Bekijk volle/desktop versie : waarzegster/ paragnost??



05-01-2011, 11:56
Hoi,

Dit is misschien vreemd maar ik ben echt hard op zoek naar een waarzegster. Het moet wel een goeie zijn die echt dingen weet te vertellen i.p.v. jou gaat uitvragen.

Graag in Den Haag als je iemand kent. Ik zit namelijk met een groot probleem.


Alvast dank dames!

05-01-2011, 12:10



Citaat door bloemetje001:
Hoi,

Dit is misschien vreemd maar ik ben echt hard op zoek naar een waarzegster. Het moet wel een goeie zijn die echt dingen weet te vertellen i.p.v. jou gaat uitvragen.

Graag in Den Haag als je iemand kent. Ik zit namelijk met een groot probleem.


Alvast dank dames!

“Een ieder die naar een waarzegger gaat en hem over iets vraagt, zijn gebeden zullen voor veertig nachten niet worden geaccepteerd.” Saheeh Muslim, 4/1751

Laat het aan Allah over in verband naar een waarzegster te gaan. Er is geen hogere macht dan Allah en alles is door hem gemaakt, en door hem zal het worden recht gezet insha'Allah!


Niet de informatie die jij zoekt, maar wel mijn plicht om jou te wijzen.

05-01-2011, 12:28
Ik ben het eens met soulsiter

05-01-2011, 12:47
Laat het aan Allah over in verband naar een waarzegster te gaan. Er is geen hogere macht dan Allah en alles is door hem gemaakt, en door hem zal het worden recht gezet insha'Allah!


Niet de informatie die jij zoekt, maar wel mijn plicht om jou te wijzen.

Doe ff normaal...
Blijkbaar kun je dus niet gewoon antwoord geven op een vraag?

Hou dan je mond en zeg niks ...
Ik moet je wijzen... Ga ergens anders met je praatjes...

Wijs maar lekker een andere richting op..

Helamaal getikt...Als je in het dagelijks leven ook zo praat. duren jouw dagen en gesprekken dan niet heeeel erg lang?

Sjonge....keep it simpel!

05-01-2011, 13:18



Citaat door bloemetje001:

Doe ff normaal...
Blijkbaar kun je dus niet gewoon antwoord geven op een vraag?

Hou dan je mond en zeg niks ...
Ik moet je wijzen... Ga ergens anders met je praatjes...

Wijs maar lekker een andere richting op..

Helamaal getikt...Als je in het dagelijks leven ook zo praat. duren jouw dagen en gesprekken dan niet heeeel erg lang?

Sjonge....keep it simpel!


She's got a point, though.

Reken niet op hulp/advies van een waarzegster, d'r zit een zware straf op. Het meisje doet niet anders dan haar plicht.

05-01-2011, 16:08

Citaat door bloemetje001:
Laat het aan Allah over in verband naar een waarzegster te gaan. Er is geen hogere macht dan Allah en alles is door hem gemaakt, en door hem zal het worden recht gezet insha'Allah!


Niet de informatie die jij zoekt, maar wel mijn plicht om jou te wijzen.

Doe ff normaal...
Blijkbaar kun je dus niet gewoon antwoord geven op een vraag?

Hou dan je mond en zeg niks ...
Ik moet je wijzen... Ga ergens anders met je praatjes...

Wijs maar lekker een andere richting op..

Helamaal getikt...Als je in het dagelijks leven ook zo praat. duren jouw dagen en gesprekken dan niet heeeel erg lang?

Sjonge....keep it simpel!

Blijkbaar kan jij niet tegen de waarheid, ik snap niet wat jij bij een waarzegster zegjes gaat vragen kijken of ze in je toekomst kan kijken.
Dan ben je geschift, niet helemaal in orde. Ik wees je alleen op een normaal manier aan, ik zei niks slechts. Dat jij meteen aangebrand reageerd, geeft al aan dat er zeker een draadje los zit bij jou boven.

Allah i 3anwek meid, je hebt zeker hulpnodig!

05-01-2011, 16:09

Citaat door yesmina20:
Ik ben het eens met soulsiter




Citaat door maaruecos:
She's got a point, though.

Reken niet op hulp/advies van een waarzegster, d'r zit een zware straf op. Het meisje doet niet anders dan haar plicht.

Ja, blijkbaar heb ik iets slechts gezegd.. pff..

05-01-2011, 17:30
a salaamoe alaikom bloemetje001,

ik zelf ben 16 jaar en ik weet dat allah s.w.t. het zwaar heeft verboden
naar dat soort dingen te gaan/te doen. het is haram, als je wat wilt doe doua's en bid tot allah.

wa alaikom salaam.