Bekijk volle/desktop versie : Belgische nonnen zaten ook aan meisjes



Pagina's : [1] 2 3

05-01-2011, 15:08
Nonnen van het voormalige Belgische weeshuis Stella Maris worden ervan beschuldigd ook meisjes te hebben misbruikt.

Nadat twee mannen de afgelopen dagen al hun boekje open deden over seksueel misbruik in het Kortrijkse weeshuis Stella Maris meldt Het Laatste Nieuws woensdag een nieuw slachtoffer.

Het zou gaan om een 64-jarig slachtoffer die overigens twijfelt of ze wel naar de rechter moet stappen. De Kortrijkse vrouw vertelde aan de redactie van de Belgische krant dat ze op haar veertiende is lastiggevallen door ene zuster P. De aanrandingen zouden begin jaren 60 vooral bij wekelijkse douchebeurten plaatsvinden. De vrouw verklaarde: "Ze betastte mijn intieme delen. Ik durfde me niet te verzetten, want ik had schrik van haar". Zuster P. trachtte ook het zusje van de vrouw aan te randen: "Die non probeerde ook mijn 12-jarige zusje aan te randen, maar zij weigerde de deur van de douche open te doen'', zei de vrouw.


Bron: Elsevier

05-01-2011, 15:25


Wat een vredig geloof zeg, kijk wat katholieken doen, o wat erg, stelletje viezerikken al die katholieken, Christendom is dus niet zn goed geloof he, stout stout heel stout.


Sarcasme,


05-01-2011, 15:29
Priesters, dominee's en nu ook de nonnen.
Het gaat goed met het christendom.

05-01-2011, 15:33
Ja ja we moet katholieksering tegen gaan hoor, kijk eensf. Scholen afschaffen, geen kerken mogen meer gebouwd worden. Nonnen-kledij verbod. Ja ja


05-01-2011, 15:41


wat nonnen kledij verboden dat zijn toch burka die ze dragen dan moeten de hoofdoekjes en de boerkas ook verboden zijn.

05-01-2011, 15:47
Het was sarcasme tuthola . Wanneer zo iets gebeurd in de Islam schreeuwt 1,4 miljoen Nederlanders dat de Islam weg moet. Maar met de Katholieken niet natuurlijk.

Geen enkel geloof moet verdwijnen, de stoorzenders moet aangepakt worden.


05-01-2011, 16:12

Citaat door kaniza:
wat nonnen kledij verboden dat zijn toch burka die ze dragen dan moeten de hoofdoekjes en de boerkas ook verboden zijn.




05-01-2011, 16:35

Citaat door Carameletje:
Het was sarcasme tuthola . Wanneer zo iets gebeurd in de Islam schreeuwt 1,4 miljoen Nederlanders dat de Islam weg moet.
Zo iets gebeurt ook inde islam en we schreeuwen niet hoor.

05-01-2011, 16:37

Citaat door s0emia:
Priesters, dominee's en nu ook de nonnen.
Het gaat goed met het christendom.



of iets of men wil dat we het christendom gaan haten, zoals ze de moslims nu ook haten door haatzaaiende propagenda te gebruiken...
geloof nl niks in al dat geweld in de wereld gedaan door moslims(zogenaamd)alqaida
its too much

begin te denken aan een complot jegens islam en christendom en rarara welke geloof blijft buiten schot ????


er is gewoon een kruistocht aan de gang

05-01-2011, 16:43
Klopt helemaal wat je zegt meid.
Er is veeel meer aan de gang waar wij niets van af weten.

Maar al die mensen die schreeuwen dat het de schuld van de Islaam is, gaan straks zo hard hun hoofd stoten.
Ze zullen nog verbaasd zijn over wat ze in de toekomst te zien krijgen.


05-01-2011, 16:51
vind je het gek dat ze kindjes misbruiken ze hebben achterlijke ideeen zoals dat een priester zijn hele leven lang maagd moet blijven dat is gewoon onmogelijk voor een mens dus gaan ze maar stiekem verkrachten etc hun hele geloof deugd niet

05-01-2011, 17:46
Het katholicisme vernietigt zichzelf met deze schandalen en de ontkennende houding van de bisschoppen en de paus. Ga zo door!

05-01-2011, 17:51


Wat priesters mogen...

05-01-2011, 18:15
vieze kinder liefhebbers

05-01-2011, 18:19
Bah. Tfoe 3liehoum!

Pagina's : [1] 2 3