Bekijk volle/desktop versie : vrouw verplicht naar bed met haar man???



Pagina's : [1] 2 3

14-09-2004, 01:06
ik heb laatst gehoord dat een vrouw verplicht is om met haar man naar bed te gaan wanneer de man ook wil.

wat vinden jullie daar van, DAMES EN HEREN!!!!!

14-09-2004, 01:10


Ja, maar voor de man geldt dat ook. Hij is verplicht zijn vrouw in haar seksuele behoeftes te voorzien.

14-09-2004, 01:14
heeft een vrouw seksuele behoeftes dan volgens mij na 1 huwelijks nacht houd ze het voor gezien

14-09-2004, 01:27
kijk het zit so,, als de man zin heeft in een potje, moet de vrouw mee naar boven ,, en als de vrouw zin heeft in een vrijpartij, moet de man mee

14-09-2004, 01:29



Citaat:
Origineel gepost door mistar1
ik heb laatst gehoord dat een vrouw verplicht is om met haar man naar bed te gaan wanneer de man ook wil.

wat vinden jullie daar van, DAMES EN HEREN!!!!!
als het zo is vanuit de islam dan valt er niet iets aan te vinden maar een vrouw mag dan niet ongesteld of ziek zijn

14-09-2004, 01:31

Citaat:
Origineel gepost door mistar1
ik heb laatst gehoord dat een vrouw verplicht is om met haar man naar bed te gaan wanneer de man ook wil.

wat vinden jullie daar van, DAMES EN HEREN!!!!!
het is wel waar, andersom geldt het natuurlijk ook, het staat in de koran dat een echtpaar elkaar moet behagen , als ze het willen...

maar ikzelf vind:ho, effe kappen nu, ik ben wel verdorie geen neukmachine!

14-09-2004, 01:50
leuk gezegd hoor NIETTEDISSEN, ahhahahah , maar ik heb nog steds geen conclussie getrokken, want die moet nog worden getrokken worden

14-09-2004, 03:14

Citaat:
Origineel gepost door VUILNISBAK
Is zo. Wanneer de man zin heeft en de vrouw niet, dan maakt ze maar zin!
en geloof me..hij is een sexmachine

why did i marry you?

14-09-2004, 09:07

Citaat:
Origineel gepost door mistar1
ik heb laatst gehoord dat een vrouw verplicht is om met haar man naar bed te gaan wanneer de man ook wil.

wat vinden jullie daar van, DAMES EN HEREN!!!!!



Ja ge moet met je man slapen da is verplicht in de Islaam

14-09-2004, 09:13

Citaat:
Origineel gepost door mistar1
ik heb laatst gehoord dat een vrouw verplicht is om met haar man naar bed te gaan wanneer de man ook wil.

wat vinden jullie daar van, DAMES EN HEREN!!!!!
Natuurlijk niet!!!!

14-09-2004, 09:32

Citaat:
Origineel gepost door VUILNISBAK
Is zo. Wanneer de man zin heeft en de vrouw niet, dan maakt ze maar zin!
maar haallooo je gaat je vrouw toch niet dwingen!!!!
en wat moet je met een vrouw die erbij zit alsof ze slaapt dan zit je je in te spannen, en dan in je eentje nog wel!!!!!nou lekker gezelig dan

14-09-2004, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door mistar1
ik heb laatst gehoord dat een vrouw verplicht is om met haar man naar bed te gaan wanneer de man ook wil.

wat vinden jullie daar van, DAMES EN HEREN!!!!!
Als de vrouw of man het aan ziet als een verplichting,dan klopt er iets niet.Als je getrouwd bent is het de bedoeling dat je zielsveel vanelkaar houdt,en als je de daad dan nog als een verplichting ziet klopt er iets niet.

14-09-2004, 11:51


je mag je man niet weigeren nee, maar als de vrouw geen zin heeft, dan moet de man ervoor zorgen dat ze OOK zin krijgt. Dan komt er ook nog eens bij kijken dat ze BEIDE bevredigd moeten worden.
JA mannen, OOK de VROUWEN bevredigen.

14-09-2004, 15:44
hahaha als we samen zin hebben dan is het samen lekkerder dan alleen lol hebben heb ik begrepen van een nederlandse oude vriend van me

14-09-2004, 15:47
Niemand dwingt mij tot sex als ik niet wil gaat ie maar met zijn hand werken

Pagina's : [1] 2 3