Bekijk volle/desktop versie : Wat een schitterende verdediger



Pagina's : [1] 2

04-01-2011, 14:25
Verdedigen kan ook een kunst zijn. Benatia laat het zien in de Serie A. De competitie van de verdedigers.




De aanvallers van Lazio worden helemaal gek hier

04-01-2011, 14:30


wist niet dat hij zo goed was

04-01-2011, 14:36
Hij werkt hard, rent hele wedstrijd. Hapt meestal wel goed.. Hijs zeker goed!

04-01-2011, 15:01
Hij heeft vooral een goede inzicht in spelsituaties. Hij onderschept ongelofelijk veel steekballen, niet veel verdedigers kunnen dat.

04-01-2011, 15:59


hij is goed...staat wel 3-2 voor lazio..hoe hebben ze 3 keer gescoord dan

04-01-2011, 16:04
Tussen nu en twee jaar speelt hij voor een Italiaanse of Engelse topclub incha'allah.

Hij kon al tekenen bij Chelsea toen hij bij OM acedemie zat.

04-01-2011, 16:08
Hij plakt op ze, en laat ze niet meer los

Best wel een rare rugnummer voor een centrale verdediger

04-01-2011, 16:09
Eindelijk Hebben we weer een verdediger die er wat van bakt.
Nu nog 3 andere.

04-01-2011, 16:19

Citaat door Honingg:
hij is goed...staat wel 3-2 voor lazio..hoe hebben ze 3 keer gescoord dan



04-01-2011, 16:20

Citaat door ottomocro:
Eindelijk Hebben we weer een verdediger die er wat van bakt.
Nu nog 3 andere.


nu nog 10 andere bedoel je

04-01-2011, 16:34

Citaat door Honingg:
hij is goed...staat wel 3-2 voor lazio..hoe hebben ze 3 keer gescoord dan

Druk op uitloggen aub, en kom nooit meer terug. Wesh denk je dat hij in zn eentje alles kan dichthouden achterin

04-01-2011, 16:38

Citaat door Du__Marokkaan:
Druk op uitloggen aub, en kom nooit meer terug. Wesh denk je dat hij in zn eentje alles kan dichthouden achterin



aa mafketel...ik vraag alleen hoe die 3 goals zijn gemaakt...is namelijk niet te zien in het filmpje...

ten tweede...je kan een speler toch niet beoordelen op basis van 1 wedstrijd...misschien was dit wel zn beste wedstrijd ooit...misschien wel zijn slechtste ooit en is die nog veeeeeeeeel beter dan in het filmpje

04-01-2011, 16:48



Citaat door Honingg:
hij is goed...staat wel 3-2 voor lazio..hoe hebben ze 3 keer gescoord dan




04-01-2011, 17:06

Citaat door Honingg:
hij is goed...staat wel 3-2 voor lazio..hoe hebben ze 3 keer gescoord dan



Alsof een verdediging waar Terry in staat nooit goals tegen krijgt? Of een verdediging waar Nesta in staat?

Hij kan niet alles opknappen.

Scorebordjournalistiek hierzo

04-01-2011, 17:11

Citaat door Honingg:
aa mafketel...ik vraag alleen hoe die 3 goals zijn gemaakt...is namelijk niet te zien in het filmpje...

ten tweede...je kan een speler toch niet beoordelen op basis van 1 wedstrijd...misschien was dit wel zn beste wedstrijd ooit...misschien wel zijn slechtste ooit en is die nog veeeeeeeeel beter dan in het filmpje



Dat klopt, ik beoordeel hem ook niet alleen op deze wedstrijd.

Zijn eerste wedstrijd bij Udinese was tegen Inter, daar hield ie Eto'o en Milito aardig in bedwang. Bij Marokko tegen Kameroen in de uit-wedstrijd speelde hij Eto'o uit de wedstrijd.

Ik heb een paar wedstrijden van hem gezien bij Udinese, hij is daar na de 1e wedstrijd van het seizoen uitgegroeid tot een basisspeler terwijl hij van Clermont Foot komt. Dan moet je wel goed zijn.

Het is ook niet voor niks dat sinds hij in de ploeg staat ze gewoon in de middenmoot van de Serie A draaien terwijl ze daarvoor nog ergens op de 17e plek stonden.

Daarnaast stond hij nog een tijdje geleden aan kop wat betreft actieve verdedigers in de Serie A. Ik weet niet of hij dat nu nog staat. Nesta en Lucio moesten achter hem aansluiten.

Pagina's : [1] 2