Bekijk volle/desktop versie : Groot Team op schietpartij Tilburg.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-01-2011, 15:47
Zaterdagochtend is in de Don Sartostraat in Tilburg een Tilburger van Marokkaanse afkomst doodgeschoten. De man had de bijnaam Piep. Dat heeft een buurtbewoner tegen Omroep Brabant gezegd. De man heeft de schietpartij op zijn bewakingscamera vastgelegd. Het slachtoffer is nog naar het St. Elisabeth-ziekenhuis gebracht, waar hij korte tijd later overleed aan een verwonding in zijn borst.

De buurtbewoner zegt dat er een ruzie was om een vrouw.

Het slachtoffer was een bekende van de politie. Het huis was beveiligd met camera's. De man is zwaargewond op straat gevonden.

De politie wil niet zeggen door wie de man werd gevonden.9 laffe antiliaan zoals altijd)
Zie Omroep Brabant.

Omstanders hebben de politie gealarmeerd. Er werken 25 rechercheurs aan de zaak.

http://www.crimesite.nl/nieuws/moord/20410-groot-team-op-schietpartij-tilburg.html

02-01-2011, 15:49


Ienna liellaahie maa agada, wa lahoe maa a’ataa wa koelloe shay’in ‘iendahoe bie adjalin moesammaa faltasbir wal-tah’tasieb.

Ik wens de nabestaande veel sbar in deze moeilijke tijd.

02-01-2011, 16:21
slachtoffer was een bekende van de politie ewa jaa risico van het vakk

02-01-2011, 16:22
het heeft te maken met een meisje
een domme lelijke kampsjaak.
tfoee op haar en haar familie
allah ie rahmoe n.

02-01-2011, 16:23



Citaat door playboy1989:
slachtoffer was een bekende van de politie ewa jaa risico van het vakk




de dader was ook een bekende van de politie

02-01-2011, 16:28
Begrijp dit soort topics niet, de man is dood, bekende van de politie en dader ook.

Wat wil je hiermee zeggen?

Dom, ruzie maken om een vrouw, en of ze tokkie was of iemand van het kamp, maakt niet uit. Blijkbaar vonden de mannen het ook niet erg.


02-01-2011, 16:29

Citaat door marokaan_girl:
de dader was ook een bekende van de politie

Als 't allebei bekenden van de politie zijn, kon men het met een klein team ook wel af lijkt mij.

02-01-2011, 16:36

Citaat door phaqual:
Als 't allebei bekenden van de politie zijn, kon men het met een klein team ook wel af lijkt mij.



ja daarvoor moet je bij hen zijn en niet bij mij

02-01-2011, 16:43

Citaat door Rebel_1963:
Begrijp dit soort topics niet, de man is dood, bekende van de politie en dader ook.

Wat wil je hiermee zeggen?

Dom, ruzie maken om een vrouw, en of ze tokkie was of iemand van het kamp, maakt niet uit. Blijkbaar vonden de mannen het ook niet erg.




wie heeft er om jou begrip gevraagd?
Ik wil alleen deze nieuwsbericht met jullie delen wat andere er van gaan zeggen of denken boeit me niet zo.

02-01-2011, 17:58

Citaat door enna_oe_safie:
wie heeft er om jou begrip gevraagd?
Ik wil alleen deze nieuwsbericht met jullie delen wat andere er van gaan zeggen of denken boeit me niet zo.




De politie wil niet zeggen door wie de man werd gevonden.9 laffe antiliaan zoals altijd)
Zie Omroep Brabant.

Omstanders hebben de politie gealarmeerd. Er werken 25 rechercheurs aan de zaak.

http://www.crimesite.nl/nieuws/moord...j-tilburg

Maar je zet er wel bij dat het om een laffe antilliaan gaat...................

02-01-2011, 18:18

Citaat door adje:
De politie wil niet zeggen door wie de man werd gevonden.9 laffe antiliaan zoals altijd)
Zie Omroep Brabant.

Omstanders hebben de politie gealarmeerd. Er werken 25 rechercheurs aan de zaak.

http://www.crimesite.nl/nieuws/moord...j-tilburg

Maar je zet er wel bij dat het om een laffe antilliaan gaat...................



er zijn camera beelden gevonden en zoiezo hadden die twee al vaker ruzie

02-01-2011, 18:35
er zijn helemaal GEEN camerabeelden gevonden.....................

Het huis was beveiligd met camera's.Tja, en dat doe je niet voor niks toch ?

02-01-2011, 18:57



Citaat door enna_oe_safie:
wie heeft er om jou begrip gevraagd?
Ik wil alleen deze nieuwsbericht met jullie delen wat andere er van gaan zeggen of denken boeit me niet zo.



Nou, je hoeft niet met mij te delen dat een criminele marokkaan doodgeschoten is door een dito criminele antilliaan.

Is dit nieuws en actueel?


02-01-2011, 18:59

Citaat door adje:
er zijn helemaal GEEN camerabeelden gevonden.....................

Het huis was beveiligd met camera's.Tja, en dat doe je niet voor niks toch ?




kijk eens
Dode Don Sartostraat is 29-jarige Tilburger
xUPDATE 15.16 UURx TILBURG - De man die zaterdagochtend in de Tilburgse Don Sartostraat door geweld om het leven kwam, is een 29-jarige Tilburger. Dat heeft een woordvoerder van de politie zondagmiddag bevestigd.


Camerabeelden scheppen intussen meer duidelijkheid over de toedracht, zegt buurtbewoner Corin Denis.

De schietpartij vond plaats naast zijn huis. De toedracht zou blijken uit de beelden van de camera's die aan zijn huis hangen. Die beelden zijn in het bezit van de politie. "Wij hebben er in ieder geval niets mee te maken", zegt Denis (31), ook reagerend op reacties onder dit artikel. "Het was bij ons huis, dus je krijgt meteen geruchten. Maar we waren niet eens thuis, we zaten bij de buren. Ik ben blij dat we die beelden hebben kunnen afgeven."

Op de beelden is volgens Denis te zien hoe een man en een vrouw uit de Don Sartostraat komen lopen. Van de andere kant komt de 29-jarige Tilburger aan, die woorden krijgt met de jonge vrouw. "Ik kende hem wel, zijn bijnaam was Piep."

De man die erbij is, probeert de twee uit elkaar te houden. Dan komt er volgens Denis een vierde persoon aangerend, uit de richting van het grasveld. Die duwt het latere slachtoffer met iets dat op de beelden 'een stuk hout lijkt'. Denis: "Maar het moet iets van een wapen geweest zijn, want die jongen gaat neer en blijkt een schotwond in zijn borst te hebben."

Omdat het naast zijn huis gebeurt, wordt Denis bij de buren een paar huizen verderop gewaarschuwd, zegt hij. "Toen we aankwamen leefde de man nog. Het duurde een kwartier voordat de ambulance er was, ik denk dat ze op de politie hebben gewacht. Deze buurt heeft niet zo'n goede naam."

Inmiddels heeft de politie de identiteit van de overleden man officieel vastgesteld. Er is nog geen verdachte aangehouden.

De politie zette na het incident een deel van de straat af voor technisch onderzoek. Daarbij werd ook een hond ingezet die is getraind op het vinden van wapens en munitie. Rond het middaguur werd het gebied weer vrijgegeven. Aan het eind van de zaterdagmiddag deden rechercheurs onderzoek op de nabijgelegen Jumbo, ze zouden op zoek zijn naar het moordwapen.

Een woordvoerster van de politie wil niets bevestigen over de toedracht, ook niet of er geschoten is. "Dat moet sectie uitwijzen", zegt ze.

Ambulancepersoneel heeft nog geprobeerd de man te reanimeren, maar hij overleed niet veel later in het nabijgelegen St. Elisabeth Ziekenhuis aan zijn verwondingen.

De man lag op straat voor het hoekhuis van de Don Sartostraat, op de kruising met het Pater van den Elsenplein. Onduidelijk is nog of de man ook hoorde bij de grijze Mercedes waarvoor hij werd gevonden.

Denis en zijn vrouw werkten zaterdagochtend, nog gestoken in ochtendkleding, mee aan het rechercheonderzoek. Denis: "We kwamen recht uit de jacuzzi bij de buren."

Het Team Grootschalig Onderzoek, doorgaans 20 à 25 rechercheurs sterk, is ingezet.

bron http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/dode-don-sartostraat-is-29-jarige-tilburger-1.57845

02-01-2011, 20:34

Citaat door adje:
De politie wil niet zeggen door wie de man werd gevonden.9 laffe antiliaan zoals altijd)
Zie Omroep Brabant.

Omstanders hebben de politie gealarmeerd. Er werken 25 rechercheurs aan de zaak.

http://www.crimesite.nl/nieuws/moord...j-tilburg

Maar je zet er wel bij dat het om een laffe antilliaan gaat...................



klopt, ook dat wou ik met jullie delen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6