Bekijk volle/desktop versie : Help!een goede kinderzieknhuis!!



Pagina's : [1] 2

03-01-2011, 13:55
Salaaam, Wie kan me een goed kinderziekenhuis aanraden??

Ik heb er zelf geen verstand van.
het gaat om mn dochtertje van nu 15 weken.
Ligt nu bijna 2 weken in het ziekenhuis, hier weten ze geen raad meer..
Het gaat hierom ze weigerd sinds dat ze 6 weken is voeding, maar dan ook echt niks willen drinken, en als ze drinkt is het 50 cc. Heel soms drinkt ze de fles leeg maar die komt er gelijk weer uit.
Ze huilt tijdens de fles, trappeld schud met haar hoofd.
Ik ben van borstvoeding naar allerlei soortden kunstvoeding gegaan(advies van kinderarts)
Ze word verdacht van koemelkallergie en reflux of het zo is allah oe ahlem
Ze kreeg eerst pepti daarna allergie care, nutramigen en nu neocate
Maar geen resultaat
Ze krijgt medicatie omdat ze dus van reflux word verdacht(zuur dat naar boven komt)
Voeding word ingedikt, normaal gesproken zouden ze na een paar dagen resulaat zien
Ze valt langzamerhand af
Ik weet me geen raad ik ga een second opinion aanvragen bij de huisarts maar wie kent een goede ziekenhuis??

het enige wt ze hier hebben gedaan is dus andere voedingen en steeds medicatie!!!

shokran alvast

03-01-2011, 14:00


ps
vandaag had ik een gesprek met de kinderarts en die vond deze sitautie heel raar, zeker omdat er geen verandering is.
Hij kwam met een voorstel om een logopediste in te schakelen
maar wat zou deze nou kunnen doen??

Dat is het laatste wat ze kunnen doen..
(omdat ze het gewoon niet weten)

03-01-2011, 14:52
het LUMC in leiden is een topziekenhuis. Ik weet niet waar je nu zit?

03-01-2011, 15:29
misschien zijn het haar amandelen??? inschallah komt het snel goed, ik had ook op je ander topic gereageerd.

03-01-2011, 16:00



Citaat door Soukaina22:
misschien zijn het haar amandelen??? inschallah komt het snel goed, ik had ook op je ander topic gereageerd.


Tja wie zal ht zeggen..???
chokran ugty voor het reageren