Bekijk volle/desktop versie : Slecht nieuws over BabyMax



02-01-2011, 17:31
[Mocht je babyspullen of een babykamer bij hun besteld hebben, kun je zwaaien naar je bestelling. Ze zijn namelijk falliet gegaan.]




02-01-2011, 20:51



Citaat door studente87:
[Mocht je babyspullen of een babykamer bij hun besteld hebben, kun je zwaaien naar je bestelling. Ze zijn namelijk falliet gegaan.]






heb je daar wat besteld?

02-01-2011, 22:04
oei joei joei!!!

{{ik heb niets besteld}} maar ben je dan ook je geld kwijt en ookgeen babyspullen??

02-01-2011, 22:15

Citaat door layla86:
heb je daar wat besteld?



Ja, maar zonder betaling. Bij aflevering zou ik aan de deur het geld geven. De bestelling was ook al binnen, ik moest enkel een week van tevoren bellen als ik de kamer wilde hebben. Aangezien ik nog midden in de verhuizing zat ben ik dus afgelopen dinsdag wezen bellen, maar er werd niet opgenomen. De website http://www.babymax.nl deed het ook niet meer, dus ben later in contact gekomen met andere mensen die ook een bestelling hadden staan. Via hun weet ik dus dat ze falliet zijn gegaan.

02-01-2011, 22:21



Citaat door miss_hoceimatje:
oei joei joei!!!

{{ik heb niets besteld}} maar ben je dan ook je geld kwijt en ookgeen babyspullen??



Het bedrijf heeft niets van zich laten horen.

02-01-2011, 22:27

Citaat door studente87:
Ja, maar zonder betaling. Bij aflevering zou ik aan de deur het geld geven. De bestelling was ook al binnen, ik moest enkel een week van tevoren bellen als ik de kamer wilde hebben. Aangezien ik nog midden in de verhuizing zat ben ik dus afgelopen dinsdag wezen bellen, maar er werd niet opgenomen. De website www.babymax.nl deed het ook niet meer, dus ben later in contact gekomen met andere mensen die ook een bestelling hadden staan. Via hun weet ik dus dat ze falliet zijn gegaan.
Kun je nu wel op tijd ergens anders aan je spullen komen?

03-01-2011, 18:12

Citaat door dutchSaliha:
Kun je nu wel op tijd ergens anders aan je spullen komen?


Op tijd voor de bevalling zal zeker niet lukken. Maar ik haal nu dan maar een wiegje voor bij mij in de slaapkamer. Bij velen groot winkels kun je die zo meenemen. En dan ga ik weer opzoek naar wat anders helaas.

03-01-2011, 21:55

Citaat door studente87:
Op tijd voor de bevalling zal zeker niet lukken. Maar ik haal nu dan maar een wiegje voor bij mij in de slaapkamer. Bij velen groot winkels kun je die zo meenemen. En dan ga ik weer opzoek naar wat anders helaas.
Wat vervelend voor je joh! Je kunt ipv een wiegje ook gwn de reisbak van je kinderwagen gebruiken..
Verder heeft Ikea ook wel dingen, die kun je ook direct meenemen

04-01-2011, 16:32

Citaat door dutchSaliha:
Wat vervelend voor je joh! Je kunt ipv een wiegje ook gwn de reisbak van je kinderwagen gebruiken..
Verder heeft Ikea ook wel dingen, die kun je ook direct meenemen



Die reisbak zou ik tijdelijk kunnen gebruiken, maar dan ligt het kind dus op de grond ipv hoog en naast mij.

Ik ben al zo lang niet bij de ikea geweest, hebben ze leuke dingen?