Bekijk volle/desktop versie : Moslims willen koptische kerken beschermen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

04-01-2011, 11:15
Moslims willen koptische kerken beschermen

RIJSWIJK - Moslimgroeperingen bieden koptische kerken in Nederland bescherming aan tegen mogelijke aanslagen. Dat hebben woordvoerders van de Nederlandse Moslim Raad (NMR), de Raad Marokkaanse Moskeeën Nederland en de Federatie Islamitische Organisaties (FION) dinsdag laten weten.


De politie bij de koptische kerk in Amsterdam Foto: Robby Hiel Het gaat om de drie koptische orthodoxe kerken in Nederland die op een lijst van al-Qaeda staan als mogelijk doelwit voor een bomaanslag. De kerken staan in Eindhoven, Utrecht en Amsterdam. In totaal zijn er zeven koptische orthodoxe kerken in Nederland.

De pastoor van de koptische orthodoxe kerk in Amsterdam zei dinsdag in een reactie een e-mail te hebben ontvangen met het aanbod. Het bestuur heeft een e-mail teruggestuurd om te bedanken. Het neemt het voorstel „serieus in overweging”.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/8642721/__Moslims_wil-len_kerken_beschermen__.html?sn=binnenland,buitenl and




Dus de moslims moeten ons beschermen ??? Ik dacht dat daar de politie voor was......................

04-01-2011, 11:22


Goed

04-01-2011, 11:22

Citaat door adje:


Dus de moslims moeten ons beschermen ??? Ik dacht dat daar de politie voor was......................


Het is een mooi gebaar, geef toe. Er wordt vaak gevraagd om afstand te nemen van geweld/extremisme, et cetera en nu gebeurt dat.

04-01-2011, 11:23
Een goed idee. Treurig dat het zo moet...

04-01-2011, 11:25


een mooi gebaar, maar onwenselijk. bewaking tot daar aan toe, maar bescherming moet je alleen van bevoegde instanties krijgen, zoals de politie, marechaussee of ME.

04-01-2011, 11:26

Citaat door Ananda:
dat vind ik een mooi gebaar
wat mij betreft gaan we met z'n allen pal voor die kerken staan
slaan we de handen ineen tegen onverdraagzaamheid en ordeverstoorders

Het zou mooi zijn als we 1 vuist kunnen maken dat we geen zin hebben in oog om oog, tand om tand in dit koude kikkerland...

04-01-2011, 11:30
Nu krijgen ze een aai over de bol van de kaas?

04-01-2011, 11:31

Citaat door Donvito:
Nu krijgen ze een aai over de bol van de kaas?


Natuurlijk, goed gedrag verdiend een aai.

04-01-2011, 11:34

Citaat door Donvito:
Nu krijgen ze een aai over de bol van de kaas?

tis net als met kleine kinderen. slecht gedrag bestraffen, goed gedrag belonen. een inburgeringscursus noemen ze dat

04-01-2011, 11:34

Citaat door Simcha:
Natuurlijk, goed gedrag verdiend een aai.



Taken overnemen van de overheid verdient een aai?

Kom ik zo ff belasting bij je innen.

04-01-2011, 11:35

Citaat door Ananda:
getverdemme
wat ben jij een zeikerd zeg



Niks te maken met zeiken, tis toch te ziek voor woorden dat men van Moslims verwacht dat ze taken van de overheid gana overnemen........om dan pas te kunnen zeggen: "ze zijn niet allemaal geweldadig"


Te ziek voor woorden

04-01-2011, 11:36

Citaat door Donvito:
Taken overnemen van de overheid verdient een aai?

Kom ik zo ff belasting bij je innen.


Betaal al genoeg

04-01-2011, 11:37



Citaat door Donvito:
Niks te maken met zeiken, tis toch te ziek voor woorden dat men van Moslims verwacht dat ze taken van de overheid gana overnemen........om dan pas te kunnen zeggen: "ze zijn niet allemaal geweldadig"


Te ziek voor woorden


Met een voorbeeld stellen is niks mis. Openlijk je afschuw tonen voor moslim terrorisme is een geweldig initiatief. Een gemiste kans als ze het niet doen.

Deja vu

04-01-2011, 11:43

Citaat door Donvito:
Onzin


En ik als niet Kopt ga er ook bij staan.

04-01-2011, 11:43
We vragen Moslims om een stelling te nemen en nu doen ze dat, is het weer niet goed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9