Bekijk volle/desktop versie : Hoe drijf je een man tot waanzin?



02-01-2011, 11:01
[
Citaat:




We zitten vaak te foeteren op mannen als ze weer eens iets “vreselijks” hebben uitgehaald. Maar wij vrouwen zijn ook niet altijd lieverdjes.

Wij zijn soms zelfs ronduit wreed! Hier de top 10 van wrede dingen die vrouwen mannen aandoen. Misschien kunnen we er iets van leren of misschien moeten mannen gewoon niet zo zeuren…?

Nummer 1: Flirten voor jaloezie
Een man die nooit jaloers is, dat is niet fijn. Je wilt zo nu en dan wel het gevoel hebben dat hij jou waardeert en dat jullie relatie niet vanzelfsprekend is. Als die jaloerse, bezitterige reactie niet vanzelf komt dan gaan we gewoon ongegeneerd flirten met elke man die we tegenkomen. Voor hem neus natuurlijk. Kinderachtig en wie kaatst, kan de bal terug verwachten…

Nummer 2: Hem op de proef stellen
We schijnen er een handje van te hebben om mannen te testen. Vooral of ze wel genoeg van ons houden. Dat gaat dan als volgt: je belt hem op om te vragen of hij naar jou toe komt die avond. Natuurlijk weet je al heel lang dat hij een avondje met vrienden heeft gepland. Maar als hij echt van jou houdt, dan zegt hij dat toch wel af?
Natuurlijk niet eerlijk om zijn avond te verpesten voor een “testje”. Af en toe heeft hij nu eenmaal behoefte aan voetbal, en mannenpraat.

Nummer 3: Geen seks
Seks is een machtig wapen. Voor mannen is seks namelijk net zo belangrijk als zuurstof en dat weten vrouwen. En dus ontzeggen vrouwen hun partner regelmatig seks als ze iets gedaan willen krijgen óf om hem te straffen.

Nummer 4: Geen duidelijkheid over relatiestatus
Hij stapt in de op jou af, jullie hebben een leuk gesprek en dan komt uiteindelijk die vraag: Mag ik je nummer? Oeps, je bent hem “eventjes” vergeten te vertellen dat je al bezet bent. Wel zo aardig om die leuke jongen dat in het begin al te melden.

Nummer 5: Kritiek geven in het openbaar
De ondervraagde mannen klagen erover dat zij steeds vaker in de media worden afgeschilderd als klunzige idioten. Dat zorgt er volgens hen voor dat mannen steeds vaker door vrouwen in het openbaar te kijk worden gezet. Kritiek geven is prima, mits het natuurlijk opbouwende kritiek is. Maar hoe zou jij het vinden als jouw vriend in een druk winkelcentrum luidkeels gaat verkondigen hoe slecht jij die dag gekleed bent?

Nummer 6: Fysiek geweld
Vrouwen slaan is not-done, maar is het dan wel oké om mannen te slaan? Veel vrouwen gebruiken het maatschappelijke oordeel over gewelddadige mannen om zo de touwtjes in handen te houden. Als een vrouw boos is op een man wil het nog wel eens voorkomen dat zij hem in een klap in het gezicht geeft. Dat betekent incasseren en niet reageren. Want ja, mannen mogen vrouwen niet slaan.

Nummer 7: Emotionele chantage en manipulatie
Vrouwen zijn pro in manipuleren. Een woede-uitbarsting, een waterval van tranen of hem vleien zijn de perfecte manier om iets bij een man gedaan te krijgen. Mannen weten zich namelijk geen raad met vrouwelijke emoties en het zit in de aard van de man om “problemen” op te lossen. Wij doen het vaak onbewust, je mag deze wetenschap dus best gebruiken, maar niet misbruiken.

Nummer 8: Hem aan het lijntje houden
Soms werkt een relatie gewoon niet. Als praten over jullie problemen niet helpt, zit er maar 1 ding op: het uitmaken. Er zijn echter vrouwen die hiermee wachten, totdat er iemand beters langskomt. Ondertussen beperk je de communicatie tussen jullie tot een minimum, kom je haast niet meer langs. Komt dit jou bekend voor? Maak het dan direct uit en verlos hem uit zijn lijden!

Nummer 9: Hem laten betalen voor jouw drankjes
Sommige vrouwen gaan zonder geld op stap en staan wel de hele avond met een drankje in hun hand. Het lijkt onmogelijk als je geen geld hebt, maar de oplossing is heel simpel. Vind een slachtoffer (lees: single man), flirt met hem en hij zal zonder tegenspartelen al jouw drankjes betalen. Oneerlijk? Zeker! Toch zijn er genoeg vrouwen die deze tactiek gebruiken. Frustrerend voor de mannen, want aan het einde van de avond zijn ze tientallen euro’s lichter en niet eens een date rijker. Natuurlijk mag je zo nu en dan wel een drankje aannemen, maar wees wel eerlijk tegen de gulle gever.

Nummer 10: De telefoon niet opnemen
Hij heeft zo zijn best gedaan om je te versieren, maar jij ziet hem niet zitten. Toch geef je de beste man jouw telefoonnummer maar, zodat je van hem af bent. Hij verzamelt vervolgens al zijn moed en belt je de volgende dag op. Natuurlijk neem jij de telefoon niet op. Of nog erger, je hebt hem een vals nummer gegeven. Het pas verworven zelfvertrouwen van de man in kwestie zakt als een kaartenhuis in elkaar. Het is een veelvoorkomende truc die mannen niet bepaald op prijs stellen. Mannen houden ervan als je direct bent, dus bespaar hem in het vervolg al dit leed en vertel hem gewoon dat je niet geïnteresseerd bent.

Hoe erg ben jij?
Hoe luidt de eindconclusie? Maak je je weleens schuldig aan één of meerdere van deze “wrede” dingen? Of is het allemaal maar uit het verband getrokken en zijn deze mannen gewoon net de verkeerde vrouw tegen het lijf gelopen.


]

02-01-2011, 11:16


@ Evilpooh. Je bent gewaarschuwd.

02-01-2011, 11:17
Ik ben al gek.

02-01-2011, 11:18
Lucky you.

02-01-2011, 11:22


lol als ik dit moet geloven ben ik wel heel evil lol

02-01-2011, 11:33
Al die trucjes werken alleen bij een zwakke gast.

02-01-2011, 11:35
Dat kan jij niet

02-01-2011, 11:45

Citaat door Msmen:
Al die trucjes werken alleen bij een zwakke gast.


Fijn dat je je meldt,

02-01-2011, 11:47

Citaat door M.A.C:
Fijn dat je je meldt,


Ik heb een spreekwoord goed onthouden dat mij door veel van jullie trucjes heen helpt.

Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe, maar luistert niet.

02-01-2011, 12:03

Citaat door Msmen:
Ik heb een spreekwoord goed onthouden dat mij door veel van jullie trucjes heen helpt.

Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe, maar luistert niet.


Een dansje met je armen en schouders helpt ook.