Bekijk volle/desktop versie : marokko arresteert 27 terreurverdachten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

05-01-2011, 04:27
Marokko arresteert 27 terreurverdachten

woensdag 5 januari 2011 om 02:01

RABAT (ANP) - De Marokkaanse autoriteiten hebben 27 mensen opgepakt die ervan worden verdacht dat zij terreuraanslagen wilden plegen in het Noord-Afrikaanse koninkrijk. Dit heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken in Rabat dinsdagavond bekendgemaakt.

Het netwerk zou zijn geleid door een lid van Al-Qaida in de Islamitische Maghreb (AQMI), een beweging die ook in Algerije, Mauretanië en Mali actief is. De verdachten zouden aanslagen hebben willen plegen met autobommen en gordels vol explosieven. In drie schuilplaatsen zijn wapens gevonden. De verklaring, die door het Marokkaanse nationale persbureau MAP is verspreid, noemt geen namen van verdachten.

05-01-2011, 04:29


goed bezig!

05-01-2011, 04:46
kan helaas geen bron lopieren ben namelijk op mn BB
Maar je kan het nacheken op spits.nl etc..

Allah7fed ou safi

05-01-2011, 08:00
27 terreurverdachten opgepakt in Marokko

RABAT - De Marokkaanse autoriteiten hebben 27 mensen opgepakt die ervan worden verdacht dat zij terreuraanslagen wilden plegen in het Noord-Afrikaanse koninkrijk. Dit heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken in Rabat dinsdagavond bekendgemaakt.


Het netwerk zou zijn geleid door een lid van Al-Qaida in de Islamitische Maghreb (AQMI), een beweging die ook in Algerije, Mauritanië en Mali actief is. De verdachten zouden aanslagen hebben willen plegen met autobommen en gordels vol explosieven. In drie schuilplaatsen zijn wapens gevonden. De verklaring, die door het Marokkanse nationale persbureau MAP is verspreid, noemt geen namen van verdachten.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/8649218/__Marokko_pakt_verdachten_op__.html?sn=binnenland, buitenland

05-01-2011, 08:37


Wilden ze die aanslagen in Marokko zelf plegen?

05-01-2011, 08:49

Citaat door Prachtig:
Wilden ze die aanslagen in Marokko zelf plegen?


Voor zulk uitschot doet het er echt niet toe waar ze dat doen, in 2003 waren er aanslagen in Casablanca

http://en.wikipedia.org/wiki/2003_Casablanca_bombings

05-01-2011, 08:52

Citaat door garf23:
Voor zulk uitschot doet het er echt niet toe waar ze dat doen, in 2003 waren er aanslagen in Casablanca

http://en.wikipedia.org/wiki/2003_Casablanca_bombings



Ja dat wist ik.


Maar ik begrijp niet waarom ze dan hun eigen ''moslims" bombarderen?

05-01-2011, 08:55

Citaat door Prachtig:
Ja dat wist ik.


Maar ik begrijp niet waarom ze dan hun eigen ''moslims" bombarderen?


Of het echt moslims zijn valt te betwijfelen, ik kan zelf als niet gelovige het niet vatten dat een god zou vragen om mensen te doden.
Maar voor zulke mensen is gewoon het aantal doden belangrijk en niet wie er juist gedood wordt.

05-01-2011, 09:02
Moge Allah hun vrijlating bespoedigen.

05-01-2011, 09:06

Citaat door __Taliban__:
Moge Allah hun vrijlating bespoedigen.






Om Marokko te bombarderen?

05-01-2011, 09:07

Citaat door garf23:
Of het echt moslims zijn valt te betwijfelen, ik kan zelf als niet gelovige het niet vatten dat een god zou vragen om mensen te doden.
Maar voor zulke mensen is gewoon het aantal doden belangrijk en niet wie er juist gedood wordt.



Ik begrijp die geesten ook niet hoor, ik weet echt niet wat ze nou proberen te bereiken met die aanslagen van hun.

05-01-2011, 09:07
Moge Allah hen spontaan doen ontploffen.

05-01-2011, 09:09



Citaat door Prachtig.:



Om Marokko te bombarderen?


Als het op de koning en zijn corrupte slaven is kan ik er niet van wakker liggen. Weet je hoeveel Moslims hun hebben opgesloten, hoeveel misbruik die beesten van vrouwen maken. De regering zijn schoothondjes van amerika en dienen verdreven te worden van de Islamitische landen zodat de Shari'ah weer geïmplementeerd kan worden. Je ziet wat voor zooi het daar nu is, volop vrouwen zonder hoofddoek, zina, alcohol en drugsgebruik, prostitutie etc.

05-01-2011, 09:09

Citaat door garf23:
Of het echt moslims zijn valt te betwijfelen, ik kan zelf als niet gelovige het niet vatten dat een god zou vragen om mensen te doden.
Maar voor zulke mensen is gewoon het aantal doden belangrijk en niet wie er juist gedood wordt.


Een god vraagt ook niet om mensen te doden...Dat gaat in tegen alle geboden / verboden van de godsdienst...

05-01-2011, 09:12

Citaat door Jokerina:
Een god vraagt ook niet om mensen te doden...Dat gaat in tegen alle geboden / verboden van de godsdienst...


Allah vraagt de Moslims om te vechten tegen de onderdrukkers, personen die sterven tijdens het vechten krijgen niet voor niets de hoogste beloning in het paradijs.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10