discriminatie in het dagelijks leven van de moslims

06-01-2011, 20:31
Misbruik van interim-arbeid.

Ik denk hierbij vooral aan het boek "dokter in overall" http://www.pvda.be/nieuws/artikel/interview-met-dokter-in-overall-karel-van-bever.html

is weliswaar een communist en ik niet maar hij raakt heel goede punten aan.