Bekijk volle/desktop versie : Vrouw moslimterrorist keurt terrorisme af



Pagina's : [1] 2

03-01-2011, 09:45
De vrouw van de moslim die drie weken geleden een aanslag pleegde in Stockholm, heeft verklaard negatief tegenover terrorisme te staan. Ze beweert niets van de plannen van haar man te hebben geweten.

Tegenover News of the World vertelt Mona Thwany dat haar man Taymour "een normaal mens, een gewone moslim" is. "Hij heeft zijn geheim nooit aan mij verteld." Dat zou te maken kunnen hebben met de aard van de islam, zo suggereert ze. "Misschien is het iets cultureels, want als moslimvrouw hoor ik me niet met zijn leven te bemoeien."

De 29-jarige Taymour Abdulwahab blies zichzelf en zijn auto op 11 december op in een drukke straat in Stockholm. De actie faalde jammerlijk; behalve twee gewonden was hij het enige slachtoffer van zijn actie. Abdulwahab overleefde zijn ideologisch getinte aanslag niet.
Bron:

03-01-2011, 10:41



Citaat door Hava_Nagila:
De vrouw van de moslim die drie weken geleden een aanslag pleegde in Stockholm, heeft verklaard negatief tegenover terrorisme te staan. Ze beweert niets van de plannen van haar man te hebben geweten.

Tegenover News of the World vertelt Mona Thwany dat haar man Taymour "een normaal mens, een gewone moslim" is. "Hij heeft zijn geheim nooit aan mij verteld." Dat zou te maken kunnen hebben met de aard van de islam, zo suggereert ze. "Misschien is het iets cultureels, want als moslimvrouw hoor ik me niet met zijn leven te bemoeien."

De 29-jarige Taymour Abdulwahab blies zichzelf en zijn auto op 11 december op in een drukke straat in Stockholm. De actie faalde jammerlijk; behalve twee gewonden was hij het enige slachtoffer van zijn actie. Abdulwahab overleefde zijn ideologisch getinte aanslag niet.
Bron:


Achterlijk .............

03-01-2011, 11:31

Citaat door Fries:
Achterlijk .............



Wat zij zegt klopt ook niet , dan zou het inderdaad achterlijk zijn.

03-01-2011, 11:39
had ze dat maar wel gedaan

03-01-2011, 11:52



Citaat door TheBlackJew:
Ach ze moet blij zijn dat ze van die lul af is.



Ja dat dacht ik ook al.
Geen gezeur met advocaten e.d.

03-01-2011, 11:54
Ik geloof niet dat die vrouw helemaal niet op de hoogte was.

03-01-2011, 11:55
Hmmmz dus ze heeft alleen moeite met 'terrrorisme' ze hoeft geen problemen te hebben met andere geweld. Moslims moeten alleen 'terrorisme' gepleegd door moslims afkeuren. Moslims wordt nooit gevraagd wat ze vinden van tapijtbommen. Waarom eigenlijk niet?

04-01-2011, 10:35

Citaat door Fhamator:
Hmmmz dus ze heeft alleen moeite met 'terrrorisme' ze hoeft geen problemen te hebben met andere geweld. Moslims moeten alleen 'terrorisme' gepleegd door moslims afkeuren. Moslims wordt nooit gevraagd wat ze vinden van tapijtbommen. Waarom eigenlijk niet?



Dit jaar zijn er in Nederland meer slachtoffers gevallen door vuurwerkbommen dan door terrorisme.
Waarom wordt er nooit gevraagd aan Nederlanders wat ze vinden van die vuurwerkbommen. Een vader die zo'n ding afsteekt waarbij zijn 13-jarige zoon omkomt!

04-01-2011, 10:42

Citaat door Apache:
Vuurwerkbommen worden niet volgens een geloof afgestoken.



So?

04-01-2011, 10:45

Citaat door Saida25:
Ik geloof niet dat die vrouw helemaal niet op de hoogte was.


ik volg je daarin.
oppakken en waterboarding, ze zal wel bekennen

04-01-2011, 10:46

Citaat door Fries:
Achterlijk .............


Het is iig minder achterlijk dan een cultuur waar pedofilie gedoogd wordot..

04-01-2011, 10:47

Citaat door Saida25:
Ik geloof niet dat die vrouw helemaal niet op de hoogte was.



Je moest eens weten...Soms weten bepaalde vrouwen helemaal niet wat hun manneke uitspookt...

04-01-2011, 10:48



Citaat door Jokerina:
Je moest eens weten...Soms weten bepaalde vrouwen helemaal niet wat hun manneke uitspookt...



En andersom ook.

04-01-2011, 10:49

Citaat door fesmaroc:
En andersom ook.



Dat is klopt helaas..!

04-01-2011, 11:03

Citaat door Jokerina:
Het is iig minder achterlijk dan een cultuur waar pedofilie gedoogd wordt..
dat is waar, maar waarschijnlijk bedoel je een andere cultuur dan die van de gelegaliseerde pedofilie

Pagina's : [1] 2