Bekijk volle/desktop versie : Liefdesverdriet..

13-03-2002, 20:10
Ik zou nog zoveel tegen je kunnen zegen om je weer terug te krijgen... Het lijkt zo lang geleden dat je me alleen liet en ik weet nog heel goed wat je tegen me zei. Je gedraagde je al zo vreemd. Misschien was ik te blind om te zien dat je verandering wilde.. Was het iets dat ik heb gezegd dat ervoor zorgde dat je me koud en alleen liet. ALs ik een manier kon vinden om je weer naast me te hebben maar...
Ik zit hier en ik kan je maar niet uit mn hoofd krijgen, ik doe mn best om sterk te zijn, ik word langzaam gek en ik ga kapot van binnen... maar de waarheid is hard en dat is dat jij weg bent.. uit mijn leven...
Als er iets iets wat ik nog kan doen wil je het me dan alsjeblieft laten weten.. de tijd verloopt heel langzaam zonder jou. Ik kan dan wel mezelf bezig houden en dingen doen om jou te vergeten.. maar ik weet in mijn hart dat je ook van me houdt.. zeg alsjeblieft dat het zo is..!!
Wat moet ik doen als ik niet bij jou kan zijn?Zeg me wanneer we niet bij elkaar zijj denk je dan nog aan me? Heb ik nog een plekje in je hart?
Lieverd, waarom zie je het niet.. waarom zie je niet dat ik je nodig heb?
Van binnen sterf ik langzaam.. is het te laat om nog voor je vechten?
Ik raak het echt zat om naar het geluid te luisteren van mijn tranen, ik ben het zat om telkens weer in elkaar te storten.. maar ik heb je echt ontzettend nodig, ik heb je meer dan ooit nodig, kon je me maar stevig vasthouden en kon ik de realiteit maar even vergeten. Ik leef alleen nog maar in het donker... Vroeger was er licht in mijn leven nu is het alleen nog maar donker...ik kan niks meer zeggen niks meer doen...
Denk je nog aan me? Mis je me zoals ik jou mis? Ik huil constant en ik draai bijna door. Ik doe rare dingen ik kan niet meer slapen.. Ik denk aan alles wat we samen hebben gedaan, aan alles wat je tegen me hebt gezegd.. heb je me alleen maar gebruikt, ik wordt er echt gek van!!
Ik kan deze pijn echt niet aan, de hel die ik nu doorsta... Je stem blijft in mn hoofd zitten, het laat me niet met rust. Jij zit veel te diep van binnen en het blijft in me knagen.. Ik zie je gezicht telkens weer voor me.. Ik mis je .. Ik mis... Ik kan er echt niet mee omgaan..
Ik dacht dat die zwarte dag nooit zou komen... Een minuut lijkt wel een uur, een uur lijkt een dag zonder jou... een eeuwigheid... Herinneringen is wat je niet van me af kunt pakken, ik zal je nooit vergeten.. Ik ben niet wat je wilt... ik hoop dat je gelukkig wordt ... al zal dat moeilijk voor mij zijn ... ik hou echt ontzettend veel van je.... er zal een litteken op mijn hart blijven om jou...

13-03-2002, 20:18

Je hebt het echt mooi verwoord!! Besa7a!!

14-03-2002, 17:57
WAUW!!!!!

14-03-2002, 18:03
oooooooooohh..........

15-03-2002, 19:54

mooi!!

15-03-2002, 19:55
echt heel mooi.