Bekijk volle/desktop versie : Hij vroeg mijn nummer, ik zei nee, na tijdje ja, nu wordt ik genegeerd?



Pagina's : [1] 2 3 4

03-01-2011, 23:15
hallo

zit met een situatie die mijn werksfeer best verpest..
het is namelijk zo dat het begon met oogcontact vanuit zijn kant, en dan bedoel ik eigenlijk letterlijk staren, uiteindelijk ging ik daar op in..

dit duurde een paar dagen waarnaar het oogcontact ook steeds meer werd, waardoor ik op een gegeven moment ook gewoon aanvoelde dat hij meer zou willen wat ook gebeurde.

Op een gegeven moment vroeg hij mij om mijn nummer, dit vroeg hij meerdere malen en zei telkens niets en uiteindelijk nee, hij vroeg wel meer dingen maar ik bleef nee zeggen..

daarna werd ik genegeerd, wat erg vervelend is als je samenwerkt dus heb hem daarmee geconfronteerd waarop hij ontkende..

daarna paar dagen later raakte we weer aan de praat, en ging het over wrm ik dat ik wou en heb toen eerlijk gezegt dat hij de eerste is die me aan het denken zet om het wel te doen gezien ik nooit eerder een nummer of iets weg gaf maar ik zijn manier van aanpak niet tof vond. (hij vroeg het waar meerdere mensen bij waren).
Hij zei me toen dat ik moeilijk deed, waarop ik antwoordde dat ik niet moeilijk deed maar hij kennelijk gewoon makkelijk gewend is...

Hierbij gelaten, werd het steeds meer ongemakkelijk..
standaard gesprekken gaan moeizaam, op een gegeven moment konden we elkaar niet ontkomen en kwam het weer ter sprake, en toen heb ik verteld dat ik best een telefoon nummer kan geven want daar gaat het niet om maar wil gwn niet een toevoeging zijn aan een al bestaande collectie meisjes in je lijst, wil dat je intentie eerlijk is en je het gaat om mij, zijn antwoorde was 'ik kan ook niet in de toekomst kijken'. Dus ik zei ok, geef je tel ( om in te voeren) zegt hij nee nee, als je wil geven schrijf het voor me op.. maar ik bleef stil want dacht ehm ok kennelijk heel wat raars in die tel..

Anyway, ik dacht doe eens gek we zien wel ga hem niet beoordelen op wat hij nu uitspookt kijk wel hoe die in elkaar steekt ondertussen wordt ik ook ouder dus wou de gok wagen en seinde hem dat ik het opgeschreven...

dus hij steekt zijn duim op en loopt vervolgens om 4uur toen we allen klaar waren weg, zonder ernaar te vragen...
en de dagen ernaar ben ook genegeerd, geen nieuwjaar niets..

Nu snap ik al hij de interesse gewoon kwijt is, prima shit happens maar waarom het negeren.. Ik heb duidelijk gemaakt dat het niet ging om hem maar omdat ik dat gewoon niet doe normaal, en uiteindelijk toegestemd en dan wordt ik genegeerd...

wat nu? ik voer niets meer uit, het voelt nu al kei voorschut :S

03-01-2011, 23:19


Jij had je nummer nooit moeten geven.

03-01-2011, 23:21
Zijn ego is gekraakt, als het niet via zijn manier gaat hoeft het niet meer.

03-01-2011, 23:23
Ik heb je stuk gelezen en ik zeg je er heel eerlijk bij. Je had nooit je telefoonnum moeten geven, maargoed je kunt de tijd niet terugdraaien. Maar wat je wel kunt doen is het laten voor wat het is en hem alleen spreken als het om werk gaat eerder niet.

03-01-2011, 23:24


Huh snap het niet. Dus je wou je nr niet geven, na aandringen wou je m wel geven (terwijl je ZAMAAAAA nog nooit je nr hebt gegeven) en nu wil hij je nr niet meer, en dat is wat jou dwars zit?? Jy die ''nooit een nr hebt gegeven'' zit het nou dwars dat hij jouw nr niet meer wilt????

03-01-2011, 23:25
Is ook best voorschut. Toen je nee zei, had je bij nee moeten blijven.

03-01-2011, 23:28

Citaat door Peligrosa:
Is ook best voorschut. Toen je nee zei, had je bij nee moeten blijven.

03-01-2011, 23:32
A) Hij zat je gewoon aan het uittesten. Nu is voor hem gebleken dat jij een meisje bent dat haar nummer geeft. (Ook al beweer je dat het jou eerste keer is. Dat doet er voor hem niet toe)

B) Je wou je nummer geven, nu ben je voor hem niet interessant meer. Hij wil nu een nieuwe uitdaging.

C) Zijn mannelijke ego is gekrenkt. Hij heeft nu zijn trots wat hem ervan weerhoudt om jouw nummer aan te nemen.

Dit zijn de mogelijkheden. (Laat ik maar niet beginnen over hoe dom ik het wel niet vind dat jij bereid was je nummer te geven)

03-01-2011, 23:33
No stress lovelyred just forget it!

03-01-2011, 23:44
voor de duidelijkheid heb dus niets gegeven..
de reden dat ik het wel wou wel doen was omdat hij niet opgaf en dacht vooruit, hij sprak mij wel aan en opeens wilt hij niks meer.. terwijl wel gewoon normaal met elkaar om gingen en nu gewoon geen enkele woordenwisseling meer

en ja weet dat het niet hoort maar vond het eerst iemand echt oke, en wou het erop wagen en een nummer is niet gelijk een relatie, stond er dus gewoon voor open om hem te leren kennen waarop ik hem ook heb gewezen en daarnaast wees ik hem er ook op dat hij het moest vragen als zijn intentie eerlijk was waarop hij antwoorde kan niet in de toekomst kijken..

03-01-2011, 23:46
hooker, get a room...uhh ik bedoel a window

03-01-2011, 23:49

Citaat door Lovelyred:
voor de duidelijkheid heb dus niets gegeven..
de reden dat ik het wel wou wel doen was omdat hij niet opgaf en dacht vooruit, hij sprak mij wel aan en opeens wilt hij niks meer.. terwijl wel gewoon normaal met elkaar om gingen en nu gewoon geen enkele woordenwisseling meer

en ja weet dat het niet hoort maar vond het eerst iemand echt oke, en wou het erop wagen en een nummer is niet gelijk een relatie, stond er dus gewoon voor open om hem te leren kennen waarop ik hem ook heb gewezen en daarnaast wees ik hem er ook op dat hij het moest vragen als zijn intentie eerlijk was waarop hij antwoorde kan niet in de toekomst kijken..


laat maar zitten zo'n jongen heb je niets aan en blijkbaar is het voor hem nu duidelijk dat je geen makkelijk sletje bent omdat je in zijn ogen toch wel erg moeilijk deed...

03-01-2011, 23:54


Wel,duidelijk dat zijn intenties met jou niet zo zuiver waren.
Nu hij weet dat je het serieus wil,wil hij het niet meer.
Negeer hem gwn terug,in die zin dat je er niet over begint fso en gwn vriendelijk tegen hem doet omdat hij je collega is. Hij zal op de duur weer afkomen

04-01-2011, 00:02

Citaat door RIF_RYDER:
hooker, get a room...uhh ik bedoel a window



And for you...GET YOUR CAR!!

04-01-2011, 00:07

Citaat door Jaan:
And for you...GET YOUR CAR!!

Zoiezo met alle chikkies in de disco

Pagina's : [1] 2 3 4