Bekijk volle/desktop versie : Interessant...



Pagina's : [1] 2 3

04-01-2011, 21:37
Stel 1 van jou broers zijn getrouwd en hebben jonge kids. De vrouw van je broer komt te overlijden. Jij zelf staat op het punt om te trouwen. Je wil de kinderen van je broer zelf opvoeden, maar je toekomstige weigert het. Hij zegt kies de kinderen van je broer of ik.

Wat zou jij doen?

Persoonlijk heb ik er goed over nagedacht.
Ik zal voor de kinderen van mijn broer gaan, waarom? Het leven bestaat niet alleen uit een man. Als jij die kinderen groot kan brengen en hen dit geluk kan geven dan heb je iets moois bereikt in het leven.

04-01-2011, 21:39


Waarom zou ik de kinderen van mijn broer opvoeden als hij nog leeft? Is zijn verantwoordelijkheid..

04-01-2011, 21:40
watvoor bullshit loop je nou weer te lulle

je broer kan ze zelf ook opvoeden

04-01-2011, 21:43
Ik zou een handje helpen, maar wil zelf ook een volwaardig toekomst hebben. Zo interessant is je gedachtegang niet, belachelijke argumenten btw

04-01-2011, 23:21



Citaat door Mysterieus_:
Waarom zou ik de kinderen van mijn broer opvoeden als hij nog leeft? Is zijn verantwoordelijkheid..


Hij moet zelf brood op tafel leggen.
Stel hij heeft kids van 1, 2 jaar hoe wil je dat gaan doen?
Tuurlijk kan hij hertrouwen maar je weet nooit of de kinderen in goeie handen terecht komen. Bij je zelf heb je zekerheid, je weet dat je goed voor ze zal zijn.


Citaat door TBN-UNLIMITED:
watvoor bullshit loop je nou weer te lulle

je broer kan ze zelf ook opvoeden


He debiel.


Citaat door Bizzzey:
Ik zou een handje helpen, maar wil zelf ook een volwaardig toekomst hebben. Zo interessant is je gedachtegang niet, belachelijke argumenten btw


Ieder zijn ding.

04-01-2011, 23:37
Eerlijk, ik zou ook wel voor de kinderen van mijn broer gaan.
Ik hoop dan ook wel dat mijn toekomstige zou begrijpen.
Moest het in zijn familie gebeuren ik zou net hetzelfde doen en klaar staan voor hem. Zo hoort het eenmaal om elkaar te helpen.
Jij verricht goede daden & Allah ziet het allemaal!

04-01-2011, 23:44
Tijdens werktijd zullen de oma's voor de kinderen zorgen en in de avond is hij weer thuis.. Ik vind het nogal drastisch wat jij zegt. Ik weet dat mijn broer het niet eens zou willen dat ik de rol van hun moeder ga overnemen.
Maar ieder zijn mening..

05-01-2011, 20:03

Citaat door Ol_DirtDog:
Betekend dat dat je wel gewoon sex hebt?


Absoluut. gewoon sex met de muur.


Citaat door AyatAlKursie:
Eerlijk, ik zou ook wel voor de kinderen van mijn broer gaan.
Ik hoop dan ook wel dat mijn toekomstige zou begrijpen.
Moest het in zijn familie gebeuren ik zou net hetzelfde doen en klaar staan voor hem. Zo hoort het eenmaal om elkaar te helpen.
Jij verricht goede daden & Allah ziet het allemaal!


Zo zie ik het ook.
Iemand die het begrijpt.


Citaat door Mysterieus_:
Tijdens werktijd zullen de oma's voor de kinderen zorgen en in de avond is hij weer thuis.. Ik vind het nogal drastisch wat jij zegt. Ik weet dat mijn broer het niet eens zou willen dat ik de rol van hun moeder ga overnemen.
Maar ieder zijn mening..


Oma's? Oma's maar dan oude oma's kunnen dat niet aan. Hoe wil je dat dan gaan doen?

05-01-2011, 20:05
Als ik ergens niet over ga nadenken...

05-01-2011, 20:07
Hij zou zelf toch ook opnieuw kunnen trouwen?

05-01-2011, 20:19

Citaat door EvilPooh:
Als ik ergens niet over ga nadenken...


Is niet verplicht.


Citaat door Acer25:
Hij zou zelf toch ook opnieuw kunnen trouwen?


Dat zou kunnen.
Maar als jij een hecht band heb met de kinderen van jou broer zou je ze zelf graag willen opvoeden. Althans als je broer dat ook een goed idee vind waarom niet?

05-01-2011, 20:21

Citaat door Ol_DirtDog:
Betekend dat dat je wel gewoon sex hebt?



Domste vraag die ik ooit heb gezien hier. TFOE
Ze is toch geen elmajous kom op eikel.

05-01-2011, 20:25


Er zijn meerdere mogelijkheden, dus een onzinnige stelling.

05-01-2011, 20:26
Ik vind het altijd vreselijk zielig als jonge kinderen hun moeder verliezen. Ze kunnen beter hun vader verliezen dan hun moeder, want dan zijn ze gewoon verloren.
Een vader is toch anders dan een moeder, kan op de 1 of ander manier toch niet hetzelfde aan zijn kinderen geven als dat de moeder zou doen.
Vooral als ze gaan hertrouwen. Dan voed een vreemde vrouw kinderen op die niet van haar zijn, die niets om ze geeft..
Dat is lastig voor de kinderen..
Dus ik begrijp je gedachten hierover wel..

05-01-2011, 20:48

Citaat door Feschkelisatie:
Is niet verplicht.



Dat zou kunnen.
Maar als jij een hecht band heb met de kinderen van jou broer zou je ze zelf graag willen opvoeden. Althans als je broer dat ook een goed idee vind waarom niet?

Ik zou hem aanraden om opnieuw te trouwen. Jij moet wennen aan het feit, dat je voor het eerst met een man onder een dak moet wonen, en ineens krijg je 2 kinderen erbij.

Pagina's : [1] 2 3