Bekijk volle/desktop versie : help kun je zwanger raken door voorvocht



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6

19-09-2004, 18:20
sja je kan idd zwanger raken.. En weet je het al? (ik bedoel dus of ze zwanger is

20-09-2004, 09:50


Citaat:
Origineel gepost door jebriel
help aub mijn vriendin beweert dat je zwanger kunt raken door voorvocht wij hebben geen sexs samen alleen mijn penis langs haar vagina wringen je weet wel plantcha voordat ik klaarkom haal ik hem eruit en kom ik klaar in een zakdoek ik ben nooit in haar klaargekomen en je moet toch zowiezo in haar spuiten zodat mijn sperma in haar baarmoeder komt zo kun je toch klaarkomen toch mohiem aub alleen serieze reacties wie weet evt sites waar ik dit kan opzoeken.
Heb jij ooit opgelet tijdens de sexuele voorlichtingslessen van Biologie? Zo niet Klote voor je



-Man grow up en ga trouwen dan kan je er op los krikken met je vriendin totdat je een ons weegt. Met je 'Strijkijzer Methode' kom op zeg man!

26-08-2008, 20:37
ja kan je kan zelfs zwanger worden door de condoom en pil!

26-08-2008, 21:47
Je kan er wel zwanger van worden..

26-08-2008, 21:53


Citaat door jebriel:
help aub mijn vriendin beweert dat je zwanger kunt raken door voorvocht wij hebben geen sexs samen alleen mijn penis langs haar vagina wringen je weet wel plantcha voordat ik klaarkom haal ik hem eruit en kom ik klaar in een zakdoek ik ben nooit in haar klaargekomen en je moet toch zowiezo in haar spuiten zodat mijn sperma in haar baarmoeder komt zo kun je toch klaarkomen toch mohiem aub alleen serieze reacties wie weet evt sites waar ik dit kan opzoeken.



Dit feit is algemeen bekend, ookal ben je niet in haar klaargekomen, er zitten in het voorvocht ook zaadjes, het terugtrekken op het moment supreme is een onbetrouwbaar voorbehoedsmiddel. Zoals ook bekend, die zaadjes kunnen zichzelf voortbewegen in de xxxxxx, ze blijven een week leven. Via google kan je dit eventueel ook opzoeken.

26-08-2008, 21:57
yeh topic uit 2004

26-08-2008, 22:01

Citaat door jebriel:
help aub mijn vriendin beweert dat je zwanger kunt raken door voorvocht wij hebben geen sexs samen alleen mijn penis langs haar vagina wringen je weet wel plantcha voordat ik klaarkom haal ik hem eruit en kom ik klaar in een zakdoek ik ben nooit in haar klaargekomen en je moet toch zowiezo in haar spuiten zodat mijn sperma in haar baarmoeder komt zo kun je toch klaarkomen toch mohiem aub alleen serieze reacties wie weet evt sites waar ik dit kan opzoeken.



NEEEEEEEEJ dat kan niet..zo ken je niet zwanger raken..
maar wel als je te lang naar een jonge blijft staren----> zo ietsss...en om precies te zijn3.5 seconden dan is het officeel..oke ik hoop dat ik je geholpen heb...en als je nog verdere vragen hebt kun je me altijd p-men
love you

26-08-2008, 23:04

Citaat door AICHAa__:
NEEEEEEEEJ dat kan niet..zo ken je niet zwanger raken..
maar wel als je te lang naar een jonge blijft staren----> zo ietsss...en om precies te zijn3.5 seconden dan is het officeel..oke ik hoop dat ik je geholpen heb...en als je nog verdere vragen hebt kun je me altijd p-men
love you




27-08-2008, 01:48
W'allah Ik Heb Nog Nooit Van Mijn Leven Zulke Domme Uitspraken Gelezen Als Hier ''zwanger Worden Als Je Maagd Bent'' Zelfs In De Bergen Van Marokko Weten Ze Dat Je Daar Niet Maagd Van Word!!

27-08-2008, 10:31

Citaat door jebriel:
help aub mijn vriendin beweert dat je zwanger kunt raken door voorvocht wij hebben geen sexs samen alleen mijn penis langs haar vagina wringen je weet wel plantcha voordat ik klaarkom haal ik hem eruit en kom ik klaar in een zakdoek ik ben nooit in haar klaargekomen en je moet toch zowiezo in haar spuiten zodat mijn sperma in haar baarmoeder komt zo kun je toch klaarkomen toch mohiem aub alleen serieze reacties wie weet evt sites waar ik dit kan opzoeken.




yeps helemaal waar daar kan je wel tegelijk zwanger raken van voorvocht , er kunnen zaadcellen inzitten... haal anders een zwangersschaps test bij de drogist dan weet je het zeker of ze zwanger is of niet

27-08-2008, 10:38
ga trouwen man!

27-08-2008, 14:01
deze topic is van start gegaan in 2004?

04-12-2008, 13:39

Mijn vriendin vraagt zich af kan je ook zwanger raken dus van voorvocht als zij gewoon haar broek aanheeft en hij boxer aanheeft en dan met zijn geslachtsdeel niet precies op die van haar tegenaan gaat ????
DUS DAMES ZE HAD HAAR BROEK GEWOON AAN EN HIJ ZIJN BOXER

04-12-2008, 14:29
ja ze kan er zwanger van worden.mijn onkel heeft dat ook gedaan met zijn vrouw. ze gingen pas over 1 jaar trouwen en plots werd het verschuift naar 1 maand. veel succes man. En nog iets: geen bang van Allah Soebhana Wa ta3ala?????

04-12-2008, 14:32
dat kindje van hem en zn chick is inmiddels al 4 jaar hoor WAAhhaahahaha

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6