Bekijk volle/desktop versie : Een collega bij mij op werk



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-01-2011, 20:15
die gaf aan dat hij pas ging trouwen met zijn vriendin als ze vast werk had. Ze werkte nu af en toe via uitzendbureau en soms uitkering. Dus ik vroeg aan hem waarom dat?

zegt hij:

Wie moet anders mijn hoge hypotheek betalen! Ik kan nu in me eentje net rond komen, met haar erbij gaat me dat niet lukken.

05-01-2011, 20:18


k vind dat die gelyk heeft !!


05-01-2011, 20:18

Citaat door Trabagho:
die gaf aan dat hij pas ging trouwen met zijn vriendin als ze vast werk had. Ze werkte nu af en toe via uitzendbureau en soms uitkering. Dus ik vroeg aan hem waarom dat?

zegt hij:

Wie moet anders mijn hoge hypotheek betalen! Ik kan nu in me eentje net rond komen, met haar erbij gaat me dat niet lukken.


Belachelijk.

Dus met andere woorden: als ze met me wil samenwonen, moet ze voor zichzelf kunnen zorgen want ik kan dat niet.

05-01-2011, 20:19

Citaat door Wonderschone:
Belachelijk.

Dus met andere woorden: als ze met me wil samenwonen, moet ze voor zichzelf kunnen zorgen want ik kan dat niet.


waar neemt ze hem dan voor?

05-01-2011, 20:20



Citaat door essetje:

k vind dat die gelyk heeft !!



en dat noemt zich dan een man als hij niet voor een vrouw kan zorgen



Citaat door Wonderschone:
Belachelijk.

Dus met andere woorden: als ze met me wil samenwonen, moet ze voor zichzelf kunnen zorgen want ik kan dat niet.


inderdaad ddaar komt het op neer en elke maand de helft van de hypotheek betalen

05-01-2011, 20:24

Citaat door nabila-m:
waar neemt ze hem dan voor?
Ja echt he, dat begrijp ik dus ook niet.

Citaat door Trabagho:
en dat noemt zich dan een man als hij niet voor een vrouw kan zorgen




inderdaad ddaar komt het op neer en elke maand de helft van de hypotheek betalen


Hij moet gewoon kunnen zorgen voor minimaal zijn vrouw.

Een man mag geen geld vragen aan zijn vrouw.

Zij mag het wel aanbieden maar hij mag het haar niet verplichten.

05-01-2011, 20:24

Citaat door Trabagho:
en dat noemt zich dan een man als hij niet voor een vrouw kan zorgen



daar gaat ht niet om .. hy kan vast en zkt wel voor der zorgen (liefde) mr er komen meer dingen derby kyken .. !!
k zal ff een vb geven.. tegenwoodig kan je byna niet rond komen mt 1 salaris.. en als je weet dat je g1 vastigheid hebt, dan moet je gwn heel zuinig zyn mt je geld.. en als hy al heel moeilijk rond kan komen mt 1 persoon laat staan 2 !!


05-01-2011, 20:25

Citaat door Mysterieus_:
Triest..


inderdaad


Citaat door Wonderschone:
Ja echt he, dat begrijp ik dus ook niet.


Hij moet gewoon kunnen zorgen voor minimaal zijn vrouw.

Een man mag geen geld vragen aan zijn vrouw.

Zij mag het wel aanbieden maar hij mag het haar niet verplichten.
klopt helemaal


Citaat door essetje:


daar gaat ht niet om .. hy kan vast en zkt wel voor der zorgen (liefde) mr er komen meer dingen derby kyken .. !!
k zal ff een vb geven.. tegenwoodig kan je byna niet rond komen mt 1 salaris.. en als je weet dat je g1 vastigheid hebt, dan moet je gwn heel zuinig zyn mt je geld.. en als hy al heel moeilijk rond kan komen mt 1 persoon laat staan 2 !!



dan maar minder shoppen of een andere hypotheek. Geen dingen kopen die je niet kan betalen he

05-01-2011, 20:27

Citaat door essetje:

k vind dat die gelyk heeft !!




Gelijk?

Hij moet de prullenbak ingaan. Een man met een koophuis is geen man.

05-01-2011, 20:28

Citaat door Trabagho:
die gaf aan dat hij pas ging trouwen met zijn vriendin als ze vast werk had. Ze werkte nu af en toe via uitzendbureau en soms uitkering. Dus ik vroeg aan hem waarom dat?

zegt hij:

Wie moet anders mijn hoge hypotheek betalen! Ik kan nu in me eentje net rond komen, met haar erbij gaat me dat niet lukken.


wat een mietje..

05-01-2011, 20:30

Citaat door Trabagho:
i


dan maar minder shoppen of een andere hypotheek. Geen dingen kopen die je niet kan betalen he



mr hy geeft ht wel eerlyk toe.. dus niet dat ze strax voor allerlei verrassingen staat !!

[/SIZE][/FONT]
Citaat door Miss_Elwafa:
Gelijk?

Hij moet de prullenbak ingaan. Een man met een koophuis is geen man.


[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]

niet al1 een koophuis is duur (mr ook haram).. mr by een woning in de vrije sector betaal je byna ht zelfde bedrag ..


05-01-2011, 20:30

Citaat door Doelbewustt:
wat een mietje..


zoiets ja

05-01-2011, 20:31


Hij heeft daar gelijk in, met twee salarissen gaat het veel makkelijker.

05-01-2011, 20:31
Als het op mijn naam komt te staan wel ja .

05-01-2011, 20:32

Citaat door essetje:


mr hy geeft ht wel eerlyk toe.. dus niet dat ze strax voor allerlei verrassingen staat !!

[/SIZE][/FONT]

[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]

niet al1 een koophuis is duur (mr ook haram).. mr by een woning in de vrije sector betaal je byna ht zelfde bedrag ..



ja heel eerlijk ja, maar wel heel zielig

Pagina's : [1] 2 3 4 5