Bekijk volle/desktop versie : Nationmaster: minder criminaliteit in Saoedie-Arabië dan Nederland



Pagina's : [1] 2 3 4

04-01-2011, 23:19
Saoedie-Arabië:

Total crimes 84,599

Totale bevolking: 22 miljoen

Nederland:

Total crimes 1,422,863

Totale bevolking: 17 miljoen

Ik denk dat ik de oorzaak wel weet.

Bron:

http://www.nationmaster.com/country/sa-saudi-arabia/cri-crime

http://www.nationmaster.com/country/nl-netherlands/cri-crime

04-01-2011, 23:22


De Hollander gaat zeggen: komt door Marokkanen

04-01-2011, 23:29

Citaat door _cobarde_:
De Hollander gaat zeggen: komt door Marokkanen

Morocco
Total crimes 283,702
POPULATION: 34,343,220

04-01-2011, 23:32

Citaat door -Infidel-:
Er wonen minder Marokkanen in Saoedie-Arabië, denk ik.....

Daarnaast valt het me op dat de criminaliteit toch vrij hoog is en dat terwijl S-A dus echt schathemeltje rijk is en er achterlijk hoog gestraft word.......


Veel?

Saoedie-Arabië is 17 (!!!!) keer veiliger als Nederland.

04-01-2011, 23:36


Ik heb van pelgrims gehoord dat winkeliers in Mekka hun winkels onbewaakt en open achter kunnen laten.

04-01-2011, 23:38

Citaat door Moker__Oujdi:
Veel?

Saoedie-Arabië is 17 (!!!!) keer veiliger als Nederland.


Dat suggereert het he. En jij geloofd het?

04-01-2011, 23:38
Als trouwen met12 jarige niet strafbaar en er een enorm taboe op seksuele delicten ligt en Filipijnse slavinnen nauwelijks aangifte durven doen en vrouwen niet kunnen klagen over mishandeling wegens afhankelijkheid van de echtgenoot ........ en nog veel meer van die gekkigheid, ja dan blijft het misdaadcijfer wel laag ........

04-01-2011, 23:40

Citaat door Moker__Oujdi:
Ik heb van pelgrims gehoord dat winkeliers in Mekka hun winkels onbewaakt en open achter kunnen laten.



om te gaan bidden dan.
ja deuh,wie gaat er nu in een plek als Mekka lopen stelen.
dan moet je toch echt niet goed bij je hoofd zijn.

04-01-2011, 23:41

Citaat door timioto:
Dat suggereert het he. En jij geloofd het?


SA is overduidelijk veiliger dan Nederland, misschien minder dan 17 keer, misschien meer, maar zeker veiliger.

04-01-2011, 23:46

Citaat door Moker__Oujdi:
SA is overduidelijk veiliger dan Nederland, misschien minder dan 17 keer, misschien meer, maar zeker veiliger.


Dat zou prima kunnen. Maar jij denkt vanwege de straffen of vanwege de islam?
Het zou gek zijn als het vanwege de straffen zou zijn aangezien het vrijwel gemeengoed is dat dit geen effect heeft. Kijk maar de VS. Hoge straffen maar de gevangenissen zitten barstensvol.

Daarnaast schaar ik vrouwenonderdrukking in Saoedi Arabië ook onder criminaliteit.
Wat strafbaar is en wat niet is per land immers verschillend. Zeker als je dit soort landen vergelijkt met westerse, democratieën. Als je dat meeneemt en en ons rechtssysteem erop los zou laten zou het in ieder geval hoger uitkomen.

04-01-2011, 23:46

Citaat door -Infidel-:
Barst van de dieven daar tijdens de Hadj........




mensen die op bedevaart gaan, elkaar bestelen?dacht het niet.

ik zeg niet dat het nooooooooit is voorgekomen of zal voorkomen,maar op een enkeling na is dit echt uitgesloten.
mensen die dat doen verpesten hun hele Hadj.
wat je dan weer vaker hebt zijn dan die oneerlijke smiechten die hier "klanten" in het zak zetten door ze een volledige bedevaart te beloven en die er met hun geld vandoor gaan.

04-01-2011, 23:50
Haha! Burma veiliger dan Nederland

Total crimes 18,301
Population 50,020,000

04-01-2011, 23:51



Citaat door fries26:
Als trouwen met12 jarige niet strafbaar en er een enorm taboe op seksuele delicten ligt en Filipijnse slavinnen nauwelijks aangifte durven doen en vrouwen niet kunnen klagen over mishandeling wegens afhankelijkheid van de echtgenoot ........ en nog veel meer van die gekkigheid, ja dan blijft het misdaadcijfer wel laag .......


Laten we even gek doen en aannemen dat het vrouwelijke geslacht noooit aangifte doet en aangenomen dat ze 50% van de bevolking uitmaken.

Dan staat 168,000 (SA) tegenover 1,400,000 (NL).

Heb je nou een punt gemaakt?

04-01-2011, 23:54

Citaat door -Infidel-:
Elk jaar word er weer gewaarschuwd voor bijvoorbeeld zakkenrollers.....



gewaarschuwd ja,er wordt jaarlijks gewaarschuwd voor zoveel dingen.
brandveiligheid,ziektes,ongevallen op bepaalde plekken,...

trouwens mensen die de Hadj verrichten hebben geen zakken,dus veel valt er niet te rollen.
ze hebben zo'n witte omslagdoek die ze rond hun lichaam dragen.
en ondergoed (normaal gezien,hopelijk).

04-01-2011, 23:55

Citaat door Moker__Oujdi:
Laten we even gek doen en aannemen dat het vrouwelijke geslacht noooit aangifte doet en aangenomen dat ze 50% van de bevolking uitmaken.

Dan staat 168,000 (SA) tegenover 1,400,000 (NL).

Heb je nou een punt gemaakt?


En dan nog eens de niet gedane aangiftes van kinderen die misbruikt zijn en de familie eer verbiedt om aangifte te doen en dan ook nog eens al die aangiftes die door het dictatoriale regiem in de prullebak gegooid worden.

Je maakt je belachelijk met het verkondigen één op één dat SA veiliger is dan een westers land.

Pagina's : [1] 2 3 4