Bekijk volle/desktop versie : Nu ben k het echt zat.!



Pagina's : [1] 2 3

02-01-2011, 06:39
[Waarom maken mensen mij uit voor leugenaar.?
Heb k jullie wat aangedaan het is altijd dezelfde personen die mijn topic verzieken, geloof je me niet flikker dan op of zet mij op negeer modus.!!
Ik open topic over mijn sm en k krijg haat reacties k zie andere topics over sm en dan zie k alleenmaar ahhhh wat zielig en medeleven!
Maar ff serieus op mijn topics reageren kunnen sommige leden niet,.!
WAT HEB IK JULLIE AANGEDAAN DAT JULIE MIJ ZOOOOOOOOOOO BEHANDELEN op deze forum.?
Dus omdat k in palestina woon en palestijns ben moet k hier niet komen(zoals sommige leden zeggen) en omdat het hier oorlog is moet k heeel de dag thuis zitten bang zijn, en huilen.?
Serieus zulke mensen moeten echt een leven zoeken, en wie mij niet geloofd druk dan gwn op dat rode kruisje..
Ik heb nog nooit iemand voor leugenaar uitgemaakt, of voor iets anders uitgescholden, maar ik krijg wel iedere x van die stomme woorden naar me hoofd geslingerd,.!!!

Dus dames die zooo graag dom willen reageren geef gelijk ff aan waarom, en wat k jullie heb aangedaan!? want serieus k begrip het echt niet.!


Iedereen zie k topics openen over verschillende dingen die ze hebben meegemaakt al gaat het om suiker dan droppen ze het hier, maar als k zo een zelfde topic zou openen dan krijg k gelijk te horen heb je geen vriendinnen.? moet jij je niet bezig houden met de oorlog, dat jij je nog om zoiets druk kan maken blablabla.?
Alsof deze dames zelf maar ook een klein beetje medeleven zouden tonen voor deze mensen hier, jullie kennen dit hele land niet eens en weten niet eens wat er gaande is.!!!]

Moest er echt ff uit!

02-01-2011, 07:39


Op dit forum zitten zoveel mensen van andere afkomsten, dus de mensen die zeggen dat je hier niet moet komen zijn gewoon achterlijk.
Daarbij zijn er indd ook andere problemen dan oorlog, ik kan me voorstellen dat je je daar niet 24/7 mee bezig houdt.
Verder haal adem en relaxxx en beetje

02-01-2011, 07:49
Gewoon negeren is de beste optie.

02-01-2011, 08:42
Ik vind je juist een schatje

02-01-2011, 08:45


Oké, het feit dat jij je daar druk om kan maken, is inderdaad het bewijs dat je beter weg kan blijven.

02-01-2011, 08:46

02-01-2011, 09:38
Laat mensen roepen wat ze willen. Ik vind jou echt top, en vind het superknap van je dat je ze sterk bent om in palestina te wonen.

02-01-2011, 09:42
Waarom vertel je overal je levens verhaal?
Daarmee laat jij je kennen

02-01-2011, 10:07
Normale gevoelens van je, je bent hier nog maar kort online.....zo word je hier eerst behandeld, eigenlijk blijven sommige hier je zo behandelen omdat je geen marok bent.....

Maar trek je alleen wat aan can de goede en heb svhijt aan de mindere.

02-01-2011, 10:14
Ahhh meid, ik vind jou juist een schatje!!! Jij lijkt me in het echt een leuke, spontane meid.
Van negatieve reacties moet jij je niets aantrekken, gewoon negeren die handel.
Geloof me maar, of het nou een Nderlands of Turks forum i, overal kom je rare vogels tegen die je de grond in willen boren....lekker boeiend!
Dit is een openbaar forum en jij hebt net zoveel recht om jouw verhaal te doen als ieder ander.

02-01-2011, 10:15

Citaat door Nysha:
Normale gevoelens van je, je bent hier nog maar kort online.....zo word je hier eerst behandeld, eigenlijk blijven sommige hier je zo behandelen omdat je geen marok bent.....
Maar trek je alleen wat aan can de goede en heb svhijt aan de mindere.





oh, dit geloof ik eigenlijk niet!

02-01-2011, 10:27

Citaat door erasmus1:
oh, dit geloof ik eigenlijk niet!


Hoort erbij!

02-01-2011, 10:32


Niet druk om maken. Er zijn toch ook mensen die wel normaal op je topics reageren?

02-01-2011, 10:39
Oefff adem in, adem uit, relax meid!!

Als jij lekker klaagtopics wil openen en tips wil, moet je dat vooral doen. Let maar niet op die onzinnige reacties, het is maar internet (zoals ze altijd zeggen), van diegene waar je last van hebt, kan je op de negeer modus zetten, zo simpel is het. Succes met je leven in Palestina, heb er respect voor dat je daar kan/wil wonen.

02-01-2011, 11:12
Wat kan je een drama maken van niks.. denk je nou echt dat ze er nu mee ophouden omdat je laat zien dat super boos bent.



Valt me op dat je vaak zo'n drama maakt om niet. Met je schoonma, nichtje van 13.
Misschien een cursus relativeren? En ik lees ook vaak oprechte leuke reacties op jou. Dat mensen echt geïnteresseerd zijn in jou.


Ps: ik vind het wel erg leuk dat het hier een mengelmoesje van alle leeftijden en achtergronden is.

Pagina's : [1] 2 3