Bekijk volle/desktop versie : IAF strikes Gaza in response to Kassam rocket firing



Pagina's : [1] 2

02-01-2011, 18:54
The air force hit three targets in the Strip including weapons factory; IDF says it holds Hamas responsible for all terrorist activity in Gaza.

The attack came in response to the firing of a Kassam rocket from the Gaza Strip that landed in a Sha'ar Hanegev regional council kibbutz overnight Friday leading to one woman suffering shock.

No damage was reported and the woman was treated on scene. The IDF said in a statement that it "holds the Hamas terrorist organization solely responsible for maintaining the calm in the Gaza Strip and for any terrorist activity emanating from it."

The IDF said it would also "continue to respond harshly to any attempt to use terror against the State of Israel."

This is the latest in a series of escalations along the Gaza border.

Last Tuesday the IDF in cooperation with the IAF opened fire upon several Palestinians seen approaching the Gaza border fence. One person was killed.

IDF forces in the area suspected the cell of attempting to plant explosive devices along the border. They opened fire and IDF confirmed hitting one of the suspects.
Bron:

02-01-2011, 19:08



Citaat door Aanrander:
Tsja, zolang de hamasbeesten daar zitten zal er nooit vrede komen. Die moslims zit moorden in het bloed. Dat daardoor de Palestijnse bevolking minder vrijheid heeft boeit ze weinig. Ze willen bloed zien. Naar goed moslim gebruik.


Nee, ik zie ook nog niet snel vrede in dat gebied.
Waar ik me over verbaas is dat het IDF altijd zo beheerst en weloverwogen weet op te treden. Ook nu weer is er slechts één persoon gewond, nou ja in shock. Voor de rest is er geen schade aangericht.

Dit demonstreert de professionaliteit en vakmanschap van het IDF.

02-01-2011, 19:16

Citaat door Aanrander:
Tsja, zolang de hamasbeesten daar zitten zal er nooit vrede komen. Die moslims zit moorden in het bloed. Dat daardoor de Palestijnse bevolking minder vrijheid heeft boeit ze weinig. Ze willen bloed zien. Naar goed moslim gebruik.




Je reactie is zo onzinnig dat zelfs de prullebak er te hoog voor gegrepen is.
De joden moeten gewoon hun spulletjes pakken en oprotten. Het is eigenlijk
al hilarisch om het woord Israel te gebruiken. Een land dat tot stand is
gekomen met duivels werk. Daarom wij moslims zijn gewoon te gastvrij, die
arme Palestijnen hadden ze nooit moeten toelaten.

Joden gaan als smiechten aan het werk, en zoals ik eerder aangaf;
'' OM OP TE KOTSEN''

02-01-2011, 19:17

Citaat door Hava_Nagila:
Nee, ik zie ook nog niet snel vrede in dat gebied.
Waar ik me over verbaas is dat het IDF altijd zo beheerst en weloverwogen weet op te treden. Ook nu weer is er slechts één persoon gewond, nou ja in shock. Voor de rest is er geen schade aangericht.

Dit demonstreert de professionaliteit en vakmanschap van het IDF.

Onder invloed van de westerse palo-vriendjes reageert men niet meer adequaat.
Arabieren snappen de boodschap pas als je honderdvoudig terugslaat, vol op de bek met een trap na in de schaamstreek.
Dan spreken ze met respect over de tegenstander, geheel volgens de primitieve stammencultuur.

02-01-2011, 19:40



Citaat door Aanrander:
Maar in de Koran beloofde Allah dat land aan de joden. Is je haat voor joden zo groot dat het boven de Koran gaat?




Het maakt voor ons gelovige moslims NIETS uit wat Israel doet, want
ze zijn en blijven vijanden en ze zullen kosten wat het kost van de
aardbodem verdwijnen.

Probeer mij geen woorden in de mond te leggen, De koran heeft namelijk
niet gezegd dat ze moslims non-stop moeten vermoorden in Palestina en
dat wij moeten toekijken.

Weetje wat trouwens ook wel grappig is?
Dat de koran al over Israel had gesproken terwijl deze nog geen eens op
de kaart stond. Maar goed de koran kent geen hedendaagse overleveringen toch?

Mischien leuk voor jou, dit staat ook in de koran:

“De dag de oordeels zal niet komen voordat jullie de Joden hebben bestreden en gedood. De Joden zullen zich verschuilen achter stenen en bomen, en de stenen en bomen zullen uitroepen: Oh Moslims, oh dienaren van Allah, er verschuilt zich een Jood achter mij, kom en vermoord hem. Behalve de Gharqad boom, die de boom is van de Joden”.

02-01-2011, 19:58

Citaat door s0emia:
[B]Het maakt voor ons gelovige moslims NIETS uit wat Israel doet, want
ze zijn en blijven vijanden en ze zullen kosten wat het kost van de
aardbodem verdwijnen.



Maar voordat het zover is zullen er nog vele moslims ons voorgaan...

02-01-2011, 20:04

Citaat door Aanrander:
Non stop vermoorden? Ze vechten terug wanneer de bloeddorstige moslims van Hamas ze aanvallen. Dat snapt een 12 jarige nog.
Welke andere keuze hebben ze?


Ze vechten terug? Of vallen ze aan?
Volgende x gelieve eerst meer kennis eer je reageerd.




Citaat door Hava_Nagila:
Maar voordat het zover is zullen er nog vele moslims ons voorgaan...


Voor de mensen die nog twijfelde

02-01-2011, 20:11
Leve het IDF dat de staat Israel goed zal verdedigen samen met de rest van de wereld.

02-01-2011, 20:37

Citaat door s0emia:

Mischien leuk voor jou, dit staan ook in de koran:

“De dag de oordeels zal niet komen voordat jullie de Joden hebben bestreden en gedood. De Joden zullen zich verschuilen achter stenen en bomen, en de stenen en bomen zullen uitroepen: Oh Moslims, oh dienaren van Allah, er verschuilt zich een Jood achter mij, kom en vermoord hem. Behalve de Gharqad boom, die de boom is van de Joden”.


Dus eerst een tweede holocaust en dan de dag des oordeels
Gelukkig ben ik er zeker van dat dit niet zal gebeuren.

02-01-2011, 21:10
ik weet wel zeker dat ze meer hebben gedaan die zionisten zijn bloedlustige moordenaars

02-01-2011, 21:18

Citaat door s0emia:


Mischien leuk voor jou, dit staan ook in de koran:

“De dag de oordeels zal niet komen voordat jullie de Joden hebben bestreden en gedood. De Joden zullen zich verschuilen achter stenen en bomen, en de stenen en bomen zullen uitroepen: Oh Moslims, oh dienaren van Allah, er verschuilt zich een Jood achter mij, kom en vermoord hem. Behalve de Gharqad boom, die de boom is van de Joden”.


Ja, de koran is een gezellig haatboekie. Maar dat wisten we al.
En een racistische haatgodsdienst levert haatgelovigen op. Dat blijkt wel weer.
Het hoogste ideaal van moslims is om alle joden uit te roeien, koranitisch bepaald.
Ook kleine joodse meisjes met krulletjes neem ik aan?

02-01-2011, 21:25

Citaat door Poitiers:
Ja, de koran is een gezellig haatboekie. Maar dat wisten we al.
En een racistische haatgodsdienst levert haatgelovigen op. Dat blijkt wel weer.
Het hoogste ideaal van moslims is om alle joden uit te roeien, koranitisch bepaald.
Ook kleine joodse meisjes met krulletjes neem ik aan?


onzin je hebt geen idee waar je het over hebt,die teksten dien je niet zommaar te gebruiken maar mits je geen andere keus hebt zelfverdediging,in de koran staat als je iemand vermoordt het is als of je de hele mensheid uitmoordt,en als je iemand redt het is alsof je de gehele mensheid redt

02-01-2011, 21:25



Citaat door garf23:
Dus eerst een tweede holocaust en dan de dag des oordeels
Gelukkig ben ik er zeker van dat dit niet zal gebeuren.


Gelukkig kan jij sociaal en normaal reageren. En gelukkig is het voor
de een de waarheid en de ander niet anders had het hiernamaals geen zin,
uiteindelijk blijft het natuurlijk de waarheid.


Citaat door Poitiers:
Ja, de koran is een gezellig haatboekie. Maar dat wisten we al.
En een racistische haatgodsdienst levert haatgelovigen op. Dat blijkt wel weer.
Het hoogste ideaal van moslims is om alle joden uit te roeien, koranitisch bepaald.
Ook kleine joodse meisjes met krulletjes neem ik aan?


Je praat als een pedofiel,
Wat hebben die krulletjes en meisjes ermee te maken? jood is jood

02-01-2011, 21:27
Poitiers geeft zoveel om kinderen:


02-01-2011, 21:33

Citaat door LovES_NaBjE:
onzin je hebt geen idee waar je het over hebt,die teksten dien je niet zommaar te gebruiken maar mits je geen andere keus hebt zelfverdediging,in de koran staat als je iemand vermoordt het is als of je de hele mensheid uitmoordt,en als je iemand redt het is alsof je de gehele mensheid redt

Er staat toch echt: vermoord de joden
En niet: doodt de joden als ze je aanvallen

Draai maar hoor, dat zijn we gewend.

Maar wat ik me afvraag, waarom genieten jullie zo van dat soort vuile praat over doodmaken van andersdenkenden?

Pagina's : [1] 2