Bekijk volle/desktop versie : Degene die zeggen dat ware liefde niet bestaat!



Pagina's : [1] 2

03-01-2011, 19:21
Kijk naar onze ouders Mash'Allah prachtig gewoon! Inshallah iedereen zal wel haar/zijn ware vinden. Gewoon afwachten en niet treuren of niet soms?

Ja makkelijk gezegd dan gedaan maar mohim wij doen ook veel verkeerde dingen ik spreek dan ook niet in het algemeen (dus je niet aangevallen voelen aub).
Wij nu vrouwen (sommige dan) stellen TE veel eisen terwijl onze moeders zelfs geen Aah mochten zeggen en dan weer mannen ook (ook gewoon sommige) zeggen ik wil een maagd ja das normaal maar dan zeggen ze van ja je mag DIT en DAT niet terwijl de mannen ZOVEEL mogen (sommige dan weer)

Wat zeggen jullie?

03-01-2011, 19:24


nou die bestaan echt wel!!

Ik had die van mij al gevonden, alleen was ik helaas zijn ware niet!

Maar toch het blijft een geweldige man zoals ik ook aan hem heb gezegd dat meisje met wie hij gaat trouwen zal echt een gelukkige vrouw worden inchaAllah!

Hopelijk ben ik het later dat we hoe dan ook weer bij elkaar komen.
Du3a zijn welcome.

03-01-2011, 19:27

Citaat door XxTashelhietxX:
nou die bestaan echt wel!!

Ik had die van mij al gevonden, alleen was ik helaas zijn ware niet!

Maar toch het blijft een geweldige man zoals ik ook aan hem heb gezegd dat meisje met wie hij gaat trouwen zal echt een gelukkige vrouw worden inchaAllah!

Hopelijk ben ik het later dat we hoe dan ook weer bij elkaar komen.
Du3a zijn welcome.

Haha amaai leuk eh jammer dat het dan niet is gelukt Inshallah ghair meid! Goed dat je positief blijft praten over hem en inshallah gaan jullie een mooie toekomst tegemoet!

03-01-2011, 19:34

Citaat door XxTashelhietxX:
nou die bestaan echt wel!!

Ik had die van mij al gevonden, alleen was ik helaas zijn ware niet!

Maar toch het blijft een geweldige man zoals ik ook aan hem heb gezegd dat meisje met wie hij gaat trouwen zal echt een gelukkige vrouw worden inchaAllah!

Hopelijk ben ik het later dat we hoe dan ook weer bij elkaar komen.
Du3a zijn welcome.



adamd yawi rbbie yen ourjaaz i7laan zound nkkin
amin

03-01-2011, 19:42



Citaat door Miss_HG:
Haha amaai leuk eh jammer dat het dan niet is gelukt Inshallah ghair meid! Goed dat je positief blijft praten over hem en inshallah gaan jullie een mooie toekomst tegemoet!

jah jammer is het zeker!

Ewa jah zal wel moeten, hij heeft mij geen aanleiding gegeven om slecht over hem te praten hij heeft me altijd met alle respect behandeld. En als je wraak gaat koesteren dan gaat het nog moeilijker worden om hem bijvoorbeeld los te laten.


Citaat door Shar7abiL:
adamd yawi rbbie yen ourjaaz i7laan zound nkkin
amin

uhm ik weet niet of ik amin kan zeggen aangezien ik jou niet ken, strax zeg ik amien terwijl jij geen goede man bent.

Maar idd moge Allah subhana wata3ala mij belonen met een erjaz i7lan!

03-01-2011, 19:44

Citaat door XxTashelhietxX:
jah jammer is het zeker!

Ewa jah zal wel moeten, hij heeft mij geen aanleiding gegeven om slecht over hem te praten hij heeft me altijd met alle respect behandeld. En als je wraak gaat koesteren dan gaat het nog moeilijker worden om hem bijvoorbeeld los te laten.


uhm ik weet niet of ik amin kan zeggen aangezien ik jou niet ken, strax zeg ik amien terwijl jij geen goede man bent.

Maar idd moge Allah subhana wata3ala mij belonen met een erjaz i7lan!


Inshallah Ghair.
En ik heb niks verstaan van die doua Versta geen berbers

03-01-2011, 19:44
Ik zeg: mijn karakter past denk ik niet bij de gemiddelde man van vandaag.



Maar inderdaad ware liefde bestaat voor diegene die het gevonden hebben.

03-01-2011, 19:45

Citaat door XxTashelhietxX:
uhm ik weet niet of ik amin kan zeggen aangezien ik jou niet ken, strax zeg ik amien terwijl jij geen goede man bent.

Maar idd moge Allah subhana wata3ala mij belonen met een erjaz i7lan!


ghir ini amin awd kmmin.

dou3a van slechterikken wordt niet verhoord, dus je verliest niks als je Amin zegt. wie weet ben ik wel een arjaz die alle eigenschappen draagt die jouw eerdere ware draagt, en beloont allah jou dankzij die Amin met zo eentje zound nkkin, zound wadagh khf tmout

03-01-2011, 19:45

Citaat door Shar7abiL:
adamd yawi rbbie yen ourjaaz i7laan zound nkkin
amin





ik zou oppassen met die amine

03-01-2011, 19:46

Citaat door Nayla:
ik zou oppassen met die amine


haha
wat een wantrouwen hier
kijk naar mijn avatar, onschuldiger bestaat niet

03-01-2011, 19:48

Citaat door Shar7abiL:
haha
wat een wantrouwen hier
kijk naar mijn avatar, onschuldiger bestaat niet




Nee inderdaad, je lijkt er op die ifkirn van tamazirt die uren in de schaduw zitten

03-01-2011, 19:53

Citaat door Miss_HG:
Kijk naar onze ouders Mash'Allah prachtig gewoon! Inshallah iedereen zal wel haar/zijn ware vinden. Gewoon afwachten en niet treuren of niet soms?

Ja makkelijk gezegd dan gedaan maar mohim wij doen ook veel verkeerde dingen ik spreek dan ook niet in het algemeen (dus je niet aangevallen voelen aub).
Wij nu vrouwen (sommige dan) stellen TE veel eisen terwijl onze moeders zelfs geen Aah mochten zeggen en dan weer mannen ook (ook gewoon sommige) zeggen ik wil een maagd ja das normaal maar dan zeggen ze van ja je mag DIT en DAT niet terwijl de mannen ZOVEEL mogen (sommige dan weer)

Wat zeggen jullie?


Onzee ouders hebben van elkaar leren houden. In hun tijd had je geen relaties.. En de rolverdeling was duidelijk: de man werkt buitenhuis en de vrouw zorgt voor het huishouden en de kinderen.
Tegenwoordig is het een gevecht tussen de man en vrouw om wie thuis de broek aanheeft. Als het al tot een huwelijk komt met dat gehuppel van de ene partner naar de andere.

03-01-2011, 19:54



Citaat door Nayla:
Nee inderdaad, je lijkt er op die ifkirn van tamazirt die uren in de schaduw zitten


a7yana winnagh
daw ait tyadirt aynagh
stalkers
wel leuk om te zien, heb het vorig jaar meegemaakt tijdens de winter in de avond, dan zitten ze tegen de muur in het zonnetje, niet in de schaduw, prahtig om weer eens te hebben beleefd

03-01-2011, 19:56

Citaat door Miss_HG:
Inshallah Ghair.
En ik heb niks verstaan van die doua Versta geen berbers

InchaAllah!
Hij zei: van moge Allah subhana wata3alah jou een goede man geven zoals mij.


Citaat door Shar7abiL:
ghir ini amin awd kmmin.

dou3a van slechterikken wordt niet verhoord, dus je verliest niks als je Amin zegt. wie weet ben ik wel een arjaz die alle eigenschappen draagt die jouw eerdere ware draagt, en beloont allah jou dankzij die Amin met zo eentje zound nkkin, zound wadagh khf tmout

oke in dat geval Allahoe amin!

haha allahoe a3lem het zou zo maar kunnen, dan zal je zeker een goede man zijn. haha ewa wie weet, er zijn nog vast een hoop als ik hem niet krijg dan hoop ik op 1 zoals hem yarebi! Amin.

PS: haha leuk dat je zo goed tashel7iet kent, ik versta het goed maar om terug te antwoorden in tashel7iet lukt mij niet zo helaas!

03-01-2011, 19:59

Citaat door Shar7abiL:
a7yana winnagh
daw ait tyadirt aynagh
stalkers
wel leuk om te zien, heb het vorig jaar meegemaakt tijdens de winter in de avond, dan zitten ze tegen de muur in het zonnetje, niet in de schaduw, prahtig om weer eens te hebben beleefd



Haha das waar, zien er heel onschuldig uit maar hebben wel alle vrouwen van kop tot teen begluurd. Irgzin, ourdigsin tli tika (ofzoiets)



Ik heb dat ook zo nu en dan nodig om men batterijen weer op te laden, heel andere levenswijze dan hier.

Pagina's : [1] 2