Bekijk volle/desktop versie : Help!een goede kinderzieknhuis!!



Pagina's : [1] 2

03-01-2011, 13:55
Salaaam, Wie kan me een goed kinderziekenhuis aanraden??

Ik heb er zelf geen verstand van.
het gaat om mn dochtertje van nu 15 weken.
Ligt nu bijna 2 weken in het ziekenhuis, hier weten ze geen raad meer..
Het gaat hierom ze weigerd sinds dat ze 6 weken is voeding, maar dan ook echt niks willen drinken, en als ze drinkt is het 50 cc. Heel soms drinkt ze de fles leeg maar die komt er gelijk weer uit.
Ze huilt tijdens de fles, trappeld schud met haar hoofd.
Ik ben van borstvoeding naar allerlei soortden kunstvoeding gegaan(advies van kinderarts)
Ze word verdacht van koemelkallergie en reflux of het zo is allah oe ahlem
Ze kreeg eerst pepti daarna allergie care, nutramigen en nu neocate
Maar geen resultaat
Ze krijgt medicatie omdat ze dus van reflux word verdacht(zuur dat naar boven komt)
Voeding word ingedikt, normaal gesproken zouden ze na een paar dagen resulaat zien
Ze valt langzamerhand af
Ik weet me geen raad ik ga een second opinion aanvragen bij de huisarts maar wie kent een goede ziekenhuis??

het enige wt ze hier hebben gedaan is dus andere voedingen en steeds medicatie!!!

shokran alvast

03-01-2011, 14:00


ps
vandaag had ik een gesprek met de kinderarts en die vond deze sitautie heel raar, zeker omdat er geen verandering is.
Hij kwam met een voorstel om een logopediste in te schakelen
maar wat zou deze nou kunnen doen??

Dat is het laatste wat ze kunnen doen..
(omdat ze het gewoon niet weten)

03-01-2011, 14:52
het LUMC in leiden is een topziekenhuis. Ik weet niet waar je nu zit?

03-01-2011, 15:29
misschien zijn het haar amandelen??? inschallah komt het snel goed, ik had ook op je ander topic gereageerd.

03-01-2011, 16:00



Citaat door Soukaina22:
misschien zijn het haar amandelen??? inschallah komt het snel goed, ik had ook op je ander topic gereageerd.


Tja wie zal ht zeggen..???
chokran ugty voor het reageren

vis_meisje het LUMC in leiden is een topziekenhuis. Ik weet niet waar je nu zit?

heb je daar goede ervaring mee??
Zit momenteel in regio ziekenhuis( In gouda( wat een slecht ziekenhuis)
Goede zorg ver te zoeken....als ik daar aan kom, is mn kleine helemaal overstuur(huilen) verpleging zit achter het internet... dan is het 'ze is net wakker hoor... ye right krijg ik van andere moeders te horen(die dar blijven slapen) ze heeft de hele tijd gehuild hoor..

nogmaals bedankt voor jullie advies..

03-01-2011, 17:02
Waarom vraag je niet waarom, je baby naar een logopediste moet? Waarschijnlijk om haar zuigreflex? Gewoon alles vragen zoveel mogelijk. Zij kijken daar niet raar van op, het is je recht. Als je dochter afvalt moet ze aan de sonde waarom doen ze dat niet. Ze kunnen haar de benodigde vitamines geven. Kom op je trek je mond eens open het gaat om je kind!

Sorry dat ik zo hard overkom, maar die artsen doen niks als je er niks van zegt, ze denken komt weer zo ontwetende marokkaanse vrouw.

03-01-2011, 17:14

Citaat door MiXeD:
Waarom vraag je niet waarom, je baby naar een logopediste moet? Waarschijnlijk om haar zuigreflex? Gewoon alles vragen zoveel mogelijk. Zij kijken daar niet raar van op, het is je recht. Als je dochter afvalt moet ze aan de sonde waarom doen ze dat niet. Ze kunnen haar de benodigde vitamines geven. Kom op je trek je mond eens open het gaat om je kind!

Sorry dat ik zo hard overkom, maar die artsen doen niks als je er niks van zegt, ze denken komt weer zo ontwetende marokkaanse vrouw.


Zuster geloof me, trek mn mond open
Ik ben iemand die gelijk zegt wat ik denk...en zker niet op mn mond ben gevallen...!!
Maar ik heb het een en ander met mn eerste meegemaakt waardoor ik het nu anders moet aanpakken..

En je komt niet hard over, je hebt gelijk !
Wat dat laatste betrft ze zien dat het niet goed gaat met mn dochter
dus zker niet onwetend.

chokran!!!

03-01-2011, 17:39
Waarom doen ze geen reflux test bij haar? Heel vreemd dat ze zeggen dat het misschien reflux is. Hoezo misschien? Daar kun je gemakkelijk achterkomen en medicatie voor geven. En wat willen ze met die logopediste dan??

04-01-2011, 02:20
Juliana Kinderziekenhuis in Den Haag hoor ik goede dingen over?

Insha'Allaah word je kleintje gauw beter en komt alles goed

04-01-2011, 07:28

Citaat door City_Sister:
Waarom doen ze geen reflux test bij haar? Heel vreemd dat ze zeggen dat het misschien reflux is. Hoezo misschien? Daar kun je gemakkelijk achterkomen en medicatie voor geven. En wat willen ze met die logopediste dan??


zuster ze krijgt daar al medicijnen voor maar zonder resultaat en onderzoek zehma te klein...

gir inschalah..

04-01-2011, 07:54
Mijn neefje heeft dit ook gehad, komt omdat er te vaak van melk is veranderd..
Een kinderarts moet dit weten!

Bij mijn neefje ging zijn fles er ook zo uit in een keer en in een straal, hij viel af en het ging echt niet goed met hem!
De artsen wisten geen raad met hem(was ook een super slecht ziekenhuis). Toen is hij met de ambulance vervoerd naar Umc in Utrecht, alhamdoulilah hij heeft het gered, en hij moest echt vechten voor zijn leven...

Succes en sterkte!

04-01-2011, 21:03

Citaat door Beau22:
Mijn neefje heeft dit ook gehad, komt omdat er te vaak van melk is veranderd..
Een kinderarts moet dit weten!

Bij mijn neefje ging zijn fles er ook zo uit in een keer en in een straal, hij viel af en het ging echt niet goed met hem!
De artsen wisten geen raad met hem(was ook een super slecht ziekenhuis). Toen is hij met de ambulance vervoerd naar Umc in Utrecht, alhamdoulilah hij heeft het gered, en hij moest echt vechten voor zijn leven...

Succes en sterkte!


salaaam zuster, elhamdoellilah dat het goed is afgelopen bij je neefje.
Mag ik vragen wat de aanleiding is geweest waardoor het beter ging?

Bij mn dochtertje gebeurd alles onder leiding van een kinderarts...
maar ze weten geen raad maar willen daar niet voor vooruit komen, nu willen ze iets verzinnen waardoor het gaat lijken net of er vooruitgang is
Ik denk ook dat ze moelijk gaan doen als ik haar naar en ander ziekenhuis ga brengen.

chokran, waslaam!!

04-01-2011, 21:14


ken iemand die precies hetzelfde meemaakt Die artsen weten het zelf niet eens. haar dochtertje is nu 1 jaar en ze heeft nu pas een neusmaagsonde. nu pas begind dat kleine lieve meid hamdoelilah aan te komen. als je vragen hebt mag je me gerust pmen. die artsen hier in den haag weten het ook niet meid. Dus geen Mch westeinde en antoniushoven nemen. En ook geen kinder juliana ziekenhuis.Probeer een academisch ziekenhuis hoor er altijd positieve verhalen over

04-01-2011, 21:16

Citaat door dutchSaliha:
Juliana Kinderziekenhuis in Den Haag hoor ik goede dingen over?

Insha'Allaah word je kleintje gauw beter en komt alles goed



niet doen hoor kinderjuliana. iemand die ik ken is nu een jaar en nu pas hebben ze een neusmaagsonde ingebracht. die artsen zitten ook met hun handen in hun haar.

04-01-2011, 21:18

Citaat door zonnestraaltje1:
Tja wie zal ht zeggen..???
chokran ugty voor het reageren

vis_meisje het LUMC in leiden is een topziekenhuis. Ik weet niet waar je nu zit?

heb je daar goede ervaring mee??
Zit momenteel in regio ziekenhuis( In gouda( wat een slecht ziekenhuis)
Goede zorg ver te zoeken....als ik daar aan kom, is mn kleine helemaal overstuur(huilen) verpleging zit achter het internet... dan is het 'ze is net wakker hoor... ye right krijg ik van andere moeders te horen(die dar blijven slapen) ze heeft de hele tijd gehuild hoor..

nogmaals bedankt voor jullie advies..


Ja zowel ik en mijn familie hebben er top ervaringen mee. De artsen zijn . Duidelijk en ze vertellen je precies wat ze doen en het belangrijkste is ze onderzoeken onderzoeken en onderzoeken totdat ze de oorzaak hebben. Ik zou als ik jou was gewoon een afspraak maken en langs gaan dan kan je het zelf zien en horen. Het is een academisch ziekenhuis

Pagina's : [1] 2