Bekijk volle/desktop versie : Sexy zonaanbidster krijgt 25.000 euro schadevergoeding van justitie



Pagina's : [1] 2

03-01-2011, 14:33
Een 26-jarige brunette die werd aangeklaagd wegens aanstootgevend gedrag nadat ze zich op een Italiaans strand 'te sexy' insmeerde met zonnebrandcrème, krijgt een schadevergoeding van 25.000 euro.


De politie vond de manier waarop de 26-jarige Italiaanse zich half augustus insmeerde te sexy en sloeg haar in de boeien, nadat een woedende moeder de vrouw had gevraagd haar rondingen te bedekken. De klaagster vertoefde op hetzelfde strand in Anzio en vond het tafereel te aanstootgevend voor haar twee zonen van 14 en 12. Toen de zonaanbidster, die in Italië als model werkt, weigerde de rest van haar bikini aan te trekken, ontstond er een ruzie tussen de twee.

De politie arresteerde daarop de 26-jarige brunette, die werd aanklaagd wegens aanstootgevend gedrag. De vrouw, die in Italiaanse media wordt aangeduid als 'Luisa' krijgt ter compensatie nu 25.000 euro voor de geleden emotionele schade die de opmerkelijke zaak met zich meebracht. Binnen- en buitenlandse media stonden destijds bol van de verhalen over de topless arrestante.

De advocaat van de Italiaanse, maar ook verschillende media in Italië, reageerden eerder verbolgen over het proces-verbaal. "Luisa is een grote brunette, met welgevormde borsten. Als zij zonnecrème aanbrengt, zal dat áltijd sensueel zijn. Ik kan me niet inbeelden dat een rechter haar daar in onze moderne tijden voor straft", aldus Gianluca Arrighi.

Ook de Italiaanse krant La Repubblica mengde zich destijds in de discussie. "De zomer is het seizoen waar alles gebeurt, maar ook de tijd van de meest waanzinnige leugens. Waar moest deze jongedame anders de crème smeren? Op haar kleren?", vroeg een columnist zich af.

Raadsheer Arrighi gaat nu op zijn beurt de klagende moeder voor het gerecht slepen wegens smaad en laster.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8635463/__Sexy_Italiaanse_krijgt_25.000_euro__.html?p=29,1

03-01-2011, 14:48


Laat die kinderen genieten van het vrouwelijk schoon..

03-01-2011, 15:06

Citaat door Prachtig:
Laat die kinderen genieten van het vrouwelijk schoon..


je ot is niet duidelijk, mag ht wa duidelijker

03-01-2011, 15:08
Ik denk dat die moeder jaloers was .

03-01-2011, 15:16


Ze mag de zonnebrand creme meenemen in de hel, die gaat ze nodig hebben als ze geen berouw toont.

03-01-2011, 15:42

Citaat door __Taliban__:
Ze mag de zonnebrand creme meenemen in de hel, die gaat ze nodig hebben als ze geen berouw toont.


Mag je dat gewoon meenemen dan? Ik wist niet eens dat je iets mee kon nemen naar de hel; toch handige info.

Salutem

03-01-2011, 15:45
We zijn geinteresseerd in de foto's natuurlijk

03-01-2011, 15:48
Waar moeders zich al zorgen over maken, hard gillen en roepen alsof het abnormaal is lijkt me niet gezond voor kinderen.

03-01-2011, 15:51

Citaat door Petrus:
Waar moeders zich al zorgen over maken, hard gillen en roepen alsof het abnormaal is lijkt me niet gezond voor kinderen.


Wat ook niet gezond is om reine kinderzielen in aanmerking laten komen met onzedelijk gedrag van een schaamteloos persoon.

03-01-2011, 15:52
Stranden zijn prachtig, was alleen veel mooier geweest als alle vrouwen zich fatsoenlijk kleden. En praat me niet van mannen met speedo's, daar stoor ik me nog meer aan.

salaam

03-01-2011, 15:56

Citaat door __Taliban__:
Wat ook niet gezond is om reine kinderzielen in aanmerking laten komen met onzedelijk gedrag van een schaamteloos persoon.


Welk onzedelijk gedrag kent een kind van nature? Slechts die van volwassenen.

03-01-2011, 16:02

Citaat door Petrus:
Welk onzedelijk gedrag kent een kind van nature? Slechts die van volwassenen.


Een kind wordt geboren met een aantal natuurlijke factoren zoals het geloven in 1 god, de ouders en de omgeving zorgen ervoor dat dat veranderd. Wanneer een kind in aanmerking komt met zulke schaamteloze personen gaan ze het als normaal zien en raken ze ook besmet met de schaamteloze ziekte van ongeloof.

03-01-2011, 16:03



Citaat door broodjeizan3:
je ot is niet duidelijk, mag ht wa duidelijker




Is hij nu duidelijker?

03-01-2011, 16:08

Citaat door Prachtig:
Is hij nu duidelijker?



03-01-2011, 16:24

Citaat door __Taliban__:
Een kind wordt geboren met een aantal natuurlijke factoren zoals het geloven in 1 god, de ouders en de omgeving zorgen ervoor dat dat veranderd. Wanneer een kind in aanmerking komt met zulke schaamteloze personen gaan ze het als normaal zien en raken ze ook besmet met de schaamteloze ziekte van ongeloof.

En nu in mensentaal, want onbewezen wezens zijn voor mij geen argument.

Pagina's : [1] 2