Bekijk volle/desktop versie : Gevoelige informatie TCA online



05-01-2011, 13:47
GeenStijl ontdekte op de site van TCA een groot aantal formulieren die eigenlijk geheim moesten blijven. Het ging om persoonlijke klachten en sollicitaties.

Naast de klachten en sollicitaties waren er ook e-mailadressen en telefoonnummers van mensen die een klacht indienden te zien. TCA dichtte het lek meteen maar via een aantal sites zijn de formulieren nog te zien. Volgens de taxicentrale was de site gehackt. Een journalist van Radio 2 belde met de centrale en vroeg om opheldering. De woordvoerder was uiterst ontevreden: ''We zijn hier absoluut niet blij mee. Onze webbeheerder is aan het uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.'' Hoe lang de documenten te zien waren kon de woordvoerder niet zeggen.

Zo zou een zware klacht ook naar buiten gekomen zijn. Volgens de meneer/mevrouw zou het gaan om een Marokkaanse man en verklaarde: ''Gisternacht zijn mijn kinderen in een TCA taxi door een Marokkaanse chauffeur met een mes bedreigd.'' Of de klacht gegrond is en in behandeling is genomen was niet te lezen.


Bron: AT5


05-01-2011, 14:26


Persoonlijk heb ik weinig last gehad van taxichauffeurs.

05-01-2011, 14:30

Citaat door Acceptance:
Persoonlijk heb ik weinig last gehad van taxichauffeurs.



Dan moet je iets vaker in de taxi stappen

05-01-2011, 14:54

Citaat door MocroStyling:
Dan moet je iets vaker in de taxi stappen

Haha, slecht idee. Alleen bij hoge nood.

05-01-2011, 15:19


Je Joden spannen samen met de VS om TCA in een kwaad daglicht te stellen. Het is nu OVERDUIDELIJK.

05-01-2011, 15:22
Ik weet niet voor wie ik banger zou moeten zijn, Amerika & Israel of toch TCA...

05-01-2011, 15:28
Meneer Van der Veen geniet hier met volle teugen van. Gratis reclame wat
wil je nog meer als je een taxi bedrijf bezit.

05-01-2011, 18:22
Stond er misschien ook een berichtje in van; geen lange ritten een allochtoon geven.
van betrouwbare bronnen heb ik dat nog weleens vernomen