Bekijk volle/desktop versie : Kat voorspelt de dood.



03-01-2011, 14:32
http://beta.nieuws.nl.msn.com/opmerkelijk/een-kat-die-de-dood-voorspelt

03-01-2011, 14:34


subhanallah ik heb weleens eerder zoiets gehoord, maar nog nooit in de media gelezen..ook dat dieren weten wanneer iemand ongesteld of ongeneeslijk ziek is allah oe a3lam.

02-02-2011, 01:35
Deze onzin heb ik een paar jaar geleden ook al een keer gelezen, met overigens precies dezelfde foto van de kat erbij.

Ze moeten toch iets doen om de media te halen...

02-02-2011, 08:03

Citaat door malikab:
Deze onzin heb ik een paar jaar geleden ook al een keer gelezen, met overigens precies dezelfde foto van de kat erbij.

Ze moeten toch iets doen om de media te halen...



inderdaad dat dacht ik ook al,
de media zegt zo veel

02-02-2011, 08:13


Misschien is dit wel een tikkeltje overdreven, maar als ik naar mijn kat kijk, die voelt echt goed aan wanneer ik verdrietig ben, boos ben of zo... Sinds ik zwanger ben komt ie altijd bij mn buik liggen, deed ie voorheen niet. Dus ik geloof wel dat katten dingen voelen waar wij geen weet van hebben.


Wat een lang verhaal pfffff

02-02-2011, 08:20

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Misschien is dit wel een tikkeltje overdreven, maar als ik naar mijn kat kijk, die voelt echt goed aan wanneer ik verdrietig ben, boos ben of zo... Sinds ik zwanger ben komt ie altijd bij mn buik liggen, deed ie voorheen niet. Dus ik geloof wel dat katten dingen voelen waar wij geen weet van hebben.


Wat een lang verhaal pfffff



mag je wel een kat hebben als je zwanger bent?

02-02-2011, 08:21

Citaat door HAYNS:


mag je wel een kat hebben als je zwanger bent?

Ja hoor, maar ik mag de kattenbak niet meer schoonmaken.

02-02-2011, 08:25

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Ja hoor, maar ik mag de kattenbak niet meer schoonmaken.


maar van strelen en schootje zitten enzo is de kans zo goed als om toxo te krijgen hoor

ok, beter, als je je kat aait (knuffelt)
was je handen daarna, zo vermeid je inchallah


02-02-2011, 08:34
iemand die " bijna" dood gaat laat een vreemde geur los... en die kat gaat daar op af... een kat kan niks voorspellen..

02-02-2011, 09:02
Dat is shirk als je daarin gelooft. Net als die octopus Paul ten tijde van de WK afgelopen zomer.

02-02-2011, 12:49
Is gewoon een djinn.