Bekijk volle/desktop versie : Hezbollah en Hamas grootste bedreiging voor Israel



03-01-2011, 15:44
Israel beschouwt Hamas en Hezbollah als de grootste bedreiging voor de veiligheid van de joodse staat.

Daarnaast denkt het land slechts tien tot twaalf minuten de tijd te hebben om te reageren als Iran raketten op Israel opvuurt. Dat staat in gelekte Amerikaanse diplomatieke telegrammen, waarover de Noorse krant Aftonposten zondag berichtte.

Tijdens een ontmoeting met een delegatie van het Amerikaanse Congres in november 2009 zei de Israelische bevelhebber Gabi Ashkenazi dat Iran over driehonderd Shibab-raketten beschikt. Deze raketten kunnen Israel bereiken.

Hezbollah en Hamas vormen echter de grootste bedreiging. De sjiitische Libanese groepering zou over veertigduizend raketten beschikken en de Palestijnse Hamas zou in staat zijn Tel Aviv aan te vallen. De volgende oorlog in het Midden-Oosten vindt plaats in Libanon en in de Gazastrook, zei Ashkenazi.

(Novum/AP)

03-01-2011, 19:01


in 2008 hebben ze wel gemerkt dat Hezbollah geen makkelijk prooi voor ze is

03-01-2011, 19:13
iran maak ze af die zioniste

03-01-2011, 19:50
Israel zal door z´n machtige vrienden beschermd en verdedigd worden.

03-01-2011, 19:53



Citaat door Redactie:
Israel beschouwt Hamas en Hezbollah als de grootste bedreiging voor de veiligheid van de joodse staat.

Daarnaast denkt het land slechts tien tot twaalf minuten de tijd te hebben om te reageren als Iran raketten op Israel opvuurt. Dat staat in gelekte Amerikaanse diplomatieke telegrammen, waarover de Noorse krant Aftonposten zondag berichtte.

Tijdens een ontmoeting met een delegatie van het Amerikaanse Congres in november 2009 zei de Israelische bevelhebber Gabi Ashkenazi dat Iran over driehonderd Shibab-raketten beschikt. Deze raketten kunnen Israel bereiken.

Hezbollah en Hamas vormen echter de grootste bedreiging. De sjiitische Libanese groepering zou over veertigduizend raketten beschikken en de Palestijnse Hamas zou in staat zijn Tel Aviv aan te vallen. De volgende oorlog in het Midden-Oosten vindt plaats in Libanon en in de Gazastrook, zei Ashkenazi.

(Novum/AP)




Shahab-3
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Bereik van de Shahab-3

De Shahab-3 (Perzisch: شهاب-3, vertaald: "Meteoor-3&quot is een ballistische raket voor de middellange afstand, in het Engels Medium-range ballistic missile (MRBM).

Deze raket is ontwikkeld door Iran en gebaseerd op de Noord-Koreaanse Rodong-1 (in Zuid-Korea Nodong-1 genoemd). Een eerdere variant had een bereik van 1300 km, de huidige 2100 km waarmee bijvoorbeeld Israël kan worden bestookt. Van 1998 tot 2003 werd deze raket getest. Medio 2003 werd hij aan het Iraanse wapenarsenaal toegevoegd. Op 1 november 2006 schoot het Iraanse leger bij militaire oefeningen een aantal van deze raketten af.








bye bye israhell !

03-01-2011, 20:02

Citaat door Fries:
Israel zal door z´n machtige vrienden beschermd en verdedigd worden.

Haha, daar zullen ze weinig aan hebben met kernmacht Iran op steenworp-afstand

03-01-2011, 23:08

Citaat door Redactie:
Israel beschouwt Hamas en Hezbollah als de grootste bedreiging voor de veiligheid van de joodse staat.

Daarnaast denkt het land slechts tien tot twaalf minuten de tijd te hebben om te reageren als Iran raketten op Israel opvuurt. Dat staat in gelekte Amerikaanse diplomatieke telegrammen, waarover de Noorse krant Aftonposten zondag berichtte.

Tijdens een ontmoeting met een delegatie van het Amerikaanse Congres in november 2009 zei de Israelische bevelhebber Gabi Ashkenazi dat Iran over driehonderd Shibab-raketten beschikt. Deze raketten kunnen Israel bereiken.

Hezbollah en Hamas vormen echter de grootste bedreiging. De sjiitische Libanese groepering zou over veertigduizend raketten beschikken en de Palestijnse Hamas zou in staat zijn Tel Aviv aan te vallen. De volgende oorlog in het Midden-Oosten vindt plaats in Libanon en in de Gazastrook, zei Ashkenazi.

(Novum/AP)



na 12 minuten pas dan is het al te laat

iran heeft duizenden raketten die zelf amsterdam kunnen bereiken

04-01-2011, 00:59

Citaat door HalalRobbie:
Hamas en Hezbollah zijn vooral de grootste moordenaars onder hun eigen bevolking die zij aan een schrikbewind onderwerpen. Hat zijn laffe Islamfundamentalisten die het geloof misbruiken om aan de macht te komen en zo zichzelf te verrijken. Niets meer of minder.
Dat er op dit forum een paar inteelt commenters zijn die het met de ideologie van Hams,. Hezbollah en zelfs Al-Quida eens zijn doet toch ernstig vermoeden dat deze site niet alleen op Nederlandse subsidie draait, maar ook op giften vanuit terrorstaten.
Ik bedoel maar, men kan hier de Holocaust ontkennen, maar een terechte opomerking over de profeet -dat hij toch met een wel héél jong meisje trouwde en of dat dan ook pedofilie moet heten- wordt gelijk geband.
Moslims meten altijd met twee maten, maar zien hun eigen tekortkomingen en fouten niet onder ogen.
Ik kots hiervan en geef me nu maar die ban!!

Wat ben jij een achterlijke hypocriet die op een forum is aangemeld waarvan hij verdenkt dat het met terreur geld word gesteund..

04-01-2011, 01:14

Citaat door HalalRobbie:
Zolang hier op deze site de Holocaustontkenning niet wordt geband blijf ik daar mijn twijffels over hebben.
Heb jij info die het tegendeel bewijst dan? Voor de Holocaust zijn er maar zat bewijzen die door infantiele commenters afgedaan worden als "Zionistische propaganda".
Dus mag ik ja?



nee je mag niks. in nederland heb jij je te gedragen en anders rot je maar op naar een eiland ! begrepen kutpvvér ?

04-01-2011, 01:25

Citaat door HalalRobbie:
Och ons pizatiee doet ook weer eens mee, de sul!
Van mij hoeft er niemand op te rotten, maar gedragen vind ik wel iets dat men moet doen.
(en ik ben zeker geen PVV'er) Jammer voor jou hè. Je vooroordelen helemaal naar de kloten! Zielig figuur ben je eigenlijk. Net als die PM die je me stuurde!



luister. als jij je gedraagd en netjes werkt en mee doet met de maatschappij ben je wel ! maar als jij op de pvv stemt en haat gaat zaaien ! dan hoor je gewoon niet thuis in nederland. in nederland leven we samen!! en helpen we elkaar en staan we samen. maar met tuig als jou krijgje alleen 2 groepen en dat is nooit goed. dus gedraagje aub .



professor pizatie.

04-01-2011, 01:43
" ........ De volgende oorlog in het Midden-Oosten vindt plaats in Libanon en in de Gazastrook, zei AshkeNAZI"





Het is me duidelijk

04-01-2011, 01:54

Citaat door HalalRobbie:
Professor? Je hebt nog geeneens de lagere school afgemaakt!
En dat we samen met elkaar moeten leven wil nog niet zeggen dat jij daar bij moet horen. Dus gedraag je anders wordt je niet gedoogd!

maar we moeten toch samen door 1 deur .......

dus pas je gewoon aan in dit land. en anders moet je gewoon verhuizen man. ik bedoel wat heb jij hier te zoeken als je niet wilt mee doen met de maatschappij ??

04-01-2011, 03:28



Citaat door HalalRobbie:
Zolang hier op deze site de Holocaustontkenning niet wordt geband blijf ik daar mijn twijffels over hebben.
Heb jij info die het tegendeel bewijst dan? Voor de Holocaust zijn er maar zat bewijzen die door infantiele commenters afgedaan worden als "Zionistische propaganda".
Dus mag ik ja?

Ja je mag, maar het is ook begrijpelijk dat mensen vraagtekens daar bij zetten als ze zien wat de joden in Palestina doen met Palestijnen.
Bovendien mag iemand toch geloven waarin hij wilt? Waarom zou je daar geband voor moeten worden?