Bekijk volle/desktop versie : De Marokkaanse vrouw anno 2011!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

06-01-2011, 03:57
Heeft niks meer te bieden

1. Ze denkt alleen aan haar carriere en wil zehma haar opleiding afronden.
In plaats van haar kinderen te verzorgen worden die bij iemand gedumpt
(ouders,creche)

2. Wil altijd leuke dingen doen zehma en het liefst in de avond met haar man....gingen jullie ouders ook altijd in de avond de hort op???? Neeeeee

3. En in de keuken is het al helemaaaaaal een drama....simpele gerechtjes zoals bami..en dat soort gedoe....waar is de marmita yeh lasagnegeneratie..

4. En dit alles ook nog eens eisen stellen ja mijn man moet dit mijn man moet dat.....ewaaaa saaaafiiii

Beter gewoon een nederlandse

06-01-2011, 06:40


Beter 1 uit Marokko bedoel je.
Voor de rest heb je wel gelijk.

06-01-2011, 06:49

Citaat door moedervan5:
Beter 1 uit Marokko bedoel je.
Voor de rest heb je wel gelijk.


ik spreek uit ervaring...heb dit niet verzonnen

06-01-2011, 06:52

Citaat door Casa_sec_sec:
Heeft niks meer te bieden

1. Ze denkt alleen aan haar carriere en wil zehma haar opleiding afronden.
In plaats van haar kinderen te verzorgen worden die bij iemand gedumpt
(ouders,creche)

2. Wil altijd leuke dingen doen zehma en het liefst in de avond met haar man....gingen jullie ouders ook altijd in de avond de hort op???? Neeeeee

3. En in de keuken is het al helemaaaaaal een drama....simpele gerechtjes zoals bami..en dat soort gedoe....waar is de marmita yeh lasagnegeneratie..4. En dit alles ook nog eens eisen stellen ja mijn man moet dit mijn man moet dat.....ewaaaa saaaafiiii

Beter gewoon een nederlandse


Sinds wanneer behoort marmita tot de Nederlandse keuken (voor zover je het uberhaupt een keuken kunt noemen, maar goed).

Dus je prefereert hutspot en stamppot met zo'n heerlijk geurende rookworst waar je reukvermogen 3la elaql 3 weken van wordt uitgeschakeld boven de zogezegde bami etc?

Wat betreft het dingen ondernemen met je man: ik denk niet dat er een werkgever is die het zou toestaan dat je onder werktijd leuke dingen gaat doen met je vrouw. Dus tja, dan blijft er weinig anders meer over dan in de avond dingen te ondernemen met je vrouw. .
Het huwelijk is meer dan een poetsvrouw in huis, een nanny voor de kinderen en een menselijk warmte-element in bed hebben waar je je oerdriften op mag botvieren naar believen . Men behoort ook leuke dingen met elkaar te ondernemen.

06-01-2011, 07:05



Citaat door maaltje:
Sinds wanneer behoort marmita tot de Nederlandse keuken (voor zover je het uberhaupt een keuken kunt noemen, maar goed).

Dus je prefereert hutspot en stamppot met zo'n heerlijk geurende rookworst waar je reukvermogen 3la elaql 3 weken van wordt uitgeschakeld boven de zogezegde bami etc?

Wat betreft het dingen ondernemen met je man: ik denk niet dat er een werkgever is die het zou toestaan dat je onder werktijd leuke dingen gaat doen met je vrouw. Dus tja, dan blijft er weinig anders meer over dan in de avond dingen te ondernemen met je vrouw. .
Het huwelijk is meer dan een poetsvrouw in huis, een nanny voor de kinderen en een menselijk warmte-element in bed hebben waar je je oerdriften op mag botvieren naar believen . Men behoort ook leuke dingen met elkaar te ondernemen.


Dat ik zeg dat ik beter een nederlandse neem is omdat ik dan weet waar ik aan toe ben...ik weet wat ik kan verwachten.

Bij een Marokkaanse ga je er vanuit dat zei op de hoogte is van jou cultuur en normen en waarden...meestal weten jullie die ook maar jullie leven als een nederlandse...terwijl je iets anders wou.

Met andere woorden ik zie geen verschillen.

Doe mij maar een mooie blondine dan

In plaats wat zwart haar en bruine ogen zo standaard

06-01-2011, 07:07
kijken jullie ook live mee inshaAllaah?

http://www.dawah-tv.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=197&I temid=79

06-01-2011, 08:04

Citaat door Casa_sec_sec:
Dat ik zeg dat ik beter een nederlandse neem is omdat ik dan weet waar ik aan toe ben...ik weet wat ik kan verwachten.

Bij een Marokkaanse ga je er vanuit dat zei op de hoogte is van jou cultuur en normen en waarden...meestal weten jullie die ook maar jullie leven als een nederlandse...terwijl je iets anders wou.

Met andere woorden ik zie geen verschillen.

Doe mij maar een mooie blondine dan

In plaats wat zwart haar en bruine ogen zo standaard



grappig hoe jij jouw verkeerde keuzes projecteert op een hele groep. Het feit dat jij blijkbaar personen tegen komt die niet voldoen aan jouw verwachtingen wil niet zeggen dat dus de hele groep niet deugt.

Dat jij de verschillen niet ziet, wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Have fun with the blondes maar vergeet niet vroeg of laat zul je toch weer terugkomen op je stellingen en kiezen voor een marokkaanse .

Ben jij wel zo goed op de hoogte dan van de islamitische normen en waarden (immers die zijn relevant, culturele dingen deugen immers vaak niet of zijn scheef).

06-01-2011, 08:10

Citaat door Casa_sec_sec:
Heeft niks meer te bieden

1. Ze denkt alleen aan haar carriere en wil zehma haar opleiding afronden.
In plaats van haar kinderen te verzorgen worden die bij iemand gedumpt
(ouders,creche)

2. Wil altijd leuke dingen doen zehma en het liefst in de avond met haar man....gingen jullie ouders ook altijd in de avond de hort op???? Neeeeee

3. En in de keuken is het al helemaaaaaal een drama....simpele gerechtjes zoals bami..en dat soort gedoe....waar is de marmita yeh lasagnegeneratie..

4. En dit alles ook nog eens eisen stellen ja mijn man moet dit mijn man moet dat.....ewaaaa saaaafiiii

Beter gewoon een nederlandse



Goede conclusie man LOL
Jij spreekt jezelf zwaar tegen

06-01-2011, 08:14
"De hort op".
Dat is een typisch vrouwen zin.
Betrapt! Huppel gauw terug naar je oude vrouwem account

06-01-2011, 08:24
Zo jij hebt ingevingen van 3 uur tot in de ochtend.......gedumpt? Of idd gewoon een vrouw die niks te doen heeft....'s nachts?????????

06-01-2011, 08:31
Het ergste vind ik toch wel dat zij maximaal 3 kinderen willen verspreid over een periode van 4 tot 6 jaar, waar onze ouders bijna elke 2 jaar een kind kregen. Ja, ja.. Moedertjes hebben het zogenaamd te druk met geld verdienen, de leuke dingen doen met hun vriendinnen en shoppen. Geen tijd meer voor kinderen.

06-01-2011, 08:37

Citaat door Aboe_riginal:
Het ergste vind ik toch wel dat zij maximaal 3 kinderen willen verspreid over een periode van 4 tot 6 jaar, waar onze ouders bijna elke 2 jaar een kind kregen. Ja, ja.. Moedertjes hebben het zogenaamd te druk met geld verdienen, de leuke dingen doen met hun vriendinnen en shoppen. Geen tijd meer voor kinderen.



Ja 3la onzin! Ja, het zijn andere tijden, onze moeders (de meeste) werkten idd niet en kregen de een na de ander, dat is wel de reden dat ik heb gezworen nooit veel kinderen te krijgen, ik was mama nr 2 dus, wij waren met z'n zessen en ik heb 3 kinderen, gehalveerd netjes toch.

En als een vrouw werkt wil dit niet zeggen dat wij onze kinderen verwaarlozen of dat we onze man onder de duim hebben en hij alles moet doen. het verschilt zeer per huishouden. Als je je kind bij je moeder laat (wat ik nooit heb gedaan) wordt het net zo goed opgevoed als jijzelf. En bij sommige is het zo dat de man juist de vrouw stimuleert om te werken en zit [B]hij[B] thuis, zoals bij mij het geval is, mijn man heeft een WAO en ik werk
parttime dus.........niet zeuren

O ja, tussen mijn oudste 2 zit 4 jaar en de laatste zlefs 8 jaar verschil, dit is de wereld van de Marokkaanse vrouw ANNO NU!!!!!

06-01-2011, 08:37



Citaat door moedervan5:
Beter 1 uit Marokko bedoel je.
Voor de rest heb je wel gelijk.




Die zijn nog erger

06-01-2011, 08:37

Citaat door Aboe_riginal:
Het ergste vind ik toch wel dat zij maximaal 3 kinderen willen verspreid over een periode van 4 tot 6 jaar, waar onze ouders bijna elke 2 jaar een kind kregen. Ja, ja.. Moedertjes hebben het zogenaamd te druk met geld verdienen, de leuke dingen doen met hun vriendinnen en shoppen. Geen tijd meer voor kinderen.


juist..ze zeggen ja anders redden we het niet...wij waren met 11 mensen thuis en alleen me vader was enige inkomensbron..maar tegenwoordig is 1400 euro niet genoeg voor 2 personen denken ze...omdat ze naar bioscoopjes willen en dat soort bullshit

serieus he gewoon op de brandstapel ermee

06-01-2011, 08:40

Citaat door dunja:
Ja 3la onzin! Ja, het zijn andere tijden, onze moeders (de meeste) werkten idd niet en kregen de een na de ander, dat is wel de reden dat ik heb gezworen nooit veel kinderen te krijgen, ik was mama nr 2 dus, wij waren met z'n zessen en ik heb 3 kinderen, gehalveerd netjes toch.

En als een vrouw werkt wil dit niet zeggen dat wij onze kinderen verwaarlozen of dat we onze man onder de duim hebben en hij alles moet doen. het verschilt zeer per huishouden. Als je je kind bij je moeder laat (wat ik nooit heb gedaan) wordt het net zo goed opgevoed als jijzelf. En bij sommige is het zo dat de man juist de vrouw stimuleert om te werken en zit [B]hij[B] thuis, zoals bij mij het geval is, mijn man heeft een WAO en ik werk
parttime dus.........niet zeuren

O ja, tussen mijn oudste 2 zit 4 jaar en de laatste zlefs 8 jaar verschil, dit is de wereld van de Marokkaanse vrouw ANNO NU!!!!!


Alleen al het feit dat je nu op internet zit zegt al genoeg over jou als getrouwde vrouw..ik probeer je niet aan te vallen...maar het is een voorbeeld je zegt zelf je hebt 3 kinderen...heb je dan echt niks beters te doen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35