Bekijk volle/desktop versie : Weer dode dieren in VS, Brazilië en Nieuw-Zeeland



Pagina's : [1] 2 3

06-01-2011, 11:42
Wetenschappers staan voor een raadsel nu er na de massale diersterfte in Arkansas, Louisiana en Zweden weer dode vissen zijn aangespoeld. Ditmaal in Brazilië, Nieuw-Zeeland en de VS.

Aan de kust van de Braziliaanse regio Parana spoelde de afgelopen dagen zeker 100 ton sardienen, baars en meerval aan. Over de oorzaak wordt druk gespeculeerd. Zo zou er sprake kunnen zijn van een imbalans in het ecosysteem, of is de diersterfte het gevolg van een lek van een schip.

Ook in Nieuw-Zeeland spoelden vissen aan. De stranden van het Nieuw-Zeelandse schiereiland Coromandel werden overspoeld met honderden snappers. Extra vreemd in dit geval is dat een gedeelte van de vissen hun ogen missen. Autoriteiten houden rekening met verhongering van de vissen, maar een sluitende verklaring is er niet, melden lokale media.

In de Chesapeake Bay in Maryland aan de Oostkust van de Verenigde Staten kwamen zeker twee miljoen dode vissen bovendrijven. Het is vooral spot, een baarsachtige. Waarom is vooralsnog een raadsel. Maryland Department of the Environment woordvoerder Dawn Stoltzfus heeft het over "cold-water stress" als een mogelijke oorzaak, maar geeft toe dat dat voorlopig een gok is.


bron

06-01-2011, 12:24



Citaat door NakNok:
Wetenschappers staan voor een raadsel nu er na de massale diersterfte in Arkansas, Louisiana en Zweden weer dode vissen zijn aangespoeld. Ditmaal in Brazilië, Nieuw-Zeeland en de VS.

Aan de kust van de Braziliaanse regio Parana spoelde de afgelopen dagen zeker 100 ton sardienen, baars en meerval aan. Over de oorzaak wordt druk gespeculeerd. Zo zou er sprake kunnen zijn van een imbalans in het ecosysteem, of is de diersterfte het gevolg van een lek van een schip.

Ook in Nieuw-Zeeland spoelden vissen aan. De stranden van het Nieuw-Zeelandse schiereiland Coromandel werden overspoeld met honderden snappers. Extra vreemd in dit geval is dat een gedeelte van de vissen hun ogen missen. Autoriteiten houden rekening met verhongering van de vissen, maar een sluitende verklaring is er niet, melden lokale media.

In de Chesapeake Bay in Maryland aan de Oostkust van de Verenigde Staten kwamen zeker twee miljoen dode vissen bovendrijven. Het is vooral spot, een baarsachtige. Waarom is vooralsnog een raadsel. Maryland Department of the Environment woordvoerder Dawn Stoltzfus heeft het over "cold-water stress" als een mogelijke oorzaak, maar geeft toe dat dat voorlopig een gok is.


bron

kan er niemand een verklaring hiervoor vinden..

06-01-2011, 12:29



06-01-2011, 12:32

Citaat door DEMO:
kan er niemand een verklaring hiervoor vinden..


experimenten van aliens

06-01-2011, 12:37



Citaat door DEMO:
kan er niemand een verklaring hiervoor vinden..



Luchtverontreiniging..? Bliksem..? Hagel..?

06-01-2011, 12:40

Citaat door DEMO:
kan er niemand een verklaring hiervoor vinden..


Natuurlijk wel, maar dat gaat gewoon even een paar dagen of weken duren.

06-01-2011, 12:43

Citaat door Jokerina:
Luchtverontreiniging..? Bliksem..? Hagel..?

testen van een nieuwe wapen..

06-01-2011, 12:44

Citaat door Peej:
Natuurlijk wel, maar dat gaat gewoon even een paar dagen of weken duren.

zeg gerust maanden of jaren..of misschien nooit..

06-01-2011, 12:55

Citaat door Jokerina:
Luchtverontreiniging..? Bliksem..? Hagel..?


Koudestromen, voedselschaarste, gekke vissenziekte, schokgolven?

06-01-2011, 12:56

Citaat door DEMO:
testen van een nieuwe wapen..


Misschien kregen ze de laser van een buitenaardse schip op zich gericht en kon hun lijf dat niet aan..


Citaat door sjourt:
Koudestromen, voedselschaarste, ziekte?



Voedselschaarste..? Vandaar dat ze met z'n allen dood neervallen..

Ziekte..? Is reeds uitgesloten..

06-01-2011, 12:57
volgens mijn team zijn dit de tekenen van het einde.


gezond en alles en toch maar opeens sterven........ wie kan dat veroorzaken............

06-01-2011, 12:59

Citaat door Jokerina:
Voedselschaarste..? Vandaar dat ze met z'n allen dood neervallen..

Ziekte..? Is reeds uitgesloten..


Zijn alle mogelijkheden al bekeken?
En als ze door een bepaalde reden zijn uitgestorven, komt dat dan door Allah?

Of laat hij ze gewoon tijdens een tochtje spontaan dood vallen?

06-01-2011, 13:33



Citaat door garf23:





ja spot er maar mee. Maar geloof mij, op de Dag des oordeels zul jij niet meer lachen!Je zult verdrinken in je eigen tranen

06-01-2011, 13:34

Citaat door Esperanza.:
ja spot er maar mee. Maar geloof mij, op de Dag des oordeels zul jij niet meer lachen!Je zult verdrinken in je eigen tranen


ik geloof niet in sprookjes

06-01-2011, 13:43

Citaat door garf23:
ik geloof niet in sprookjes



Oh oke, we hebben hier dus te maken met een Ongelovige, een Ontkenner, een Verworpene, een Dwaler.


ik dacht dat je een marokkaanse moslim was, ik had t mis

Pagina's : [1] 2 3