Bekijk volle/desktop versie : capabel!



02-01-2011, 16:31
ik heb een vraagje miss dat er iemand is die hier meer over weet.
ik heb regeling getroffen ik moet nog 400 euro betalen en dat heb ik verdeelt over 2 maanden..
eind dec 200 end jan 200..
alleen ik ben nu te laat en wil het morgen over maken met spoed.
ik ben bang dat ik problemen krijg, en dat zei mij achter me rug om gaan uitschrijven..
pff weyooo lesgeld s zoveel.. Gelukkig s dit het laatste wat ik er nog aan moet betalen dan ben ik eindelijk klaar.

Trouwens voor de gene die verlening hebben hoe doen jullie dat met inkomen?
Want je krijgt geen studie en ov.. Pfff ik heb niet eens werk zit nu alleen maar te lenen

02-01-2011, 16:37


Je kan het nu ook overmaken met spoed dan hebben ze het bedrag morgenochtend. En als ze je uitschrijven dan zeg je dat je op tijd heb betaald maar omdat het te maken had met oud en nieuw bijvoorbeeld.

02-01-2011, 16:54

Citaat door TucTuc24:
Je kan het nu ook overmaken met spoed dan hebben ze het bedrag morgenochtend. En als ze je uitschrijven dan zeg je dat je op tijd heb betaald maar omdat het te maken had met oud en nieuw bijvoorbeeld.



dat is het probleem.. ik heb cash alleen.. ik doe het morgen hopen dat ze maar niet moeilijk gaan doen...

02-01-2011, 17:29

Citaat door LIEVERDJE__1:
ik heb een vraagje miss dat er iemand is die hier meer over weet.
ik heb regeling getroffen ik moet nog 400 euro betalen en dat heb ik verdeelt over 2 maanden..
eind dec 200 end jan 200..
alleen ik ben nu te laat en wil het morgen over maken met spoed.
ik ben bang dat ik problemen krijg, en dat zei mij achter me rug om gaan uitschrijven..
pff weyooo lesgeld s zoveel.. Gelukkig s dit het laatste wat ik er nog aan moet betalen dan ben ik eindelijk klaar.

Trouwens voor de gene die verlening hebben hoe doen jullie dat met inkomen?
Want je krijgt geen studie en ov.. Pfff ik heb niet eens werk zit nu alleen maar te lenen



maar je hoeft toch geen schoolgeld te betalen als je verlening hebt?

02-01-2011, 21:28



Citaat door MisssMocroLady:
maar je hoeft toch geen schoolgeld te betalen als je verlening hebt?




nee dat hoeft ook niet. Maar ik had achterstand dus dat ben ik nu aan het aflossen..
Daarom voor de gene die een opleiding gaan volgen op capabel of die al een opleiding volgen, wees btr op tijd met betalen anders krijg je later alleen maar dit soort problemen..
Wat ik wel hoorde als je half jaar verlening hebt en nog steeds niet klaar bent dat je dan wel moet betalen 800 euro als het goed is. Alleen ik weet niet of het nou voor 2 maanden is of weer voor een jaar..