Bekijk volle/desktop versie : Duizend vogels vallen dood uit de lucht



02-01-2011, 15:19
BEEBE

Meer dan duizend vogels zijn in de Amerikaanse staat Arkansas dood uit de lucht gevallen. Een gebied in de stad Beebe van nog geen twee kilometer groot raakte bezaaid met vogellijkjes.

Dat meldden plaatselijke media zaterdag (lokale tijd).

De zwerm vogels is mogelijk op grote hoogte geraakt door de bliksem of door een hagelbui. Ook zou het kunnen zijn dat de merels geschrokken zijn van het vuurwerk tijdens de jaarwisseling en door de stress zijn gestorven.



Onderzoekers hebben tientallen vogels meegenomen voor onderzoek om te achterhalen waardoor ze massaal uit de lucht zijn gevallen. De gemeente heeft een bedrijf ingehuurd om de lijkjes op te ruimen.



http://www.nu.nl/opmerkelijk/2413666/duizend-vogels-vallen-dood-lucht.html

02-01-2011, 15:23


of moslim vogels! ik zou ook liever dood zijn dan levend in dat kut land.

02-01-2011, 15:25
Die chem trails toch maar weer!

02-01-2011, 15:52

Citaat door bokitoo3:
binladin!

Off

Een diep wantrouwen en soms blinde haat jegens de overheid - ongeacht de politieke partij die toevallig in Washington de scepter zwaait - is de drijvende kracht van extreem-rechts in de Verenigde Staten. Racisme, antisemitisme en vreemdelingenhaat spelen van oudsher ook een rol, maar het gemeenschappelijke element van de honderden ultrarechtse groepen en groepjes in Amerika is de overtuiging dat de federale overheid de fundamentele vrijheden van Amerikanen bedreigt. Het grote gevaar komt niet van buiten, maar van binnen. Zoals een bumpersticker van een militie in Missouri het uitdrukte: Ik houd van mijn vaderland, maar ik ben bang voor mijn regering.

02-01-2011, 17:56


hirsi ali somalie

02-01-2011, 18:05
Het is een teken van de laatste dagen!!!

Nu de Mahdi nog en we zijn klaar.