Bekijk volle/desktop versie : Onderzoek naar homogeweld in provincie



Pagina's : [1] 2 3 4

02-01-2011, 15:34
http://www.depers.nl/binnenland/535534/Onderzoek-COC-naar-homogeweld.html

Gepubliceerd: vandaag 13:17
Update: vandaag 13:45

Het COC in Overijssel gaat onderzoek doen naar geweld tegen homoseksuelen in de provincie. Voorzitter Joeri Both heeft zondag een bericht daarover van RTV Oost bevestigd.

Het COC besloot tot het onderzoek na signalen uit de achterban. ,,De media berichten veelvuldig dat er in Utrecht homo’s worden weggepest en in Amsterdam vaak homo’s in elkaar worden geslagen’’, stelt hij. ,,Maar de situatie buiten de Randstad is zeer onderbelicht. Er lijkt hier bijna nog een taboe op het melden van incidenten te liggen. Daardoor hebben we eigenlijk geen idee hoe erg de situatie in bijvoorbeeld een provincie als Overijssel is.’’

Het COC Zwolle werkt voor het onderzoek samen met de andere COC-vestigingen in Overijssel. Het is de bedoeling dat de resultaten in het najaar worden gepresenteerd, als het COC Zwolle 35 jaar bestaat.

Both en de voorzitters van de andere COC-vestigingen in Overijssel roepen homoseksuelen die zijn aangevallen op om ook vooral hun ervaringen door te geven en aangifte te doen. Volgens Both ligt de bereidheid om dat te doen in de provincie ,,heel erg laag’’.

02-01-2011, 16:30


Ik ben benieuwd, ben zelf in de Achterhoek opgegroeid en nooit last gehad, in tegenstelling tot de laatste jaren in Amsterdam.

02-01-2011, 16:33
Van provincie leeuwarden heb ik de resultaten al:
Het is hier veilig! Kom met me wippen!

02-01-2011, 16:36

Citaat door bokitoo3:
Van provincie leeuwarden heb ik de resultaten al:
Het is hier veilig! Kom met me wippen!


Volgens mij ben jij zelf het wippende gevaar in jouw regio...

02-01-2011, 16:54



Citaat door hork:
Ik ben benieuwd, ben zelf in de Achterhoek opgegroeid en nooit last gehad, in tegenstelling tot de laatste jaren in Amsterdam.


Precies, wij hebben hier nergens last van.. en dat wil ik graag zo houden!
Hoop niet dat het hier net als Amsterdam gaat worden. want dan wordt het tijd om te verhuizen..

maar waar naartoe

02-01-2011, 16:55

Citaat door hork:
Volgens mij ben jij zelf het wippende gevaar in jouw regio...






Mensen pas op voor Bokito.. omschrijving:

Overal overdreven behaart, valt gelijk op! overige omschrijving is overbodig.. Blijf uit de buurt van deze "man" en bij gevaar, geef hem een banaan!

02-01-2011, 17:03

Citaat door Serendipity84:



Mensen pas op voor Bokito.. omschrijving:

Overal overdreven behaart, valt gelijk op! overige omschrijving is overbodig.. Blijf uit de buurt van deze "man" en bij gevaar, geef hem een banaan!


02-01-2011, 17:08

Citaat door bokitoo3:

die kende ik nog niet..

02-01-2011, 18:25
Ben nieuwsgierig naar de uitslag, uit onderzoek is gelegen dat de meerderheid van het homo geweld in nederland door kaaskoppen word gepleegt.

Dus zie ik die uitslag niet erg positief tegemoed


03-01-2011, 14:14

Citaat door HalalRobbie:
De verklaring hiervoor is eigenlijk heel simpel. In Overijssel wonen naar verhouding héél weinig Marokkanen.
Dus zo'n onderzoek is eigenlijk niet nodig!



Het betreft hetzelfde als antisemtisme:

Degeen die roepen dat Marokkanen de meest antismetisch zijn, zijn wel degeen die Anne Frank hebben verraden

03-01-2011, 14:16

Citaat door HalalRobbie:
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen?


In absolute getallen zijn kaaskoppen inderdaad de grootste homo-bashers, relatief gezien zijn Marokkanen echter oververtegenwoordigd.

03-01-2011, 14:19

Citaat door Ananda:
echt waar?
leven die nog?!



Sommige wel!!

03-01-2011, 14:19



Citaat door hork:
Ik ben benieuwd, ben zelf in de Achterhoek opgegroeid en nooit last gehad, in tegenstelling tot de laatste jaren in Amsterdam.

maar hork je lokt het zelf uit als ik je zo hoor.

ik denk dat jij de type bent die gewoon hand in hand loopt en zoent met je vriend op straat. dat kan echt niet!

als je nou gewoon stiekem doet zal je er ook geen last van krijgen.



professor pizatie.

03-01-2011, 14:22

Citaat door Ananda:
hoeveel mensen hebben Anne Frank dan verraden?

volgens hork 100 000. maar ik schat 475 000

03-01-2011, 14:22

Citaat door Ananda:
hoeveel mensen hebben Anne Frank dan verraden?



Denk eentje.....maar zoals Anne Frank symbool staat voor de Nederlandse Holocaust slachtoffers, zo gebruik ik haar naam ook in mijn posts.

Pagina's : [1] 2 3 4