Bekijk volle/desktop versie : help kun je zwanger raken door voorvocht

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-09-2004, 10:31

Citaat door jebriel:
help aub mijn vriendin beweert dat je zwanger kunt raken door voorvocht wij hebben geen sexs samen alleen mijn penis langs haar vagina wringen je weet wel plantcha voordat ik klaarkom haal ik hem eruit en kom ik klaar in een zakdoek ik ben nooit in haar klaargekomen en je moet toch zowiezo in haar spuiten zodat mijn sperma in haar baarmoeder komt zo kun je toch klaarkomen toch mohiem aub alleen serieze reacties wie weet evt sites waar ik dit kan opzoeken.
.

14-09-2004, 10:40

De kans is wel heeel erg klein.....maar ja de kans bestaat wel!

14-09-2004, 14:16
Eewww onsmakelijk en chaotisch..hoe kan je ontspannen zijn man? Meer stress dan genot. 'HO'peloos

14-09-2004, 14:36
waarom gebruik je geen condoom? waarom zo moeilijk???

14-09-2004, 17:21

Citaat:
Origineel gepost door jebriel
help aub mijn vriendin beweert dat je zwanger kunt raken door voorvocht wij hebben geen sexs samen alleen mijn penis langs haar vagina wringen je weet wel plantcha voordat ik klaarkom haal ik hem eruit en kom ik klaar in een zakdoek ik ben nooit in haar klaargekomen en je moet toch zowiezo in haar spuiten zodat mijn sperma in haar baarmoeder komt zo kun je toch klaarkomen toch mohiem aub alleen serieze reacties wie weet evt sites waar ik dit kan opzoeken.
jaaaaaaaaaaa zekerrr

14-09-2004, 17:23
heb ik ook gehad
maar k was niet zwanger (gelukkig)
maar als jullie dat hebben gedaan zechma en je haar daarna gaat v.i.n.g.e.r.e.n dan komt je voorvocht (zit sperma in) ook in haar

14-09-2004, 18:39
salaam wa aleikum

je kunt zeker en vast zwanger worden van voorvocht. dus die terugtrekkingsmethode is absoluut niet veilig.

om eerlijk te zijn hoop ik dat je vriendin al zwanger is, dat zou je leren zina te plegen en word je voor de rest van je leven herinnerd aan je zonde.

mha salama

14-09-2004, 19:20
nou ik hoop voor je dat ze niet zwanger is want het kan inderdaad zo zijn

14-09-2004, 20:50
Wat ik wil zeggen tegen je is ze kan degelijk wel zwanger worden!

enne als dat gebeurt EIGEN SCHULD punt!

14-09-2004, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door nasssira
Voorvocht is doorzichtig vocht dat uit de penis komt als een man opgewonden is.
· Het komt al uit de penis vóórdat de man een zaadlozing heeft.
· Dit opwindingsslijm bevochtigt en reinigt de urinebuis voordat het sperma naar buiten komt.
· Het kan om een enkele druppel gaan, maar ook om een theelepeltje.
· In voorvocht kunnen zaadcellen zitten!!! De terugtrekmethode is daarom geen goede manier om zwangerschap te voorkomen.
· Als meisje ben je ontzettend stom als je bij het xxxxxx vertrouwt op een jongen die zegt: “Ik zal voorzichtig zijn” of “Ik zal je niet zwanger maken”: geen enkele jongen heeft controle over het voorvocht.
dammmmm

jij was wakker tijdens de biologie les
maar het klopt

15-09-2004, 11:14

Citaat:
Origineel gepost door nasssira
Voorvocht is doorzichtig vocht dat uit de penis komt als een man opgewonden is.
· Het komt al uit de penis vóórdat de man een zaadlozing heeft.
· Dit opwindingsslijm bevochtigt en reinigt de urinebuis voordat het sperma naar buiten komt.
· Het kan om een enkele druppel gaan, maar ook om een theelepeltje.
· In voorvocht kunnen zaadcellen zitten!!! De terugtrekmethode is daarom geen goede manier om zwangerschap te voorkomen.
· Als meisje ben je ontzettend stom als je bij het xxxxxx vertrouwt op een jongen die zegt: “Ik zal voorzichtig zijn” of “Ik zal je niet zwanger maken”: geen enkele jongen heeft controle over het voorvocht.
sexwoordemboek yek

15-09-2004, 13:15
Je, kan er door zwanger raken!

15-09-2004, 20:21

van voorvocht kan je zwanger worden

18-09-2004, 09:48
maar stel ze is maagd kan ze dan ook nog zwanger worden???

18-09-2004, 11:25
ya mensen 3ad hij zegt nog openbaar dat hij heeft geneukt ya balhaar
weyew als ik di meid op straat tegenkom lowkick en een highkick oen kemil 3lie ebwahed doemoeschie girrie en die gst ik ga hem slaaan met riem van levis 501 van marokko zo die sinkende lederen riemen heheheheehehe

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6