Bekijk volle/desktop versie : Negaffa voor smalle meiden



Pagina's : [1] 2

05-01-2011, 19:47
[Welke negaffa heeft ook jurken voor de kleine maatjes 34...]

05-01-2011, 20:07


ik heb paar weken geleden ziana fadoua uit rotterdam weer meegemaakt bij me oom de vrouw en zij had ook een maatje 34. stond haar heel mooi, leek wel op haar maat gemaakt.

05-01-2011, 20:16
heb je site voor mij of telnr?

05-01-2011, 20:18

Citaat door Tnawies_:
heb je site voor mij of telnr?



http://www.bruidsstylistefadoua.nl en nummer is 0628544959

een nicht van me gaat ook binnekort bij haar langs om te passen

05-01-2011, 20:21


hmm op de site vind ik de jurken niet so mooi

05-01-2011, 20:22
als het een profeesioneel iemand is maakt het niet uit of je dik of dun bent!!!

ze kunnen met allles overweg

05-01-2011, 20:23

Citaat door mtiwia2010:
als het een profeesioneel iemand is maakt het niet uit of je dik of dun bent!!!

ze kunnen met allles overweg




klopt

05-01-2011, 20:23
haha denk je..
Als ze alleen grote maten jurken hebben dan kunnen ze niet veel denk ik

05-01-2011, 20:26

Citaat door Tnawies_:
haha denk je..
Als ze alleen grote maten jurken hebben dan kunnen ze niet veel denk ik



ik weet het 10000000 procent zeker!

ik noem een voorbeeld.. mijn buurmeisje is een surfplank! ze had chaimae... lovely stonden ze!

mijn andere buurmeisje had somaya! ze is nog dunner dan dun.. ze zag er lovely uit!

hoe ze het doen weet ik niet.. maar ze flikken het elke keer weer

05-01-2011, 20:26

Citaat door Tnawies_:
hmm op de site vind ik de jurken niet so mooi



valt wel mee hoor, heb die paarse, baluwe, roze in het echt gezien. wel heel mooi! en nog een groene gezien die ze niet op de site heeft.

chaima uit zeist is ook goed. alleen bij een volle dame gezien, slanke weet ik niet hoe dat eruit ziet.

05-01-2011, 20:27

Citaat door mtiwia2010:
ik weet het 10000000 procent zeker!

ik noem een voorbeeld.. mijn buurmeisje is een surfplank! ze had chaimae... lovely stonden ze!

mijn andere buurmeisje had somaya! ze is nog dunner dan dun.. ze zag er lovely uit!

hoe ze het doen weet ik niet.. maar ze flikken het elke keer weer

Stuk schapenvacht onder de jurk

Citaat door Shopaholiic:
valt wel mee hoor, heb die paarse, baluwe, roze in het echt gezien. wel heel mooi! en nog een groene gezien die ze niet op de site heeft.

chaima uit zeist is ook goed. alleen bij een volle dame gezien, slanke weet ik niet hoe dat eruit ziet.

Hmm, ik houd meer van aparte jurken, deze zijn best simpel. Maar ieder zijn mening wie weet is haar thuiscollectie wel mooi.

05-01-2011, 20:30
mijn ziana keek echt zo naar me toen ik haar vastlegde ze vond me te mager. ze gaat me wel goed opvullen, dat is zeker

05-01-2011, 20:33


He meid, zelf ben ik ook niet echt vol en ik was echt bang dat die jurken me verschrikkelijk zouden staan maar ik heb ze gepast en ze worden zo vermaakt (dmv speldjes) dat het lijkt alsof ze op jouw maat gemaakt zijn. Diezelfde jurken zag ik ook bij een andere slanke bruidje en toen ging ik erg opletten of de spelden enzo niet te zien waren maar alhmdl dat was niet het geval.
Maar ik denk dat de ervaren negeffa's daar zeker wel mee om kunnen gaan.

05-01-2011, 20:34

Citaat door Tnawies_:

Hmm, ik houd meer van aparte jurken, deze zijn best simpel. Maar ieder zijn mening wie weet is haar thuiscollectie wel mooi.



ja id smaken verschillen gelukkig!!!

05-01-2011, 20:36

Citaat door Pedagoge:
He meid, zelf ben ik ook niet echt vol en ik was echt bang dat die jurken me verschrikkelijk zouden staan maar ik heb ze gepast en ze worden zo vermaakt (dmv speldjes) dat het lijkt alsof ze op jouw maat gemaakt zijn. Diezelfde jurken zag ik ook bij een andere slanke bruidje en toen ging ik erg opletten of de spelden enzo niet te zien waren maar alhmdl dat was niet het geval.
Maar ik denk dat de ervaren negeffa's daar zeker wel mee om kunnen gaan.

ga jij dezelfde jurk aandoen die je meegemaakt hebt op een trouw? dat zou ik écht niet kunnen

Pagina's : [1] 2