Bekijk volle/desktop versie : SHARIA4UK: Imam Choudary op CNN over steun aan al Qaida. Verslaggevers geschokt.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-01-2011, 19:02
SHARIA4UK: Imam Choudary op CNN over steun aan al Qaida. Verslaggevers geschokt.


http://www.youtube.com/watch?v=Scv4uCCO-Lo

04-01-2011, 19:50


dit is de sheikh van abu imran en zyn leraar ze ontmoeten vaak en geven ook lezingen in engeland. kyk deze pakistaanse jahil za3ma momin met zyn baardje enzo maar gewoon de geloof misbruiken omdat hy vroeger heeft klappen gehad van koeffar op basischool en nu terug wil pakken. zelfde met die belg die niemand serieus neemt nu hy heeft de licht gezien za3ma

04-01-2011, 21:20

Citaat door BaTal:
dit is de sheikh van abu imran en zyn leraar ze ontmoeten vaak en geven ook lezingen in engeland. kyk deze pakistaanse jahil za3ma momin met zyn baardje enzo maar gewoon de geloof misbruiken omdat hy vroeger heeft klappen gehad van koeffar op basischool en nu terug wil pakken. zelfde met die belg die niemand serieus neemt nu hy heeft de licht gezien za3ma


Niet iedereen kan zo'n Batal als jij zijn dat begrijp je toch wel. Onbevreesd, moedig en heldhaftig. Als de Ummah jou niet had..

04-01-2011, 21:29

Citaat door chaser:
Niet iedereen kan zo'n Batal als jij zijn dat begrijp je toch wel. Onbevreesd, moedig en heldhaftig. Als de Ummah jou niet had..


nee sa7bi ik praat niet groot over de oemah, strijd in afghanistan enzo op tv met za3ma mooie baardje qamis aan grote woorden over allah hele tijd dat de broedertjes denken machallah echte momin dat enzo dus kom niet met deze praatjes naar mij.

04-01-2011, 21:30



Citaat door Taouzani:
waarom haal je zijn afkomst erbij?
alsof het wat uitmaakt dat hij pakistaan of wat dan ook is...

keer jij graag terug naar al-jahiliyah?


als hy tatta was zou ik zeggen deze kaas jahil was hy mgarba zou ik zeggen deze moker jahil etc etc is gewoon kwestie van spreken niet op de afkomst ookal was hy jood intereseert my niet als hy normaal gedraagt

04-01-2011, 22:44
Wat een kafir-presentator, wat een hater ''je mag verderpraten achter de tralies''. Lekker voor hem, broeder Anjem is hamdoelillah nog steeds vrij en blijft de waarheid verkondigen, ookal haten de koefar het.

04-01-2011, 22:54

Citaat door SerieuzeMoslima:
Wat een kafir-presentator, wat een hater ''je mag verderpraten achter de tralies''. Lekker voor hem, broeder Anjem is hamdoelillah nog steeds vrij en blijft de waarheid verkondigen, ookal haten de koefar het.


Dat komt omdat ze hem probeerden te misleiden. Via zijn oortje kreeg hij een andere vraag dan hem werd gesteld door de presentator.

04-01-2011, 22:56

Citaat door BaTal:
als hy tatta was zou ik zeggen deze kaas jahil was hy mgarba zou ik zeggen deze moker jahil etc etc is gewoon kwestie van spreken niet op de afkomst ookal was hy jood intereseert my niet als hy normaal gedraagt


Ga Nederlands leren, a verwesterde Tunesische dwaas nakomeling van Fransen en bint Ali.

04-01-2011, 23:16

Citaat door Berber-Leeuw:
Dat komt omdat ze hem probeerden te misleiden. Via zijn oortje kreeg hij een andere vraag dan hem werd gesteld door de presentator.


Die broeders geven o.a. ook alleen daarom live interviews. Zo kunnen ze niet later gaan knippen en plakken.

04-01-2011, 23:43

Citaat door Berber-Leeuw:
Ga Nederlands leren, a verwesterde Tunesische dwaas nakomeling van Fransen en bint Ali.


Moge Allah ons en hem leiden

05-01-2011, 00:33
Moge Allah deze kopstuk van de Khaawaridj in Brittanie leiden of zijn rug breken!

05-01-2011, 00:49
hey hoeveel van die sharia4 bestaan er, bestaat er ook een sharia4somaal ofnie

05-01-2011, 02:02



Citaat door dompteurrr:
hey hoeveel van die sharia4 bestaan er, bestaat er ook een sharia4somaal ofnie


wat ik weet bestaat er zelfs sharia4autralia

05-01-2011, 14:39
Kijk die amerikaan kapot gaan van binnen, heerlijk. Hahaha

05-01-2011, 14:53

Citaat door _Redouan_:
Moge Allah deze ONGELOVIGE PRESENTATOR in Brittanie leiden of zijn rug breken!


Aamin.

(heb je post aangepast)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6