Bekijk volle/desktop versie : Laat het grote deporteren beginnen: 'Nederland betaalt terugkeer Bosniërs'



Pagina's : [1] 2 3 4

06-01-2011, 02:50

Citaat door TheBlackJew:
ZAGREB - Nederland wil Bosnische vluchtelingen van 45 jaar en ouder, die terugkeren naar Bosnië-Herzegovina, levenslang een maandelijkse toelage van 470 euro geven. Een echtpaar heeft recht op 670 euro. Ook de reiskosten zouden worden vergoed, tot een maximum van 1500 euro. Dat meldde de Kroatische televisiezender HRT woensdag op gezag van het Bosnische ministerie van Mensenrechten en Vluchtelingen. Het departement in Sarajevo laat weten uit Nederland een officieel bericht daarover te hebben ontvangen.

In Nederland wonen ruim 30.000 vluchtelingen uit Bosnië, die tijdens de burgeroorlog in de jaren negentig zijn gevlucht. Volgens Sarajevo zou de Nederlandse regering tot de conclusie zijn gekomen dat een deel van hen niet goed in de Nederlandse samenleving is geïntegreerd.

Wie spijt krijgt mag overigens binnen een jaar naar Nederland terugkeren.


bron: telegraaf.nl

We kunnen al raden wie de volgende op de lijst zijn die mogen vertrekken. het begint met een M en eindigt met een n
.

06-01-2011, 02:56


Moerboutkoppen?

06-01-2011, 06:41

Citaat:
In Nederland wonen ruim 30.000 vluchtelingen uit Bosnië, die tijdens de burgeroorlog in de jaren negentig zijn gevlucht. Volgens Sarajevo zou de Nederlandse regering tot de conclusie zijn gekomen dat een deel van hen niet goed in de Nederlandse samenleving is geïntegreerd.
Van alle allochtonen die ik ken hebben voormalig Joegoslaven de Nederlandse taal het best op orde en lijken ze mij zo ongeveer het best geïntegreerd.

Maar the black jew is zo blij, zeg me neuzige vrind als jij er voor bent om blanke Europeaanse moslims te deporteren wat doe jij dan nog hier, word het dan geen tijd voor een enkeltje exodus? Maar je weet dat blanke Joden in Israël jou niet moeten dus blijf maar hier.

06-01-2011, 08:35
Een negeroide Jood?


Ik dacht dat joden altijd blank zijn. Zeg kerel, heb jij last van een ID crisis?


PS; Zijn de Mexicanen de volgende?

06-01-2011, 11:43


Lijkt me een prima regeling.

06-01-2011, 11:49

Citaat door hork:
Lijkt me een prima regeling.



Ik wil deze regeling ook, heb de leeftijd ervoor en kan met 470 euro per maand op de Molukken prima leven. Snel nog een partner vinden en we krijgen iets meer. Levenslang onderhouden worden door de Ned. Staat. Daar kan je alleen maar van dromen in je thuisland.

06-01-2011, 11:56

Citaat door TheBlackJew:
ZAGREB - Nederland wil Bosnische vluchtelingen van 45 jaar en ouder, die terugkeren naar Bosnië-Herzegovina, levenslang een maandelijkse toelage van 470 euro geven. Een echtpaar heeft recht op 670 euro. Ook de reiskosten zouden worden vergoed, tot een maximum van 1500 euro. Dat meldde de Kroatische televisiezender HRT woensdag op gezag van het Bosnische ministerie van Mensenrechten en Vluchtelingen. Het departement in Sarajevo laat weten uit Nederland een officieel bericht daarover te hebben ontvangen.

In Nederland wonen ruim 30.000 vluchtelingen uit Bosnië, die tijdens de burgeroorlog in de jaren negentig zijn gevlucht. Volgens Sarajevo zou de Nederlandse regering tot de conclusie zijn gekomen dat een deel van hen niet goed in de Nederlandse samenleving is geïntegreerd.

Wie spijt krijgt mag overigens binnen een jaar naar Nederland terugkeren.


bron: telegraaf.nl

We kunnen al raden wie de volgende op de lijst zijn die mogen vertrekken. het begint met een M en eindigt met een n




De Marokkanen die hier zijn, zijn toch geen vluchtelingen, maar "gelukzoekers "of zie ik dat verkeerd.................

06-01-2011, 12:19

Citaat door broodjeizan_:
Buitenlanders wegsturen met treinen, daar zijn hollanders toch altijd al goed in geweest?


Ik wil dan net als mijn opa een baantje als op het station om zoveel mogelijk mensen de wagons in te krijgen.

06-01-2011, 12:22

Citaat door Rebel_1963:
Ik wil deze regeling ook, heb de leeftijd ervoor en kan met 470 euro per maand op de Molukken prima leven. Snel nog een partner vinden en we krijgen iets meer. Levenslang onderhouden worden door de Ned. Staat. Daar kan je alleen maar van dromen in je thuisland.

Kom maar op schoot, meisje..

06-01-2011, 12:31

Citaat door Rebel_1963:
Ik wil deze regeling ook, heb de leeftijd ervoor en kan met 470 euro per maand op de Molukken prima leven. Snel nog een partner vinden en we krijgen iets meer. Levenslang onderhouden worden door de Ned. Staat. Daar kan je alleen maar van dromen in je thuisland.


Fantastisch toch? Waar kan ik met terugwerkende kracht een 2e paspoort aanvragen? Krijgen we ook een uitkering als we naar een Antilliaanse gemeente in ons Koninkrijk verhuizen?

06-01-2011, 12:37

Citaat door hork:
Fantastisch toch? Waar kan ik met terugwerkende kracht een 2e paspoort aanvragen? Krijgen we ook een uitkering als we naar een Antilliaanse gemeente in ons Koninkrijk verhuizen?


Als jij je nou ook bekeerd tot moslim.

06-01-2011, 12:39

Citaat door timioto:
Als jij je nou ook bekeerd tot moslim.


Word ik dan vanzelf met een uitkering uitgezet?

06-01-2011, 12:40



Citaat door hork:
Word ik dan vanzelf met een uitkering uitgezet?


Vast niet maar dan mag je wel wat kafirs opblazen ofzo.

06-01-2011, 12:45

Citaat door hork:
Fantastisch toch? Waar kan ik met terugwerkende kracht een 2e paspoort aanvragen? Krijgen we ook een uitkering als we naar een Antilliaanse gemeente in ons Koninkrijk verhuizen?





Grapjas.


06-01-2011, 13:14
1 miljard voor slecht gedrag


470 Euro per maand voor iedere Bosniër boven de 45 jaar die in Nederland verblijft en die bereid is terug te gaan naar Bosnië Herzegowina. Ben je met z’n tweeën dan wordt het 670 Euro en bovendien worden de reiskosten vergoed tot 1500 Euro. De deur gaat weer wagenwijd open voor fraude, maar dat zal de overheid in principe een zorg zijn, daar er toch gegrabbeld wordt uit een pot die dank zij uw belastingcenten nooit leeg raakt.

Maar nog erger, deze regeling kost de Nederlandse belastingbetaler ruim 1 miljard Euro.

Slecht gedrag van de “steuntrekkers” of de overheid, wij denken beide.






Ruim 30.000 Bosniërs kwamen in de periode van de in Bosnië woedende oorlog gedurende 1992 – 1995 naar ons land. Een deel daarvan is inmiddels in Nederland geïntegreerd, spreekt de taal, werkt en heeft kinderen die inmiddels in vele gevallen afgestudeerd zijn. Een kleine minderheid vondt de toevlucht in het criminele circuit, wapens genoeg, dus een zich zelf bedruipende “industrie”. En dan blijven die, die om wat voor redenen nooit aan de slag gekomen zijn, een bijstandsuitkering genieten ( 70% van het minimumloon zijnde circa 1000 Euro per maand ). Daar wij mogen aannemen, dat er bij de vluchtelingen veel mensen zaten die tijdens de vlucht de 30 reeds gepasseerd waren en die nu dus rond de 50 jaar zijn, praten wij over een groep van circa 10.000 Bosniërs die op deze regeling aanspraak zouden kunnen maken.

Nu moet je je natuurlijk afvragen, wat wil je liever, in Nederland blijven en iedere maand 1000 Euro in de zak of terug naar huis en stel dat je gehuwd bent 670 euro, maar met dien verstande dat er niemand aan je kop zeurt of je wilt gaan solliciteren. Maar de leefomgeving telt mee, je voelt je hier niet thuis, kortom de beslissing valt : terug naar Bosnië. Laten wij er nu eens van uit gaan dat 10.000 Bosniërs terug willen, allen gehuwd, dus kost dat de Nederlandse staat, dus U !, 5000 x 670 = 3.350.000 per maand oftewel rond de 40 miljoen per jaar. Tot aan hun 65ste kost dat 600 miljoen en laten wij er dan vanuit gaan dat de gemiddelde Bosniër 70 wordt en komt er nog eens 400 miljoen bij, kortom de regeling kost 1 miljard Euro. Besparingen ? Hoezo, hoe komt u daar nu bij ?

Maar wat in feite nog veel kwalijker is, is het feit dat met deze regeling weer eens en temeer wordt aangetoond, dat de Nederlandse staat haar eigen burgers discrimineert. Voorbeeld: u bent altijd in het buitenland werkzaam geweest dus u bouwde geen AOW op. Dan komt u in 1995 ( einde oorlog Bosni&euml terug, u werkt tot 2010, dus 15 jaar en om wat voor redenen besluit u weer te emigreren. Daar u per verbleven jaar tussen uw 15e en 65e in Nederland 2% AOW rechten opbouwt, heeft u dus recht als u 65 wordt op 15 x2% = 30 % van uw AOW. U bent gehuwd of heet partnertoeslag, de AOW bedraagt bruto 1421 Euro, dus u en uw partner ontvangen 462 Euro per maand. Even ter herinnering de Bosniër en zijn vrouw die niet gewerkt hebben dus gedurende hun 15 jarig verblijf de staat minimaal circa 200.000 aan steunuitkering gekost hebben, ontvangen 670 Euro, zeg maar 200 Euro per maand meer!

Wij hebben het al eerder meerdere malen gesignaleerd, de overheid gaat slordig om niet te zeggen misdadig discriminerend om met haar eigen burgers, of het nu gaat om de ouderen, die geen vuist meer kunnen maken, of de in het buitenland woonachtige Nederlanders, die per definitie als rijke patsers gezien worden.

Oplossing: gooi uw Nederlandse paspoort in het toilet, spoel door en vraag asiel aan in Nederland, die verplichte integratiecursus komt u heus wel door.

Rest natuurlijk de vraag, waarom deze Bosniërs niet kunnen werken ? De taal ? Ach, sneeuwschuiven, wissels ontdooien, parken bijhouden, in de spoelkeuken van een bejaarden tehuis, met oudjes gaan wandelen, vakken vullen, kortom legio activiteiten die ook iemand die de taal niet spreekt kan vervullen. Een van onze Nederlandse lezers die op haar 62e naar Nederland terugkwam werd op straffe van het inhouden van de uitkering gedwongen als nachtportier in een hotel te gaan werken, maar, het “uitkeringskantoor” van de gemeente Haarlemmmermeer was dan ook ruim bezet door allochtonen !

http://www.geennieuws.com/2011/01/1-miljard-voor-slecht-gedrag/

Pagina's : [1] 2 3 4