Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tegoedbon BOL.COM



02-01-2011, 22:38
heb een tegoedbon van bol.com van 15 euro voor tientje geef ik em weg pm maar

02-01-2011, 22:39


wat lief van je

02-01-2011, 22:46
Waarom gebruik je 'm zelf niet? ;o

02-01-2011, 23:05

Citaat door Elastiek.:
Waarom gebruik je 'm zelf niet? ;o

ik koop niet via internet, ben een x opgelicht en weet hoe balen dat is vandaar dat ik geen pogingen meer waag

02-01-2011, 23:10



Citaat door Zoubida-:
wat lief van je

beter iemand anders em late besteden dan dat die bij mij in de prullebak beland

02-01-2011, 23:21
dus wie kan ik er blij mee maken

03-01-2011, 18:47

Citaat door naughtybynight:
ik koop niet via internet, ben een x opgelicht en weet hoe balen dat is vandaar dat ik geen pogingen meer waag


Bol.com is alles behalve onbetrouwbaar. Meerdere keren daar besteld, top service.


Verwen jezelf en koop een leuk boek of iets dergelijks!

03-01-2011, 19:37

Citaat door Elastiek.:
Bol.com is alles behalve onbetrouwbaar. Meerdere keren daar besteld, top service.


Verwen jezelf en koop een leuk boek of iets dergelijks!

Ik wilde net zeggen!

Martkplaats etc is niet betrouwbaar, alhoewel ik vaker boeken gekocht heb daar dmv afspreken

03-01-2011, 20:05

Citaat door nadOriiaatje:
Ik wilde net zeggen!

Martkplaats etc is niet betrouwbaar, alhoewel ik vaker boeken gekocht heb daar dmv afspreken


Nog nooit iets besteld bij marktplaats.nl. Vind het indd. wat 'eng' om daar spullen te kopen van andere mensen. Maar bol.com

03-01-2011, 20:08

Citaat door Elastiek.:
Nog nooit iets besteld bij marktplaats.nl. Vind het indd. wat 'eng' om daar spullen te kopen van andere mensen. Maar bol.com

ik bestel mn boeken altijd op vandijk.nl

maar 2 boeken hadden ze nergens en k moest t wel zien te regelen dus zag ik het op marktplaats

heb afgesproken met die man, en mn pa was mee

Je moet alleen NOOIT eerst geld verzenden, net zoals jij als verkoper NOOIT eerst het product moet verzenden. Afspreken is het beste, met een mannelijke familielid of buurjongen.

03-01-2011, 20:17
ik heb er ook een gekregen maar dan van 50 euro, valt op bol.com niks bijzonders te halen. als je van boeken en cd houd zit je daar goed, zou niet weten wat ik er mee moet doen!

03-01-2011, 20:21

Citaat door nadOriiaatje:
ik bestel mn boeken altijd op vandijk.nl

maar 2 boeken hadden ze nergens en k moest t wel zien te regelen dus zag ik het op marktplaats

heb afgesproken met die man, en mn pa was mee

Je moet alleen NOOIT eerst geld verzenden, net zoals jij als verkoper NOOIT eerst het product moet verzenden. Afspreken is het beste, met een mannelijke familielid of buurjongen.


Kan je daar ook 'normale' boeken bestellen behalve schoolboeken?

Das mij te veel werk. Laat het liever bezorgen of ik koop het in de winkel.

Citaat door fatoha:
ik heb er ook een gekregen maar dan van 50 euro, valt op bol.com niks bijzonders te halen. als je van boeken en cd houd zit je daar goed, zou niet weten wat ik er mee moet doen!


Genoeg fans hier.

04-01-2011, 16:41



Citaat door Elastiek.:
Kan je daar ook 'normale' boeken bestellen behalve schoolboeken?

Das mij te veel werk. Laat het liever bezorgen of ik koop het in de winkel.


Genoeg fans hier.


Denk het, bol.com verkoopt van alles?
Of is jouw bon alleen voor boeken?

08-01-2011, 18:00
nee is niet alleen voor boeken gwn voor heel die site