Bekijk volle/desktop versie : wat maakt persoon zo speciaal : innerlijk of uiterlijk?



Pagina's : [1] 2

01-01-2011, 23:55
wat maakt een vrouw nou een echte vrouw? is het haar innerlijk of haar uiterlijk?
of een mix van innerlijk en uiterlijk?
waar let je op als je met een persoon gaat trouwen voor welke zou je kiezen innerlijk/uiterlijk/money?

02-01-2011, 00:02


Als je kijkt naar mensen over het algemeen, dan vind ik dat innerlijk erg belangrijk is, soms zie je mensen die er wel goed uitzien maar zo gemeen zijn, dat ze het ook uitstralen dus dat is niet mooi(en hier zijn meerdere varianten op)..al kan ik niet zeggen dat ik voor alleen innerlijk zou kunnen gaan, om eerlijk te blijven.
Je moet gewoon van beide wat.

02-01-2011, 00:04
uiterlijk is zeker belangrijk, lelijke mensen kunnen lullen wat ze willen over innerlijk blalala

02-01-2011, 00:15
Innerlijk vind ik het belangrijkst, maar uiterlijk speelt ook wel een rol. Want ik zou niet echt met iemand kunnen trouwen die er echt niet uit ziett.

02-01-2011, 00:36



Citaat door Momo_F:
Als je kijkt naar mensen over het algemeen, dan vind ik dat innerlijk erg belangrijk is, soms zie je mensen die er wel goed uitzien maar zo gemeen zijn, dat ze het ook uitstralen dus dat is niet mooi(en hier zijn meerdere varianten op)..al kan ik niet zeggen dat ik voor alleen innerlijk zou kunnen gaan, om eerlijk te blijven.
Je moet gewoon van beide wat.



euhmmm wat zou bij jou belangerijker wegen? wanneer zou ji dan met die persoon trouwen? stel je hebt een persoon gevonde innerlijk vind je goed maar uiterlijk is wel goed maar figuur niet zoals ji wilt wat dun? wat zou je doen zou je dan met die persoon trouwen? of zou je het op je laten wachten

02-01-2011, 00:36

Citaat door __Escobar__:
wat maakt een vrouw nou een echte vrouw? is het haar innerlijk of haar uiterlijk?
of een mix van innerlijk en uiterlijk?
waar let je op als je met een persoon gaat trouwen voor welke zou je kiezen innerlijk/uiterlijk/money?




het moet een mix zijn van beide.

ik heb altijd gezegd dat als mijn man een mooi innerlijk heeft, dat dat voor mij voldoende zou zijn.
nu ben ik er toch achter dat het uiterlijk ook echt wel belangrijk is

02-01-2011, 00:37

Citaat door TheSilentOne:
uiterlijk is zeker belangrijk, lelijke mensen kunnen lullen wat ze willen over innerlijk blalala



leg eens uit

02-01-2011, 00:39

Citaat door __Escobar__:
euhmmm wat zou bij jou belangerijker wegen? wanneer zou ji dan met die persoon trouwen? stel je hebt een persoon gevonde innerlijk vind je goed maar uiterlijk is wel goed maar figuur niet zoals ji wilt wat dun? wat zou je doen zou je dan met die persoon trouwen? of zou je het op je laten wachten



Ik zou salat el istighara doen. Als hij geweldig is voorzover hij geweldig kan zijn kan ik hem nog altijd vetmesten.

02-01-2011, 00:39

Citaat door crazylady_1:
het moet een mix zijn van beide.

ik heb altijd gezegd dat als mijn man een mooi innerlijk heeft, dat dat voor mij voldoende zou zijn.
nu ben ik er toch achter dat het uiterlijk ook echt wel belangrijk is



hoe ben je er zo snel achter gekomen
en ben je wel eens getrouwd geweest dan? dat je tot die conclussie gekomen bent

02-01-2011, 00:44
Het innerlijke bepaalt, wat het uiterlijke straalt.

Heb je het nooit gehad dat je iemand zag, diegene niet écht aantrekkelijk vond, maar toen je diegene begon te kennen en diegene zo'n prachtig karakter had, dat je diegene automatisch mooier/aantrekkelijker begon te vinden?

Het kan natuurlijk ook andersom, dat je iemand plots walgelijk vindt, vanwege zijn/haar karakter.

02-01-2011, 00:45

Citaat door __Escobar__:
hoe ben je er zo snel achter gekomen
en ben je wel eens getrouwd geweest dan? dat je tot die conclussie gekomen bent



ik ken iemand al langere tijd waarvan ik weet dat hij echt een goed innerlijk heeft maar qua uiterlijk is hij een beetje nerd.
ik weet zeker dat de vrouw die hij zal huwen zich gelukkig mag prijzen, dat meen ik gewoon serieus

toen hij mij laatst ten huwelijk vroeg kon ik alleen aar denken, is hij de persoon naast wie ik mijn leven lang elke ochtend wakker wil worden???

02-01-2011, 00:48
Het uiterlijk trekt je aan, daardoor valt die peroon op. Het innerlijk houdt jou bij hem ( mits het een goed innerlijk is of course ) En money, dat mag niet echt ontbreken. Maar dat hangt meer van je levensstijl af.

Dus alle drie wel. Maar dat laatste vind ik het minst belangrijk.

02-01-2011, 00:49



Citaat door Realistisch.:
Het innerlijke bepaalt, wat het uiterlijke straalt.

Heb je het nooit gehad dat je iemand zag, diegene niet écht aantrekkelijk vond, maar toen je diegene begon te kennen en diegene zo'n prachtig karakter had, dat je diegene automatisch mooier/aantrekkelijker begon te vinden?

Het kan natuurlijk ook andersom, dat je iemand plots walgelijk vindt, vanwege zijn/haar karakter.


ik snap wat je bedoelt.. maar soms heb ik tog het gevoel dat ik beter verdien en dat ik iemand anders zou kunne vinde die beter is heb ji ook tog

02-01-2011, 00:53

Citaat door __Escobar__:
ik snap wat je bedoelt.. maar soms heb ik tog het gevoel dat ik beter verdien en dat ik iemand anders zou kunne vinde die beter is heb ji ook tog



Natuurlijk, dat hebben we allemaal. We voelen allemaal een innerlijke angst, angst dat het uiteindelijk toch niet zal zijn wat je verwacht. Natuurlijk willen we allemaal iemand die op alle vlakken en in alle opzichten bij ons past, een wederhelft, iemand die je aanvult.

02-01-2011, 00:54

Citaat door Momo_F:
Ik zou salat el istighara doen. Als hij geweldig is voorzover hij geweldig kan zijn kan ik hem nog altijd vetmesten.



wanneer zou ji bijv niet met hem kunne trouwen? zou je hem bijv weigeren als hij dun zou zijn? maar bijv een goed gezicht heeft? alleen lichaam? zou jem hem omdat kunne weigeren want ji zou ook natuurlijk iemand naast je willen hebben die aan jou verwachtinge voldoet

Pagina's : [1] 2