Bekijk volle/desktop versie : Britse bekeerling: 'Ik ben er trots op om moslima te zijn'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

04-01-2011, 16:49
Het aantal bekeerlingen blijft ook in Groot Britannie stijgen.

Dat meldde de Universiteit van Swansea naar aanleiding van een onderzoek.

Het gros van de bekeerlingen is blank en van het vrouwelijke geslacht. Zo ook Aisha Uddin die voor haar bekering Laura heette. Zij sprak met de BBC over haar bekering en wat voor positieve invloed het op haar leven heeft.

Bekijk hier het filmpje.

Bron: BBC

04-01-2011, 17:03


Masha'Allah

04-01-2011, 17:07

Citaat door Redactie:
Het aantal bekeerlingen blijft ook in Groot Britannie stijgen.

Dat meldde de Universiteit van Swansea naar aanleiding van een onderzoek.

Het gros van de bekeerlingen is blank en van het vrouwelijke geslacht. Zo ook Aisha Uddin die voor haar bekering Laura heette.
Mensen die hun naam veranderen zitten niet goed in hun vel.

04-01-2011, 17:07
Allahu akbar!

04-01-2011, 17:14



Citaat door caligula:
Mensen die hun naam veranderen zitten niet goed in hun vel.


Islam is de oplossing

04-01-2011, 17:15
Ik zeg: niet doen!

04-01-2011, 17:44
Wat fijn voor haar. Ze zou dubbel in de aap zijn gelogeerd als ze zich er voor schaamde, niet?

04-01-2011, 17:47
Mother in law, dus ze is voor haar vriendje bekeert.....

04-01-2011, 17:49

Citaat door pojodepojo:
Wat fijn voor haar. Ze zou dubbel in de aap zijn gelogeerd als ze zich er voor schaamde, niet?

Ja trots zijn is voor sommigen belangrijk, anders heeft men geen leven.

Trots op Nederland bv, waar heb ik dat eerder gehoord en wat is er van terecht gekomen?

04-01-2011, 17:55
... deze topic bewijst voornamelijk dat de redactie achterlijk is. Wat een nieuws zeg...

04-01-2011, 17:59
redactie loopt wel behoorlijk achter. Dit bericht heb ik meer dan een maand geleden al geplaatst.

04-01-2011, 17:59

Citaat door Redactie:
Het aantal bekeerlingen blijft ook in Groot Britannie stijgen.

Dat meldde de Universiteit van Swansea naar aanleiding van een onderzoek.

Het gros van de bekeerlingen is blank en van het vrouwelijke geslacht. Zo ook Aisha Uddin die voor haar bekering Laura heette. Zij sprak met de BBC over haar bekering en wat voor positieve invloed het op haar leven heeft.

Bekijk hier het filmpje.

Bron: BBC

Ik bestrijd sowieso dat er Moslims in de UK bijkomen omdat autochtonen zich bekeren. Het is allemaal import wat het aantal Moslims doet stijgen.

Een mens is zoals hij/zij is. Het is goed om je bewust te zijn wie je bent. Maar daar trots op zijn slaat nergens op.
Ieder individu is wie hij/zij is. Moeten we daar dan trots op zijn?

Stel je voor dat je je zou schamen dat je Moslim was, en dat je eigenlijk veel trotser op jezelf zou zijn als je Christen was.

Zie je het voor je?

Het slaat dus NERGENS op om trots te zijn om wie je bent.
Het zou zo mooi zijn als andere mensen jou eren om wie je bent. Maar trots zijn om wie je bent is niet iets om trots op te zijn.

04-01-2011, 18:18



Citaat door klysma:
Er zitter er hier ook een paar. Van die gestoorde bekeerlingen. Beste voorbeeld is Storyteller. Een totaal labiele Nederlandse leipo die zich gedraagt als een extremistische Marokkaan. Hoe ziek in je kop kun je worden...


Gezien de onzin die je uitscheid denk ik dat de tijd voor jou is aangebroken om jou dagelijkse klysma te gaan zetten!!

04-01-2011, 18:41
heeeel knap van deze dame..laatste keren bekeren echt veel mensen tot de islam...geweldig!

04-01-2011, 19:14
Allahu Akbar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10