Bekijk volle/desktop versie : Capabel onderwijs studenten topic.



Pagina's : [1] 2 3

03-01-2011, 00:21
[SIZE=2" -->Laten we hier een gezellige topic van maken[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][SIZE=2]

03-01-2011, 10:34


Toevallig ik had ze net aan de telefoon, ze gaan mij wat brochures toesturen met daarin alle nodige informatie. Ik wil graag met de opleiding pw jeugdzorg beginnen. Alleen denken jullie echt dat het maar 1 jaar duurt?? Als dat zo is ben ik echt van de partij! Ik heb geen zin in jarenlange studies!!

03-01-2011, 11:53

Citaat door No_more_virgin:
Toevallig ik had ze net aan de telefoon, ze gaan mij wat brochures toesturen met daarin alle nodige informatie. Ik wil graag met de opleiding pw jeugdzorg beginnen. Alleen denken jullie echt dat het maar 1 jaar duurt?? Als dat zo is ben ik echt van de partij! Ik heb geen zin in jarenlange studies!!


En waar wil jij de opleiding gaan doen?

Ik ga me zo inschrijven, en die formulieren enzo opsturen insch'Allaah.

03-01-2011, 12:30
Ik ben bezig met afronden van de opleiding jeugdzorg4
Mocht er iemand zijn die aan deze opleiding wil gaan beginnen heb ik boeken twv 400euro.

Let op als je je aanmeld smeren ze die meteen aan in het lesgeld dus je betaald meteen ervoor ze geven niet aan dat je ze ook niet hoeft te kopen, moet je zelf zeggen.

03-01-2011, 14:59



Citaat door Miss_Appart:
Ik ben bezig met afronden van de opleiding jeugdzorg4
Mocht er iemand zijn die aan deze opleiding wil gaan beginnen heb ik boeken twv 400euro.

Let op als je je aanmeld smeren ze die meteen aan in het lesgeld dus je betaald meteen ervoor ze geven niet aan dat je ze ook niet hoeft te kopen, moet je zelf zeggen.

Maar je moet sowieso boeken bestellen toch? Of heb je ze niet nodig? Maar dan heb ik het over SPW 3

03-01-2011, 20:23
Ik doe Dok.

03-01-2011, 21:22

Citaat door Lazaret:
Ik doe Dok.



?

05-01-2011, 21:13
salam meid,

Ik ben er bijna klaar mee. SPW 3 in Amsterdam WEst.

Het is echt super snel gegaan. HAd wel een pittige juf, maar ja wat verwacht je anders in een 1jarige opleiding.
Maar de tijd is echt supersnel gegaan. Ben klaar met school nu moet alleen nog stage afronden. EN mn stage opdrachten inleveren.

Ik heb insha allah werkstukken voor je. En een paar toetsen als je interesse hebt.

Je kan me pme

05-01-2011, 23:11

Citaat door MoslimaWorld:
Ze bedoelt doktersassistente


Oooh ik zat echt zo te kijken van bedoeld ze nou ik Ook of wat.

06-01-2011, 13:00
Ik heb daar op school gezeten, ik heb de opleiding doktersassistente gedaan.
Heb mijn diploma in Juni gehaald!.

07-01-2011, 18:01

Citaat door Bent_Bni_Ammart:
Ik heb daar op school gezeten, ik heb de opleiding doktersassistente gedaan.
Heb mijn diploma in Juni gehaald!.


Goedzo meid

31-01-2011, 18:15
Uppp, ik ben ook van plan om in Augustus/September te starten, wil alleen wel 'n niveau 4 opleiding doen.. PW heb je alleen in 3 & dan moet je nog 'n half jaar niveau 4 doen?

02-02-2011, 13:02


Ik doe de opleiding Doktersassistente. Het is super moeilijk om een stage te vinden!!! Ik ben er al 3 maanden mee bezig en nog steeds niks gevonden. Terwijl ik nu echt moet beginnen.

02-02-2011, 20:01
Ik heb de opleiding onderwijsassistente gevolgd. Heb het in 7/8 maanden afgerond. Als je de lessen gewoon volgt, is het echt te doen.

03-02-2011, 10:20

Citaat door _arapkizi:
Ik heb de opleiding onderwijsassistente gevolgd. Heb het in 7/8 maanden afgerond. Als je de lessen gewoon volgt, is het echt te doen.



hoi meid

ik wil graag de zelfde opleiding doen.

heb jij nog boeken?

en nog een vraagje ben je nog aan de bak gekomen met je diploma?

Pagina's : [1] 2 3