Bekijk volle/desktop versie : Dikke marokkaanse meisjes bij de Mc Donalds...!

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13

04-01-2011, 12:02

Citaat door Luqman:
Alles word ingevroren ingezonden vanuit een DC uit europa. Denkt gij dan dat alle hamburgers per stuk geslacht zijn?
Net als die hamburgers van Mekkafood, lijkt me.

Citaat door Luqman:

Hey back off over Mc Donalds van Marokko. Het is wel de Elite plek voor de Marokkaanse inwoners, vooral als je daar werkt dan heb je the job career.

Dan mag je als marokkaanse inwoner trots vertellen dat je dochter/zoon bij de Mac werkt. Siekiee die mensen pff.

Zal ook nie makkelijk om daar n job te krijgen

Eigenlijk wel zielig.

04-01-2011, 12:03

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Luqman dit vertel ik zooo vaak aan mensen maar ze geloven het niet. Zelfde verhaal met KFC.

Baqara 2: 6. Voorzeker, zij die niet geloven voorhun maakt het niet uit of jij hen waarschuwt of niet, zij zullen niet geloven.

KFC is helemaal lekker bezig met hun valse halal certificaten. ( Maar gelukkig heeft KFC vast klanten - Negers die zijn dol op kip ) die lui ontbijten, lunchen en avond eten met kip.

04-01-2011, 12:04

Citaat door Anoniempje25:
Net als die hamburgers van Mekkafood, lijkt me.

Zal ook nie makkelijk om daar n job te krijgen

Eigenlijk wel zielig.

Voorwaarde is een student aan Universiteit of afgeronde studie. Dat is pas sneu..

04-01-2011, 12:08

Citaat door Luqman:

Baqara 2: 6. Voorzeker, zij die niet geloven voorhun maakt het niet uit of jij hen waarschuwt of niet, zij zullen niet geloven.[/SIZE][/FONT]

KFC is helemaal lekker bezig met hun valse halal certificaten. ( Maar gelukkig heeft KFC vast klanten - Negers die zijn dol op kip ) die lui ontbijten, lunchen en avond eten met kip.

Ach, we doen ons best.

Wat KFC doet boeit me nog niet eens zo heel veel. Maar dat wij als (moslim)gemeenschap zo sterk de behoefte hebben om die troep te eten. Dat begrijp ik niet. En continu zoeken naar excuses om er toch te kunnen eten. Bespaar jezelf die moeite en eet lekker thuis.

Haha, gat in de markt.

04-01-2011, 12:10

Citaat door ghalil:
smaken verschillen

Ik vind van wel, die mini-loempia's en die fishfingers Yummie.

04-01-2011, 12:12

Citaat door Luqman:
Voorwaarde is een student aan Universiteit of afgeronde studie. Dat is pas sneu..

Zie je wel

04-01-2011, 12:12
Slaat nergens op.

04-01-2011, 12:16

Citaat door Anoniempje25:
Ik vind van wel, die mini-loempia's en die fishfingers Yummie.

fishfingers

loempia

04-01-2011, 12:18

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Ach, we doen ons best.

Wat KFC doet boeit me nog niet eens zo heel veel. Maar dat wij als (moslim)gemeenschap zo sterk de behoefte hebben om die troep te eten. Dat begrijp ik niet. En continu zoeken naar excuses om er toch te kunnen eten. Bespaar jezelf die moeite en eet lekker thuis.

Haha, gat in de markt.

Alleen je gat in de markt werkt mij in het nadeel.

Wie kookt ervoor mij als ik thuis kom? Djins.. Dan heb ik geen energie meer om te koken. Ik haal alle schade in de weekenden in, bij mams

04-01-2011, 12:19

Citaat door LAYDNAWAL:
Slaat nergens op.

Wat niet?

04-01-2011, 12:19
heb nu trek in maccie door jou

04-01-2011, 12:21

Citaat door lemya:
heb nu trek in maccie door jou

Denk aan opgeblazen gevoel erna.

04-01-2011, 12:23

Citaat door Luqman:
Denk aan opgeblazen gevoel erna.

een activia en een bezoekje aan de toilet en het is opgelost

04-01-2011, 12:24

Citaat door Luqman:
Wat niet?

Dat alleen dikke meisjes veel bestellen bij de M.A.C

04-01-2011, 12:24

Citaat door Luqman:
Alleen je gat in de markt werkt mij in het nadeel.

Wie kookt ervoor mij als ik thuis kom? Djins.. Dan heb ik geen energie meer om te koken. Ik haal alle schade in de weekenden in, bij mams

Maar in het voordeel van die ketens.

Dus jij rijdt elke dag om 17u langs de McDrive? Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13