Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Plaats je haaaaaaaaaaaarkleur!



03-01-2011, 17:58
Ik heb vorige week mijn haar geverft en ben best blij met 't resultaat..

Kleur: Bruin/zwart.
Op de foto lijkt het zwart maar het heeft een bruine gloed.

03-01-2011, 18:01


Heel mooi, ziet er natuurlijk uit meid!
Ik wil ook weer terug naar donker haar, vind ik het mooist!

03-01-2011, 18:02

Citaat door Soumaya.:
Heel mooi, ziet er natuurlijk uit meid!
Ik wil ook weer terug naar donker haar, vind ik het mooist!


Alleen heb ik geen donkere wenkbrauwen en dat is minder. Dus die moet ik eigenlijk ook gaan verven maar durf ik niet.

Ja. In de winter vind ik donker mooi en in de zomer licht

Dank je wel

03-01-2011, 18:02
Mooi. Ik draag een hoofddoek dus kan geen foto plaatsen, maar ik heb een zwart/donkerbruin kleurtje met een RODE gloed. Door zwart henna die ik lang gelegen heb aangebracht en de gloed wilt maar niet weg. .

03-01-2011, 18:03



Citaat door Mysterieux_Lady:
Mooi. Ik draag een hoofddoek dus kan geen foto plaatsen, maar ik heb een zwart/donkerbruin kleurtje met een RODE gloed. Door zwart henna die ik lang gelegen heb aangebracht en de gloed wilt maar niet weg. .


Ik had ook een rode gloed. En wilde ook van die rode gloed af.. Daarom had ik een donkere verf erin gegooit.. En het heeft gelukkig gepakt. Een tip: Blijf je haar verven met anti-roos shampoo dat vervaagt meestal de kleur.. Rood is echt een rot kleur.. is zo moeilijk weg te krijgen.

03-01-2011, 18:05

Citaat door sweety_neda:
Alleen heb ik geen donkere wenkbrauwen en dat is minder. Dus die moet ik eigenlijk ook gaan verven maar durf ik niet.

Ja. In de winter vind ik donker mooi en in de zomer licht

Dank je wel


Ooh ben wel benieuwd hoe dat staat dan,
Ik doe ook als zomer weer bijna komt weer lichter verven hahaha en na de zomer ben ik het zat doe ik weer donker, maar ik had het in oktober ergens geverfd maar heeft niet goed gepakt het is weer lichtbruin geworden

03-01-2011, 18:08

Citaat door Soumaya.:
Ooh ben wel benieuwd hoe dat staat dan,
Ik doe ook als zomer weer bijna komt weer lichter verven hahaha en na de zomer ben ik het zat doe ik weer donker, maar ik had het in oktober ergens geverfd maar heeft niet goed gepakt het is weer lichtbruin geworden



Ik vind 't me wel staan alleen de wenkbrauwen.. (je ziet ze nauwelijks meer :lol maar ik ga ze dan gewoon met potlood bijwerken. Ik durf echt niet mijn wenkbrauwen te verven.

Aaah.. Welke kleur had je in je haar gedaan?

03-01-2011, 18:12

Citaat:
tada

03-01-2011, 18:15

Citaat door casaOuiiatje:
tada



Love it.

Met wat maak je die krulletjes aan de onderkant. Wil ik ook !

03-01-2011, 18:18
Ik zie geen foto, neda.

Casouia, erg mooi tbark allah. - Ik heb ook een rode gloed in mn haar en vindt het eigenlijk wel mooi, vooral in de zon.

03-01-2011, 18:20

Citaat door Nimbooda:
Ik zie geen foto, neda.

Casouia, erg mooi tbark allah. - Ik heb ook een rode gloed in mn haar en vindt het eigenlijk wel mooi, vooral in de zon.



Ja. Ik vind een rode gloed ook heel mooi. Ik had dat ook een hele tijd, maar toen wilde ik weer vanaf.

Alsjeblieft.

03-01-2011, 18:25
Erg mooi, tbark allah. Maar het lijkt alsof je toch nog die rode gloed hebt?

Op foto's lijkt mijn haar echt pikzwart.

Ik kan helaas ook m'n foto niet plaatsen.

03-01-2011, 18:28



Citaat door Nimbooda:
Erg mooi, tbark allah. Maar het lijkt alsof je toch nog die rode gloed hebt?

Op foto's lijkt mijn haar echt pikzwart.

Ik kan helaas ook m'n foto niet plaatsen.





Allah ie barek fiek. Het is een bruine gloed .. (net geen rood)

Jammer!! - Op foto's altijd alles veel anders

03-01-2011, 18:45
@Nembooda, thank you honey!
@sweety_neda, met de stijltang

03-01-2011, 18:51

Citaat door sweety_neda:
Hoe dan?



Ja is moeilijk uit te leggen.. Umm.. Als je zeg maar je stijltang voor je hebt bij je voorste pluk bij je oog daar, dan sla je een stukje haar onder de eerste klapper van die stijltang en dan naar binnen, soort van eromheen wikkelen, en dan die sitjltang gwn naar beneden glijden, ... ja is echt moeilij, uit te leggen ahahhaah

misschien is dwat makkelijker:



Zo doe ik het