Bekijk volle/desktop versie : Michael Jacksons kinderen zagen hun vader op z'n sterfbed



06-01-2011, 13:18
Dr. Conrad Murray, die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Michael Jackson, gaf opdracht medicijnen weg te stoppen voordat hij het alarmnummer belde. Dat verklaarde een voormalig bodyguard van Jackson tijdens de hoorzitting in Los Angeles.

Alberto Alvarez was de eerste beveiliger die de slaapkamer bereikte waar volgens de aanklagers Dr. Murray de popster een fatale dosis propofol heeft gegeven. De bodyguard, die in tranen zijn verhaal deed, vertelde hoe hij versteende toen hij Michael Jackson op bed zag liggen met zijn ogen en mond open. Michael Jacksons kinderen huilden toen zij hun vader zagen.

"Ik wilde een telefoon pakken om 911 te bellen en toen kwamen de kinderen binnen. Paris schreeuwde 'papa' en begon te huilen. Murray zei toen, 'haal ze hier weg'," zo vertelde de bodyguard tijdens de zitting. "Hij greep een handvol flesjes en potjes en instrueerde mij om die in een tas te doen." Hij kreeg naar eigen zeggen de opdracht om de medicijnendoosjes in een bruine canvas tas te stoppen voor de ambulance werd gebeld.

De verklaring zou een flinke bijdrage kunnen leveren aan de stelling van de aanklagers dat Dr. Murray's handelingen ernstig afweken van de standaardprocedure als het om zorg gaat. Zij beweren dat hij propofol heeft toegediend zonder de juiste materialen en vervolgens probeerde hij dit te verbergen, nadat de pogingen, om de zanger te reanimeren, mislukten.

De officier van justitie zei dinsdag in zijn openingspleidooi dat Dr. Conrad Murray wel 21 minuten heeft gewacht voor er een ambulance werd gebeld. "Michael Jackson is op 25 juni 2009 overleden, voor het alarmnummer is gebeld", zo stelde de aanklager. De rechtbank moet nu bepalen of er genoeg bewijs is om Dr. Murray terecht te laten staan wegens doodslag.

De arts zelf ontkent alle aantijgingen. Hij werd ingehuurd door de popster om hem bij te staan tijdens zijn voorbereidingen voor de 50 concerten die hij zou gaan geven in Londen. Concertpromoter AEG betaalde de rekening van de arts. De promoter krijgt overigens nog een civiele zaak voor de kiezen die is aangespannen door Michaels moeder, Katherine Jackson.

Eén van Michael Jacksons bodyguards zei dat twee kinderen van de overleden ster hun vader op zijn sterfbed zagen…
Faheem Muhammad getuigde dat Prince en Paris toekeken hoe Dr Conrad Murray, die beschuldigd wordt van de dood van de popster, hem terug tot leven probeerde te wekken door hartmassage. De bodyguard zei dat Paris aan het huilen was en dat hij de kinderen weghaalde uit de kamer.

Conrad Murray, de arts van de in juni 2009 overleden Michael Jackson, heeft een reeks fouten gemaakt die leidden tot de dood van de popster. Dat betoogde de aanklager dinsdag in een hoorzitting voor een rechtbank in Los Angeles.

Onder het toeziend oog van Michael Jacksons moeder Katherine en zus LaToya zei de officier van justitie dat Murray onnodig lang wachtte met het bellen van alarmnummer 911, nadat hij de popicoon een fatale dosis slaapmiddelen en pijnstillers had toegediend. Justitie stelt ook dat Dr. Murray zijn patiënt op ondeugdelijke wijze heeft gereanimeerd en vervolgens verzuimd heeft ambulancepersoneel te vertellen wat hij met Michael had gedaan. De arts zelf heeft overigens ontkend dat hij de popzanger een fatale dosis heeft toegediend.

De komende weken zal de rechtbank 35 getuigen horen. Daarna zal de rechter bepalen of er genoeg bewijsmateriaal tegen Dr Conrad Murray is om hem te vervolgen voor dood door schuld.


Pacifc Coast News

http://msnbenl.starlounge.com/index.cfm?objectid=103899

06-01-2011, 13:19


Ik vraag me af wanneer Murray werd opgebeld door de Illuminati om te checken of alles was verlopen zoals gepland.

06-01-2011, 13:24
walahila, opzet als je het mij vraagt!

"Man in the mirror" dit nummer heeft mij destijds door een zware tijd heen gesleept!

A great man, helaas heeft hij zo aan zijn einde moeten komen

06-01-2011, 13:27

Citaat door prinses3arbia:
walahila, opzet als je het mij vraagt!

"Man in the mirror" dit nummer heeft mij destijds door een zware tijd heen gesleept!

A great man, helaas heeft hij zo aan zijn einde moeten komen


They Don't Care About Us

06-01-2011, 13:30



Citaat door Madroob:
They Don't Care About Us


The King of Pop: een man met een boodschap!

06-01-2011, 13:32

Citaat door prinses3arbia:
The King of Pop: een man met een boodschap!


Vroeger had ik nooit aandachtig geluisterd naar de tekst van dat liedje, maar als je nu de tekst leest merk je gewoon OVERDUIDELIJK over wie hij zingt:


chorus:
all i wanna say is that
they don't really care about us

beat me, hate me, you can never break me
will me, thrill me, you can never kill me
chew me, sue me, everybody do me
kick me, hike me, don't you black or white me

chorus

tell me what has become of my life
i have a wife and two children who love me
i am the victiom of police brutality, now.
i'm tired of being the victim of hate,
you're rapin' me of my pride
of for god's sake
i look to heaven to fulfill its prophecy....
set me free

skinhead, deadhead, everybody gone bad
trepidation, speculation, everybody allegation
in the suite, on the news, everybody dog food
black man, black mail, throw the brother in jail

chorus

tell me what has become of my rights
am i invisible cause you ignore me?
your proclamation promised me free liberty, now.
i'm tired of being the victim of shame
they're throwing me in a class with a bad name
i can't believe this is the land from which i came.
you know i really do hate to say
the government don't wanna say
but if roosevelt was livin',
he would't let this be, no no.

skinhead, deadhead, everybodys gone bad
situation, speculation, everybody litigation
beat me, bash me, you can never trash me
hit me, kick me, you can never get me

chorus

some things in live they just don't wanna see
but if martin luther was livin'
he wouldn't let this be

06-01-2011, 13:45
He was true to his fans... tot zijn laatste adem!

06-01-2011, 14:30
Das een mooie songtekst.. is me nooit opgevallen